Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet eivät kohtele minua kunnioittavasti?

Vierailija
26.05.2020 |

Olen yli 30, pukeudun tylsästi eikä minulla ole missään paljastavia kuvia. Tästä huolimatta joka kerta kun menen miehen kanssa ensi kertaa ulos, hän yrittää saada minut sänkyyn. Tämä nyt ei sinänsä yllätä, mutta edes kieltojen jälkeen ei uskota.

Nyt koronan aikaan tapasin yhden hänen luonaan "illallisen" merkeissä. Mies puhui itsestään melkoisena gastronomina, joten odotin, että todella söisimme hyvää ruokaa ja tutustuisimme. Tarjolla oli pakasteseitä ja spagetti(?). Onko tämä jokin resepti? Tämän jälkeen mies yritti kantaa minut makuuhuoneeseen, mutta pyysin häntä laskemaan minut alas. Sanoin, että en halua edetä näin nopeasti. Mies sanoi ymmärtävänsä, kunnes vielä kaksi kertaa yritti samaa.

Tämä ei ole tosiaan ainoa kerta kun näin käy. Minulla ei ole mitään seksiä tai yhden yön juttuja vastaan, mutta tällöin sen pitäisi olla selvää alusta lähtien. Minulla ei myöskään ole mitään velvollisuutta maata kenenkään kanssa, jos en halua, joten en ymmärrä mikä tässä on niin vaikeaa. Mikä siinä selkeässä "ei" -sanassa on niin kryptistä, että ei voi uskoa? Olen elämäni aikana tullut treffeillä kohdelluksi kunnioittaen ihan pari kolme kertaa.

Kommentit (182)

Vierailija
1/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten treffailet tuollaisia miehiä? Onko pakko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä jätät nyt jotain kertomatta.

Vierailija
4/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostatko itse itseäsi?

Vierailija
5/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava miesmaku jollain :D

Mutta hei, se on kaikissa miehissä se vika...

Vierailija
6/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota henkilökohtaisesti. Sukupuolet ei tarvitse toisiaan tullakseen toimeen, eikä parisuhde ole enää mikään ihanne ja normi vaan se on lähinnä rasite. Eli vallalla on kertakäyttökulttuuri, jossa häviäjiä on ne jotka vielä sitä perinteistä parisuhdetta halajaa.

Vierailija
7/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun sanoisin, että tavatkaa julkisilla paikoilla kunnes olet valmis harrastamaan seksiä.

Vierailija
8/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuon voi ensitapaamisella arvata, jos toinen on "vakavin aikein" liikkeellä?

En jättänyt kertomatta kuin sen, että illalliseen sisältyi myös pullo punaviiniä ja viskipaukku. Ei se silti mielestäni oikeuta tuollaista käytöstä.

Vierailija
9/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ota henkilökohtaisesti. Sukupuolet ei tarvitse toisiaan tullakseen toimeen, eikä parisuhde ole enää mikään ihanne ja normi vaan se on lähinnä rasite. Eli vallalla on kertakäyttökulttuuri, jossa häviäjiä on ne jotka vielä sitä perinteistä parisuhdetta halajaa.

Nämä neitsyt maria leikkejä leikkivät on auttamatta niitä häviäjiä, kun saatavilla on naisia jotka ymmärtävät mikä on kupletin juoni. Sanoisin, että naiset ovat ihan itse pelanneet itsensä ulos parisuhdemarkkinoilta.

Vierailija
10/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla ei ole mitään yhden yön juttuja vastaan.."  lauseen nähtyään mies ei nää mitään muuta vaan tuiluttaa pikaspagetit ja yrittää sänkyyn. ei vaikka tuon lauseen jälkeen lukisi vaikka mitä (oletan että joku treffi-ilmoitus?)

esimerkki: minäkin erehdyin kerran mainitsemaan että rakastan s**siä (koska rakastan..döö?) niin se tarkoitti samassa pöydässä istuneelle (varatulle!!) miehelle että nyt saa ja paljon.

paree jättää kaikki navanalusvihjailut pois eka treffeiltä tai äh...yleensä mistään miesten kuuloetäisyydeltä. putkiaivot. 

Vierailija
11/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesmakuni on ihan hyvä. Tämäkin tyyppi oli akateeminen ja töissäkäyvä ihminen, kuvaili itseään feministiksi. Ei mitään sellaista tullut keskustelussa ilmi, että olisi voinut jotenkin ennakoida tämän.

Jos en kunnioittaisi itseäni, olisin antanut miehen kantaa minut sänkyyn ja tehdä mitä halusi.

Vierailija
12/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuon voi ensitapaamisella arvata, jos toinen on "vakavin aikein" liikkeellä?

En jättänyt kertomatta kuin sen, että illalliseen sisältyi myös pullo punaviiniä ja viskipaukku. Ei se silti mielestäni oikeuta tuollaista käytöstä.

Siitä, että mies kutsuu kotiinsa tai ehdottaa tapaamista sinun luona. Äläkä nyt käytä koronaa pirun huonona tekosyynä. Itse olen käynyt esim. take way kahvilla, kävelyllä, jne, eikä kukaan ole seksiä vongannut. :D

Vierailija
13/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A) mies kutsui kotiinsa

B) se miten pahosti siihen ruokaan.

Spagetti kuitenkin kelpasi? :D

Vierailija
14/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yritti kantaa sua sänkyyn ja sen jälkeen vielä kaksi kertaa. Miksi et lähtenyt heti ekan kerran jälkeen? Jäämällä sinne, osoitit että sinua saa kohdella huonosti, koska kantamisesta ei ollut seurauksia.

Vierailija
15/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesmakuni on ihan hyvä. Tämäkin tyyppi oli akateeminen ja töissäkäyvä ihminen, kuvaili itseään feministiksi. Ei mitään sellaista tullut keskustelussa ilmi, että olisi voinut jotenkin ennakoida tämän.

Jos en kunnioittaisi itseäni, olisin antanut miehen kantaa minut sänkyyn ja tehdä mitä halusi.

Kukaan itseään kunnioittava ei mene tuntemattomien kotiin. Ei ole mitään amerikantiedettä päätellä mitä siitä voi seurata. Selvisit vähällä kun nyt vain yrität yksin syyllistää miehiä siitä, että mies ei kunnioita naista, etkä ole tekemässä rikosilmoitusta.

Vierailija
16/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ei kannata mennä ensitreffeillä toisen kotiin, voi olla vaikka miten väkivaltainen vaikka olisi hyvä työpaikka ja vaikka miten väittää olevansa sitä tai tätä.

Jos menee miehen kotiin ensitreffeillä, mies tulkitsee että nainen on valmis sänkypuuhiin, ja miesten keskustelufoorumeilta olen lukenut että ensitreffeillä seksiä harrastava nainen on liian helppo parisuhteeseen, koska miehen logiikan mukaan naiset saa seksiä milloin haluaa mutta mies joutuu tarttumaan jokaiseen tilaisuuteen. Eli vaikka nainen voi olla liian helppo, niin mies ei.

Vierailija
17/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se toisen kotiin meneminen ja tarjoilun vastaanottaminen on selvä merkki siitä, että ei sinne tultu vain esim. korttia pelaamaan ihan vaan kavereiden kesken.

Vierailija
18/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A) mies kutsui kotiinsa

B) se miten pahosti siihen ruokaan.

Spagetti kuitenkin kelpasi? :D

Itseasiassa minä ehdotin tapaamista hänen luonaan, koska aiempi suunnitelma peruuntui pariviikkoisen lumisateen vuoksi. Mutta tokihan nyt olen antanut ymmärtää.

Tällä logiikalla miehet ovat siis ainoastaan vehkeensä ohjailemia eläimiä, eivätkä varmaan voi sillekään mitään, että tuli r*iskattua joku, kun sattui olemaan siinä niin tyrkyllä. En halua uskoa tuohon, joten olen ilmeisesti itseäni halveksuva tyhmä lut*a.

Vierailija
19/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ow kirjoitti:

Feministiksi itseään kuvaava mies on opportunisti. Sanoo asioita, joita ei tarkoita päästäkseen pöksyihisi.

Miehet joutuu etenemään epärehellisesti ihan  vaan saadakseen seksiä. Ap kuulostaa juuri siltä tylsältä tyypiltä jolta haetaan sitä seksiä mutta ei esitellä kavereille, kun ei ole mitään näytettävää.

Vierailija
20/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän täällä vauvassa aivopestään päivittäin. Terveehkö ja pitkiin uskollisiin suhteisiin pystyviä on silti edelleen. Nämä suhdevammaiset ovat tietenkin kateellisia heille ja koettavat mustamaalata ja sabotoida heitä kaikin mahdollisin keinoin. Jokainen tietää, ettei irtoseksi ole mistään kotoisin. Siksi jopa niiden harrastajat halveksivat toisiaan.