Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko perheitä, joissa aikuisilla lapsilla on eri puoluekanta kuin vanhemmillaan?

Vierailija
26.05.2020 |

Ja miten se sujuu?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat ihan eri kannalla mitä minä ja puolisoni. Puolisonkin kanssa hiukan ristiriitaa, mutta vähemmän. "Ongelmia" on kenenkään kanssa vain vaalien aikaan. Tosin meillä ei vanhempieni kanssa ole muutenkaan ihan yhtenevät mielipiteet yhteiskunnallisista asioista, välttelemme tietoisesti näitä puheenaiheita.

Vierailija
22/84 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat äänestävät SKP:tä. Luulevat kasvattaneensa 3 kommaria lapsistansa. Oma puolue kanta on demarit, sisarusteni kokoomus ja perussuomalaiset. Vaan vanhemmat luulee vieläkin, että äänestämme SKP:tä. Heille jopa demarit edustaa porvareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi yhtään kuunnella vanhemman persupropagandaa. t. vihreä aikuinen lapsi

Olette tasapainossa, sillä tuskin hänkään sinun puheitasi arvostaa.

No kuule en sentään selitä omaa näkemystäni ainoana totuutena vaan osaan käyttäytyä.

Vierailija
24/84 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-ahot ja Putkoset.

Vierailija
25/84 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on henkeen ja vereen Persu ja yrittää tyrkyttää aatettaan minulle, joka olen pesunkestävä Kommari.

Itse en aatoksiani Hänelle tyrkytä.

M 42

Vierailija
26/84 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kummitätini, setäni vaimo.

Hänen isänsä oli kansanedustaja aivan toiselta laidalta kuin mitä kummitätini edusti. Kummitätini katsottiin tämän vuoksi suvussani karsaasti aluksi, mutta kun kummitätini liittyi sukuni kannattamaan puolueeseen, hänet hyväksyttiin.

Vierailija
27/84 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku yrittäjän lapsi ilmoittautua, ettei äänestä Kokoomusta?

Vierailija
28/84 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku yrittäjän lapsi ilmoittautua, ettei äänestä Kokoomusta?

Mun vanhemmat on yrittäjiä. En äänestä kokoomusta. Tosin ei äänestä vanhempanikaan. Äitini äänestää keskustaa ja isä SDP:tä. Itse äänestän milloin mitäkin puoluetta, vihreitä, vasemmistoa, kristillisiä ja jopa ruotsalaisia olen äänestänyt.

Vierailija
29/84 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että porukalla löytyy munaa. Itsellä kaveripiirissä kaikki äänestävät samaa kuin vanhempansa. Eivät toki myönnä sillä olevan mitään valitusta omaan äänestyskäyttäytymiseensä.

Minäkin tein ennen näin. Äänestettiin kaikki KD:ta. Nyt vanhemmat ovat persuja ja minä äänestän vasemmanlaidan puoleita, varmaa omaa puoluetta en ole vielä löytänyt.

Vierailija
30/84 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ei puhuttu koskaan politiikkaa enkä tiedä vanhempieni puoluekantoja. Äidistä epäilen, että on nuorempana ollut jonkinlaista taistolaisuutta tmv. Isä todennäköisesti maalaiskunnan tapaan ja paljon maata omistavana kiltisti äänestänyt kepua. 

Vierailija
31/84 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat kepulaisia, veljeni persu ja minä vihreä. 

Vierailija
32/84 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi yhtään kuunnella vanhemman persupropagandaa. t. vihreä aikuinen lapsi[/

Meillä sallitaan kaikki mielipiteet ja äänestyskäyttäytyminen, ketään ei aivopestä.

T. Vanhemmat äänestää persuja, lapset vihreitä.

Vierailija
33/84 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin oikeistolaisesta kodista lähtöisin. Äänestän demareita tai vasemmistoliittoa. Keskustaa vihaan syvästi.

Minäkin äänestän nykyisin demareita, vaikka olen maatilalla asuva ja saan elantoni maataloudesta. T. Entinen keskustan kannattaja

Vierailija
34/84 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat on äänestäneet keskustaa ja kokoomusta, itse äänestän pääasiassa vihreitä.

Vierailija
35/84 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavan moni kehtaa myöntää olevansa vihreä.

Vierailija
36/84 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Minun isovanhempani olivat demareita, vanhemmat kristillisiä ja minä kokoomuslainen.

Miksi ei sujuisi?

Vierailija
37/84 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän puoluekantaa en tiennyt koskaan, sillä hän halusi pitää sen visusti salassa. Äiti on aina ollut vasemmalla, äänestää joko SPD:n vasenta laitaa tai Vasemmistoliittoa. Me lapset taas ollaan Vihreiden, Feministisen Puolueen ja Kokoomuksen kannattajia. Hyvin löytyy vanhempien kanssa yhteinen sävel, mutta kokoomuslaisen siskoni kovat arvot, materialistisuus, ympäristöasioista piittamattomuus ja ökyilyn tarve ihmetyttävät usein. Sellaisiksi ei meitä kotona kasvatettu.

Vierailija
38/84 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä kokoomusta, äiti RKP:tä, minä vihreitä

M42

Vierailija
39/84 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sekä minun että mieheni isällä on eri puoluekannat kuin meillä. Minä ja mieheni olemme punavihreitä, molempien isät oikeistolaisia. Mun isä keskustalainen, mieheni isä lähinnä kokoomuslainen persuvivahtein.

Vierailija
40/84 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, sekä minun että mieheni isällä on eri puoluekannat kuin meillä. Minä ja mieheni olemme punavihreitä, molempien isät oikeistolaisia. Mun isä keskustalainen, mieheni isä lähinnä kokoomuslainen persuvivahtein.

Niin, ja ihan ok tulemme toimeen. Emme juuri keskustele politiikasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi