Kuinka usein suom.mies tulee iskemään arjessa?
Minulla tuli tänään, onkohan se tämä lämmin päivä. Harvoin tulee kyllä kukaan selvinpäin..
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä et edes joskus uskaltavat. Meinaan tuollaisen "miksei miehet jätä mua rauhaan kun istun baarissa minihaameesa ja tissivako esillä?? Eikö ne ymmärrä et tulin vaan kuuntelemaan bändiä!! Todellakin on mun oikeus haistat taa vi tut kaikille!!" juttujen jälkeen ihme että joku edes jaksaa.
Näytän siltä miltä näytän ja pukeudun miten haluan, vaikka sitten paljastavasti. Ensimmäiselle kuudelle humalaiselle lähestyjälle ja jankkaajalle saatan jaksaa vastata kohteliaasti etten ole juuri hänestä kiinnostunut (minulla on oikeus kiinnostua niistä ihmisistä joista haluan tai olla kiinnostumatta kenestäkään, vaikka näyttäisin olevan tyrkyllä "juuri sinulle" niin usko pois, todennäköisesti en ole...), loput illan juntit saattaa saada viileämmän kohtelun.
Mua ei oo koskaan tultu iskemään :D No jos ei jotain puliukkoa lasketa.
Mulla on varmaan niin vittumainen ilme, ettei kukaan uskalla. + oon ruma :D
Vierailija kirjoitti:
Mua ei oo koskaan tultu iskemään :D No jos ei jotain puliukkoa lasketa.
Mulla on varmaan niin vittumainen ilme, ettei kukaan uskalla. + oon ruma :D
Tai sitten kaduilla "iskeminen" ei ole normaalia suomalaista kulttuuria.
Oletkos itse iskenyt paljonkin porukkaa kadulla tai kirjastossa?
Aika harvoin.. ja yleensä jotain tyyliä ”moi”.
Jahas onpas taas viestejä poistunut. Eipä saa suomimies kertoa mielipiteensä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran eräs mies alkoi jutella, kun punnitsin kaupassa suomalaista tuorekurkkua. Kysyi, onko kurkku liian käyrä. Totesin, että ei tietenkään, kaikki kelpaa.
Mokasit.
Kyllähän miehet yrittävät koko ajan kaikkia naisia, myös suomalaiset.
Keskustelunaloituksia ja iskuyrityksiä satelee jatkuvasti.
Suomalaiset miehet ovat varovaisia iskemään koska on niin noloa tulla torjutuksi. Nuoremmat yrittävät useammin mutta yli 30 v ja perheelliset vain jos ovat maistissa tai viidenkympin villitys päällä.
Ikävää että sulle on käynyt näin. Ehkä voisi olla paikallaan tarkistaa omia lähestymistapoja, koska kohteliaalla lähestymisellä (katsekontakti, hymyily, neutraali jutustelu, tilan antaminen) ja ahdistelusta syyttämisellä on vissi ero, mikä ei ilmeisesti sinulle ole vielä selvää. Älä koske, älä kysy "mikset hymyile", älä tivaa, älä intä, usko kieltoa tai ota henkilön poistuminen vihjeenä että ei kiinnosta ja ota se tosissasi. Ehkä sinäkin vielä onnistut ottamaan kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen ilman ahdistelusyytettä, kun kovasti harjoittelet (mieluiten yksin).