Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuraskauden ultra Turussa

06.07.2006 |

Tiedättekö missä olisi edullisin käydä alkuraskauden ultrassa Turussa? Hinnat ilmeisestikin vaihtelevat paljonkin..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että toi varhaisraskauden ultra on kuta kuinkin saman hintainen joka paikassa. Ite olen käynyt Mehiläisessä ja Medisonarissa, hinnat oli suht samat, Medisonarissa parempi ultralaite kuulemma, mulle tavikselle siinä ei juuri ollut muuta eroa kuin näyttö. Mehiläisessä tosin hintaan sisältyy sisätutkimus, joten sitä ei tarvi sitten erikseen käydä neuvolalääkärillä tekemässä ja lisäksi Mehiläisestä saa mukaan neuvolakortin ja siihen merkinnän, tämä on mielestäni tosi kiva ollut, saada sitte ekat plussat korttiin!!!

Hinta pyörii siinä sadan euron paikkeilla, vähän alle. Kannattaa tosin soitella muuallekin ja kysellä.

Onnea raskaudesta ja raskauteen ;-)

Tiina 18+0 ja tyttö 02/05

Vierailija
2/3 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myöskin henkilökohtaiset kokemukset mehiläisestä ja medisonarista. Itse olin tyytyväisempi mehiläiseen. Ystävällisempi palvelu, kiireetön. vauvaa tutkittiin rauhassa, katseltiin sen liikkuvan. Samalla toisaan oli alatutkimus.

Olen kuullut, että Turun gynekologikeskus olsi halvin, mutta minulla ei ole siitä henk.kohtaista kokemusta. Luulisin, että menen niskapoimuun taas mehiläiseen!

T. Caius rv 5+3 ja pojat 6/03 ja 2/05

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon näistä vinkeistä. Varasin nyt sitten tuonne Gynekologi keskukseen ajan. Siellä on kuulemma yksi lääkäri, joka ei ota ollenkaan lääkärin palkkiota pelkästä ultrasta eli maksaa 52e.

Hyvää odotusta teille myös ja onnea!