Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet eivät kohtele minua kunnioittavasti?

Vierailija
26.05.2020 |

Olen yli 30, pukeudun tylsästi eikä minulla ole missään paljastavia kuvia. Tästä huolimatta joka kerta kun menen miehen kanssa ensi kertaa ulos, hän yrittää saada minut sänkyyn. Tämä nyt ei sinänsä yllätä, mutta edes kieltojen jälkeen ei uskota.

Nyt koronan aikaan tapasin yhden hänen luonaan "illallisen" merkeissä. Mies puhui itsestään melkoisena gastronomina, joten odotin, että todella söisimme hyvää ruokaa ja tutustuisimme. Tarjolla oli pakasteseitä ja spagetti(?). Onko tämä jokin resepti? Tämän jälkeen mies yritti kantaa minut makuuhuoneeseen, mutta pyysin häntä laskemaan minut alas. Sanoin, että en halua edetä näin nopeasti. Mies sanoi ymmärtävänsä, kunnes vielä kaksi kertaa yritti samaa.

Tämä ei ole tosiaan ainoa kerta kun näin käy. Minulla ei ole mitään seksiä tai yhden yön juttuja vastaan, mutta tällöin sen pitäisi olla selvää alusta lähtien. Minulla ei myöskään ole mitään velvollisuutta maata kenenkään kanssa, jos en halua, joten en ymmärrä mikä tässä on niin vaikeaa. Mikä siinä selkeässä "ei" -sanassa on niin kryptistä, että ei voi uskoa? Olen elämäni aikana tullut treffeillä kohdelluksi kunnioittaen ihan pari kolme kertaa.

Kommentit (182)

Vierailija
21/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kiva olo, kun olen vauvapalstan mukaan helppo nainen ja nyt vielä näköjään niin tylsä etten edes kelpaa muuhun kuin siihen seksiin.

Huh, huh. Myrkyllistä tekstiä. Taidan lähteä tuulettamaan näitä ajatuksia.

Vierailija
22/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten treffailet tuollaisia miehiä? Onko pakko?

Mistä tuon voi ensitapaamisella arvata, jos toinen on "vakavin aikein" liikkeellä?

En jättänyt kertomatta kuin sen, että illalliseen sisältyi myös pullo punaviiniä ja viskipaukku. Ei se silti mielestäni oikeuta tuollaista käytöstä.

A) mies kutsui kotiinsa

B) se miten pahosti siihen ruokaan.

Spagetti kuitenkin kelpasi? :D

Itseasiassa minä ehdotin tapaamista hänen luonaan, koska aiempi suunnitelma peruuntui pariviikkoisen lumisateen vuoksi. Mutta tokihan nyt olen antanut ymmärtää.

Tällä logiikalla miehet ovat siis ainoastaan vehkeensä ohjailemia eläimiä, eivätkä varmaan voi sillekään mitään, että tuli r*iskattua joku, kun sattui olemaan siinä niin tyrkyllä. En halua uskoa tuohon, joten olen ilmeisesti itseäni halveksuva tyhmä lut*a.

Sinua kohdeltiin juuri niin kuin annoit ymmärtää. Turha sitä on pahimmaksi marttyyriksi heittäytyä jos oman käytöksen takia joutuu epäasiallisen käytöksen kohteeksi. Oppia ikä kaikki ota tämä elävänä oppimaateriaalina miten ei pidä käyttäytyä, jos haluaa itseään kunnioittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuon voi ensitapaamisella arvata, jos toinen on "vakavin aikein" liikkeellä?

En jättänyt kertomatta kuin sen, että illalliseen sisältyi myös pullo punaviiniä ja viskipaukku. Ei se silti mielestäni oikeuta tuollaista käytöstä.

A) mies kutsui kotiinsa

B) se miten pahosti siihen ruokaan.

Spagetti kuitenkin kelpasi? :D

Itseasiassa minä ehdotin tapaamista hänen luonaan, koska aiempi suunnitelma peruuntui pariviikkoisen lumisateen vuoksi. Mutta tokihan nyt olen antanut ymmärtää.

Tällä logiikalla miehet ovat siis ainoastaan vehkeensä ohjailemia eläimiä, eivätkä varmaan voi sillekään mitään, että tuli r*iskattua joku, kun sattui olemaan siinä niin tyrkyllä. En halua uskoa tuohon, joten olen ilmeisesti itseäni halveksuva tyhmä lut*a.

Ja naisilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten miehet käyttäytyy?

Vierailija
24/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee kiva olo, kun olen vauvapalstan mukaan helppo nainen ja nyt vielä näköjään niin tylsä etten edes kelpaa muuhun kuin siihen seksiin.

Turha sitä on lapselliseksi heittäytyä kun sait vastauksia esittämääsi kysymykseen :D

Vierailija
25/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu selittää paljon, miksi suurin osa naisista on niin vmäisiä Tinderissä. Kukapa tuollaista jaksaisi kerta toisensa jälkeen. Kunnon miesten on vaikea vakuuttaa olevansa kunnollisia, jos nykyään feminismikin on kusettajamiesten pelikortti.

M33

Vierailija
26/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffit julkisella paikalla, niin ei kanneta sänkyyn. Toisekseen olen todella yllättynyt, jos jokainen kohtaamasi mies sinulta vongannut petipuuhia.

Vierailija
27/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit jonkun kotona tai hotellihuoneessa on yleensä sellaista, että lähtöoletukena on nimenomaan nopeaa seksiä samojen treffien aikana. Sitä varten mennään paikkaan, jossa on vuode.

Jos lähtöoletuksena on että tutustutaan htitaasti mennään johonkin yleiselle paikalle tai luontokohteeseen tms., missä seksi olisi hankalaakin.

Vierailija
28/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räplää sitä tinderiä lenkilläs, muista tykätä vain komeimmista.

Vierailija
29/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menee miehen kotiin ensitreffeillä, mies tulkitsee että nainen on valmis sänkypuuhiin,

Osaa naisetkin saman. Yksi totesi minulle suoraan, että jos hän miehen kotiin lähtee niin olettaa saavansa. 

Vierailija
30/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessätapaa uuttaa tuttavuutta kummankaan kotona vaan julkisessa paikassa, kuten kahvilassa tai kävelyllä kaupungilla!

Ihan peruslähtökohta kaikkeen treffailuun.

Jos se yksi mies jo kerran kantoi sinut sänkyyn vasten tahtoasi ja tulit sieltäpois, niin älä hyvä ihminen jää sitten enää paikanpäälle oleilemaan! Silloin pitää poistua asap. Se siis tapahtui jopa kolmesti???

Kuulostaa siltä, että olet vähän naivi tai et itse kunnioita itseäsi.

Vierailija
31/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minulla ei ole mitään yhden yön juttuja vastaan.."  lauseen nähtyään mies ei nää mitään muuta vaan tuiluttaa pikaspagetit ja yrittää sänkyyn. ei vaikka tuon lauseen jälkeen lukisi vaikka mitä (oletan että joku treffi-ilmoitus?)

esimerkki: minäkin erehdyin kerran mainitsemaan että rakastan s**siä (koska rakastan..döö?) niin se tarkoitti samassa pöydässä istuneelle (varatulle!!) miehelle että nyt saa ja paljon.

paree jättää kaikki navanalusvihjailut pois eka treffeiltä tai äh...yleensä mistään miesten kuuloetäisyydeltä. putkiaivot. 

Jos nainen heti alkuun käytännössä ilmoittaa, että hän harrastaa (paljon) yhden yön juttuja, niin ei moni mies enää ajattele naista potentiaalisena parisuhdekumppanina, vaan ainoastaan potentiaalisena seksikumppanina.

Vierailija
32/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minulla ei ole mitään yhden yön juttuja vastaan.."  lauseen nähtyään mies ei nää mitään muuta vaan tuiluttaa pikaspagetit ja yrittää sänkyyn. ei vaikka tuon lauseen jälkeen lukisi vaikka mitä (oletan että joku treffi-ilmoitus?)

esimerkki: minäkin erehdyin kerran mainitsemaan että rakastan s**siä (koska rakastan..döö?) niin se tarkoitti samassa pöydässä istuneelle (varatulle!!) miehelle että nyt saa ja paljon.

paree jättää kaikki navanalusvihjailut pois eka treffeiltä tai äh...yleensä mistään miesten kuuloetäisyydeltä. putkiaivot. 

Jos nainen heti alkuun käytännössä ilmoittaa, että hän harrastaa (paljon) yhden yön juttuja, niin ei moni mies enää ajattele naista potentiaalisena parisuhdekumppanina, vaan ainoastaan potentiaalisena seksikumppanina.

Missä kohtaa ap sanoo harrastavansa paljon yhden yön juttuja?

Vierailija
33/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räplää sitä tinderiä lenkilläs, muista tykätä vain komeimmista.

Vain komeimmat käyttäytyvät noin? Hah, hyvä vitsi. Ei kyllä ole mitenkään ulkonäöstä riippuvaista.

Vierailija
34/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pyytää kotiinsa ekalla tai toisella tapaamisella se on epäsuorapyyntö seksiin. Oma on vikasi, kun treffaat tommoisia miehiä. Jos edessäsi lukee, että varo paskaa maassa, niin kenen vika se on, kun astut paskaan?

Vierailija
35/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt, minä vain kerroin mitä olen omista kokemuksista ja miesten jutuista oppinut. Ei se tarkoita, että sinussa olisi vikaa vaan että on hyvä tietää miten voi välttää nuo kuvaamasi ongelmat. Onhan se kaksinaismoralistista ajatella että nainen on se helppo osapuoli ja mies ei, ei se ole sinun syysi jos osa miehistä on tällaisia

Vierailija
36/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder?

Vierailija
37/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa ap sanoo harrastavansa paljon yhden yön juttuja?

Jos hänellä ei ole mitään yhden yön juttuja vastaan, niin hän on valmis panemaan ainakin joitakin miehiä heti. Jos hän ei kuitenkaan halua panna treffikumppaniaan heti, niin kyllä se juttu kaatuu sitten siihen.

Vierailija
38/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkunnioittavaa on se jos mies suhtautuu sinuun epäkunnioittavasti, ei se haluaako seksiä. Ehkä joskus on toimittu samalla kaavalla ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä. Nämä jotka ehdottavat tapaamista julkisella paikalla ovat oikeassa. Itse en edes uskaltaisi ensitreffeille toisen kämpille :o

Vierailija
39/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä, joille tapaaminen kotona on merkki siitä, että voitaisiin harrastaa seksiä. Se on tietysti hyvin yksinkertaisesti ajateltu. Mutta se pitää ottaa huomioon. Jos vain voi muuten järjestää ensitapaamisen, ei kannata mennä kenenkään kotiin, eikä toisaalta kannata ainakaan miehiä kutsua ekaksi omaan kotiin. Olen tosin itse niin tehnyt, koska en ole vain viitsinyt lähteä kahviloihin tms. tapaamista varten. 

Ja pitää ottaa huomioon sekin, että ilmeisesti nykyisin on aika yleistä, että eka treffeillä harrastetaan seksiä. Vai miten on?  SIlloin voi kai olla kyseessä todellinen ihastuminen tai sitten ikävämpi tilanne eli se, että halutaan seksiä, kun tilaisuus näyttää tarjoutuneen, mutta ei sitten muuta. 

Vierailija
40/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että mies kutsuu kotiinsa tai ehdottaa tapaamista sinun luona. Äläkä nyt käytä koronaa pirun huonona tekosyynä. Itse olen käynyt esim. take way kahvilla, kävelyllä, jne, eikä kukaan ole seksiä vongannut. :D

Ap toimi aivan oikein. Miehellä ei ole mitään syytä olettaa saavansa seksiä, vaikka tavataan kotona. Ei pelata miesten leikkejä, vaan kun ei sovita seksitreffejä niin niitä ei silloin ole ja mieshän se tässä on idiootti, jos muuta kuvittelee.

Mies, jota kiinnostaa vain seksi, voi etsiä sitä pelkkää seksiseuraa. Jos tuota ei pysty ääneen sanomaan niin sitten pitää olla ilman seksiä.