Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotenkin masentaa uutisointi kotimaan "matkailuista"

Vierailija
25.05.2020 |

Kun on nähnyt lähi-idän, intian, aasian, euroopan, etelä-amerikan. Eihän se nyt ole milllään lailla verrattavissa.

Ehkä joku tykkää kotimaan "hiekkarannoista"? Mutta itseäni lähinnä masentaa ja ahdistaa, kun ei pääse näkemään maapalloa. :/

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Ehkä sä elät ensi vuonnakin. Tai seuraavana.

Vierailija
2/57 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaan tänne Lappiin matkailua ja elinkeinoja rahoittamaan!

- Rovaniemi

Vierailija
4/57 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään tästä vertaistukiketju

Millaiset kohteet sinua siellä ovat erityisesti kiehtoneet?

Täällä joku samanlaisista kohteista ulkomailla pitävä voisi kertoa mistä kohteista pitää Suomessa.

Vierailija
5/57 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan validi aloitus. Kauhea rummutus kotimaan "matkailusta", joka valitettavasti on aivan syvältä: täällä ei ole paljoakaan nähtävää, tai jos on jotain nähtävää/tehtävää niin puitteet on kehitysmaatasoa, hinnat on hirveät ja palvelu yleisesti ottaen ihan pa**aa.

Kotimaan matkailu - hyi stana, ennemmin oon kotona ja odotan tulevia vuosia ja sitä, että pääsee ihmisten ilmoille.

Vierailija
6/57 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nähnyt noiden maiden tai maanosien jätevuoret tienpientareilla.

Jos joku haluaa mennä kahlaamaan muoviroskassa niin menkööt.

Yök, minä en halua.

Vierailija
7/57 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran käynyt mielessä jos lähtis sinne pohjoiseen vaikka, mutta sen hotelliyön hinnalla olisin vakipaikassani Espanjassa 4-5 yötä. Jotenkin se Suomen jorpakko ei vaan jaksa kiinnostaa niin paljoa.

Vierailija
8/57 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murheensa kullakin. Mä en välitä ihmisistä enkä kulttuureista, joten ainoa vituttava asia on se, jos kaikki kotimaan metsät ja järvenrannat ovat jatkossakin ruuhkautuneet. 

Vierailija
9/57 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea vaihtoehto,ylihinnoteltua,ötökät riesana ja epävakaa sää.

Vierailija
10/57 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäämerelle. Minnekään muualle en kaipaa. Norjan rajan aukeamista odotellessa. 

Vierailija
11/57 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan kotimaa innosta. Eikä varsinkaan epäystävälliset ja valittavat landet.

Tänä vuonna jää matkailut. Keksin jotakin puuhaa kotona Satdissa.

Vierailija
12/57 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen matkustellut jonkin verran, mutta harvakseltaan. Moni kaverini matkustaa huvikseen 2-4 kertaa vuodessa jonnekin kauas lomailemaan.

Minua on alkanut ärsyttää moinen. Samat tyypit ovat muutenkin koko ajan suorittamassa jotakin. Valtavasti harrastuksia aikuisilla ihmisillä.

Olen alkanut epäillä, että he eivät kestä henkisesti pysähtyneisyyttä.

Vierailija
13/57 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan validi aloitus. Kauhea rummutus kotimaan "matkailusta", joka valitettavasti on aivan syvältä: täällä ei ole paljoakaan nähtävää, tai jos on jotain nähtävää/tehtävää niin puitteet on kehitysmaatasoa, hinnat on hirveät ja palvelu yleisesti ottaen ihan pa**aa.

Kotimaan matkailu - hyi stana, ennemmin oon kotona ja odotan tulevia vuosia ja sitä, että pääsee ihmisten ilmoille.

Millaiset kohteet sinuun ovat tehnnett suurimman vaikutksen ulkomaanmatkoillas? on aina kiva oppia uutta siitä miten ihmiset matkustavat. Anna meille vinkkisi.

Vierailija
14/57 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään matkailu avarra kaikkien kohdalla, kun eivät tajua, ettei matkailun tarkoitus ole verrata eri kohteita toisiinsa. 

Vierailija
15/57 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan invalidi aloitus kyllä.

Vierailija
16/57 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäämerelle. Minnekään muualle en kaipaa. Norjan rajan aukeamista odotellessa. 

Minä rakastuin Norjaan jo silloin kun isäni minut sinne vei 80-luvulla ihan kekarana. Onneksi hän myös tutustutti minut historiaan ja siihen mistä olemme kotoisin joten siitä on mielenkiintoista etsiä tutkimuskohteita Suomessakin.

Vierailija
17/57 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään muut syytähän ei ole mennä ulkomaille kuin hiekkarannat :D Ei ne kuule kovin kaksisia ole monessa muussakaan maassa. 

Vierailija
18/57 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä pitäisi verrata? Jos lähtee suomalaiselle tunturille etsimään eukalyptusta ja papukaijoja niin saattaa pettyä, mutta entä jos lähtisit etsimään jotain mitä voit löytää? Mikä sinua kiinnostaa, luonto, taide, historia, ruoka, arkkitehtuuri, vaihtuvat maisemat, erilainen kulttuuriympäristö - kaikkea löytyy Suomestakin, jos lähdet vähemmän nihkeällä asenteella liikkeelle. Eihän ne tietenkään kaukomaita vastaa, ehei, mutta onko se todella ainoa mitä osaat kokea, minkä äärelle pysähtyä ja mistä nauttia? Jos näin, niin sitä suuremmalla syyllä olisi syytä opetella löytämään kauneutta ja uteliaisuuden aihetta lähempää, arjestakin, vaikka omalta kotikadulta.

Vierailija
19/57 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää uutiset kaikesta matkailusta.

Vierailija
20/57 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään säälittävämpää kun matkustaa lentokoneella jonnekkin hiekkarannalle loisimaan.

Onneksi se aika on pitkälti ohi.