Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein suom.mies tulee iskemään arjessa?

Vierailija
26.05.2020 |

Minulla tuli tänään, onkohan se tämä lämmin päivä. Harvoin tulee kyllä kukaan selvinpäin..

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koskaan :DD mut pukeudun kyl paljastavasti yms..... vähän huono kuva muutenki suomalaisista miehistä. :D joskus, harvoin on tullu, esim. entinen poikaystävä sit jos on samalla luokalla ollut niin sillon, tosin tuttuja oltu. ja no toi exäjuttuki oli perjantai illalla.. et ei ihan arkea. :D

Vierailija
22/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on ihan uskomattoman epäsosiaalista kansaa ja se näkyy juuri siten että ainoastaan tietynlaisia sosiaalisesti erittäin menestyneitä ihmisiä suvaitaan oletusarvoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis EN pukeudu paljastavasti :D

Vierailija
24/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on ihan uskomattoman epäsosiaalista kansaa ja se näkyy juuri siten että ainoastaan tietynlaisia sosiaalisesti erittäin menestyneitä ihmisiä suvaitaan oletusarvoisesti.

-ööööööööh... siis jos on ite epäsosiaalinen, niin toinen ei saa olla? :D en kyl yhtään ymmärtäny tota sun tekstiis.

Vierailija
25/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ööööööööh... siis jos on ite epäsosiaalinen, niin toinen ei saa olla? :D en kyl yhtään ymmärtäny tota sun tekstiis.

Epäsosiaaliset ei ymmärrä muunlaista sosiaalisuutta kuin omaansa.

Vierailija
26/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai kehotit painumaan v-i-t-t-u-u-n!?

Luonnollisesti, se on suominaisen luontainen reaktio vaikka mies lähestyisi ihan asiallisesti ja mitenkään ahdistelematta. Turhaa ihmetellä miksi suomalainen mies ei viitsi vaivautua.

Harva suostuu uskomaan jos sanoo nätisti. Tehokkaampaa sanoa heti suoraan.

Sen takia mäkin lyön muijaa, kun hyvin harvoin se kuitenkaan uskoo, jos sanon. Parempi lyödä heti.

Et näe näiden kahden asian välillä mitään eroa?

Etkö todellakaan selittämättä ymmärrä punaista lankaa tässä?

Vierailija
27/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tapasin yhden miehen, ja jos olis pyytänyt kahville niin olisin suostunut. Vähällä oli että en itse pyytänyt, mut tilanne meni ohi.

Vierailija
28/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein pitäisi tulla? Itse tapaan ehkä maksimissaan kerran vuodessa sellaisen naisen josta säteilee sellaista kiinnostavuutta että tekisi mieli mennä iskemään. Silloinkin teen sen ehkä joka kolmas kerta, jos tilanne on muuten sovelias sille.

Vierailija
29/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan suomalaiset eivät ole läheskään niin epäsosiaalisia kuin ajatellaan. Jutut tosin voi ollakin melko hyvää-päivää-kirvesvartta eikä sujuvaa small talkia. Olen itse ystävällinen, mutta epäsosiaalinen, ja voi hitto kun tuntemattomat ihmiset (yleensä vanhemmat naiset ja miehet) heittävät ohimennen todella usein jotain juttua. Koitan siinä sitten lyhyesti, mutta mukavasti vastailla.

Iskemään sen sijaan ei ole juurikaan tultu. En ole kovin naisellinen, joten en ehkä pistä miesten silmään jossain katukuvassa.

Vierailija
30/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ihan kivaa jos vois vaan tulla jutteleen kivan näköiselle, tai vaiks mukavalle ja saada vastakaikuu. Mää pärjään kyl, mullon mukava, fiksu ja nätti lenkkikaveri. Toki kaipaisin, että juuri hän haluais mua pikkasen enemmän, mutta näillä mennään

Vierailija
31/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli iskemään. Haistatin pitkät ja haastoin oikeuteen.

Vierailija
32/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsosiaaliset ei ymmärrä muunlaista sosiaalisuutta kuin omaansa.

-jurottamista vissiin tarkotat? =D

Vierailija
33/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n mukaan suomi-miehet on jatkuvasti ja joka paikassa iskemässä, tai ainakin pillua vonkaamassa.

Vierailija
34/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein pitäisi tulla?

Tämä on ihan hyvä kysymys. Pitäisikö tulla iskemään silloinkin kun ei ole yhtään kiinnostunut? Ihan vain niin kuin flirttailukulttuuria edistääkseen?

Vierailija
35/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaista ei valitettavasti voi nykypäivänä lähestyä muuta kuin netissä. Syytettäisiin ahdistelusta.

Vierailija
36/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ikinä. Lähin kontakti mieheltä on tullut juopolta joka lauleskeli ohimennen että tytöllä on tissit törröllä. Että semmosta ihanaa flirttiä

Vierailija
37/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaista ei valitettavasti voi nykypäivänä lähestyä muuta kuin netissä. Syytettäisiin ahdistelusta.

Jos et osaa erottaa mikä on kohteliaisuus/kuulumisten kysely ja mikä on ahdistelua niin parempi pysyäkin kaukana naisista

Vierailija
38/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä et edes joskus uskaltavat. Meinaan tuollaisen "miksei miehet jätä mua rauhaan kun istun baarissa minihaameesa ja tissivako esillä?? Eikö ne ymmärrä et tulin vaan kuuntelemaan bändiä!! Todellakin on mun oikeus haistat taa vi tut kaikille!!" juttujen jälkeen ihme että joku edes jaksaa.

No mitä sä nyt uliset? Suomi on vapaa maa täällä saa haistatella miten huvittaa

Vierailija
39/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai kehotit painumaan v-i-t-t-u-u-n!?

Luonnollisesti, se on suominaisen luontainen reaktio vaikka mies lähestyisi ihan asiallisesti ja mitenkään ahdistelematta. Turhaa ihmetellä miksi suomalainen mies ei viitsi vaivautua.

Harva suostuu uskomaan jos sanoo nätisti. Tehokkaampaa sanoa heti suoraan.

Suomalainen mätisäkki ei osaa edes sanoa nätisti.

Av:lle pitäisi näköjään olla ikäraja. K16 riittäisi.

Vierailija
40/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuli ensimmäistä kertaa tuntemattoman iskuyritys tuossa pari viikkoa takaperin. (kaverit ja tuttavat kyllä monesti yrittäneet (ja ei-suomalaiset tuntemattomat)) Ihan mallikelpoinen, kohtelias suoritus, vähän ehkä yliampuvia kehuja. Mulla tosin muuta kiikarissa, joten en sen kummemmin panostanut keskustelun ylläpitämiseen, kunhan vastailin ystävällisesti.