Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein suom.mies tulee iskemään arjessa?

Vierailija
26.05.2020 |

Minulla tuli tänään, onkohan se tämä lämmin päivä. Harvoin tulee kyllä kukaan selvinpäin..

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein pitäisi tulla? Itse tapaan ehkä maksimissaan kerran vuodessa sellaisen naisen josta säteilee sellaista kiinnostavuutta että tekisi mieli mennä iskemään. Silloinkin teen sen ehkä joka kolmas kerta, jos tilanne on muuten sovelias sille.

Hahaa, tää oli loistava :D Suomeksi sama: on niin hyvännäköinen.

Vierailija
42/70 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai kehotit painumaan v-i-t-t-u-u-n!?

Luonnollisesti, se on suominaisen luontainen reaktio vaikka mies lähestyisi ihan asiallisesti ja mitenkään ahdistelematta. Turhaa ihmetellä miksi suomalainen mies ei viitsi vaivautua.

Harva suostuu uskomaan jos sanoo nätisti. Tehokkaampaa sanoa heti suoraan.

Sen takia mäkin lyön muijaa, kun hyvin harvoin se kuitenkaan uskoo, jos sanon. Parempi lyödä heti.

Et näe näiden kahden asian välillä mitään eroa?

Sama paska eri paketissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa olikohan sekin "iskuyritys" kun sanoin pari sanaa naiselle bensanhakureissulla mittarin nikoteltua?

Vierailija
44/70 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen jututtamaan naisia kaupan vihannespuolelle. Kun kaunis nainen on valitsemassa kurkkuja, menen viereen ja ihmettelen kuinka lyhyitä kaupan kurkut ovat ja etten itse osta koskaan mitään lyhyempää, kuin oma veitikka on. Tai sitten valitsen oikein pitkän kurkun ja näytän sanoen "tässä kun olis vielä paksuutta kuin munakoisossa, niin oltais jo oikeissa lukemissa".

Vierailija
45/70 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs mies alkoi jutella, kun punnitsin kaupassa suomalaista tuorekurkkua. Kysyi, onko kurkku liian käyrä. Totesin, että ei tietenkään, kaikki kelpaa.

Vierailija
46/70 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran elämässäni. Olen 31 v ruma ja tissitön nainen.

Vierailija
47/70 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis EN pukeudu paljastavasti :D

Vähintäänkin ihmeellinen kirjoitusvirhe...

Vierailija
48/70 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitäisi reagoida, kun vähän reilu parikymppinen päiväkodintäti flirttaa aika näkyvästi. Olen suhtautunut siihen kuin muihinkin eli asiallisesti ja rennosti. Kertoo minulle tulevaisuuden suunnitelmista ja alkaa aina kohentamaan ulkonäköään kun tulen paikalle. Ikäeroa on vaan noin 20 vuotta.

Vierailija
49/70 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoo karkoitti viimeisetkin kantikset. Mut on se silti ihanaa tuntea olevansa haluttu kun tikotikolauma tulee iholle kiinni.

Vierailija
50/70 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tulevat vain tietynlaiset keski-ikäiset, miten niitä nyt kuvailisi... hieman narsistiset ja vähän sellaiset limaiset miehet iskemään.

Vierailija
51/70 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tuntematon ei koskaan aloita keskustelua toisen tuntemattoman kanssa selvinpäin keskellä kirkasta päivää.

Itse teen tätä useinkin, mutta edellisestä iskemisyrityksestä on 20+ vuotta. Sekin yritys tapahtui baarissa. En osaa kaupassa, kahvilassa, kadulla jne. lähestyä ihmistä iskemismielessä. Voin helpolla aloittaa keskustelua, mutta silloin ei ole suurta merkitystä onko vieressä mies, nainen, nuori tai vanha. Sen verran rajaan, että lapsille en juttele tai jos toinen on epäillyttävä.

Vierailija
52/70 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitäisi reagoida, kun vähän reilu parikymppinen päiväkodintäti flirttaa aika näkyvästi.

Älä ota sitä henkiökohtaisesti. Tuskin on sinusta kiinnostunut, vaan toimiin noin kaikkien kanssa.

Vierailija
53/70 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks päivä joku nainen tuli samalle hyllylle ruokakaupassa vaikka on korona. Olikohan kiinnostunut. hmm.. (terveisin mies sipsihyllyltä)

Kyllä tuo lasketaan saamiseksi jo.

Vierailija
54/70 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tullut. Liikun paljon yksin, kun sinkku olen. Häirintää (siis ihan oikeaa häirintää, esim masturbointia nähteni) on ollut sen sijaan jonkin verran.

Vierailija
55/70 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuleekin, niin aika äkkiä oppii olemaan tulematta.

Vierailija
56/70 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan korona vaikuttanut ihmisten sosiaalisuuteen? Tuntuu että ihmiset on nykyään tosi juttelevia. Mun kanssa on moni tuntematon alkanut jutustella, vastakkainen sukupuoli osoittaa kiinnostusta avoimesti katseella ja osa alkaa suoraan flirttaillakin. Ero entiseen tuntuu isolta. Onko muut huomannut saman?

Vierailija
57/70 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole arkipäivässä kukaan mies tullut iskemään. Paitsi nää alati hyvällä itsetunnolla varustetut puliukot tai muuten vaan vipot ovat lähestyneet.

Vierailija
58/70 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuleekin, niin aika äkkiä oppii olemaan tulematta.

Niin no, aina kun päätät lähestyä tuntematonta, otat riskin että sieltä voi tulla takasin ihan mitä vain. Jos sitä ei kestä, kannattaa ihan suosiolla jättää väliin.

Vierailija
59/70 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, valitettavasti. Jotkut kyllä katselee pitkään mutta ei ne puhu mitään.

Vierailija
60/70 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei valitettavasti ole minkäänlaista flirttikulttuuria. Kukaan tuntematon ei koskaan aloita keskustelua toisen tuntemattoman kanssa selvinpäin keskellä kirkasta päivää. Netti ja baarit lienevät tämän kansan ainoa mahdollisuus löytää seuraa.

Mitä itse olet tehnyt muuttaaksesi asioita, vai odotteletko vain muiden toimia?