Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies teki oharit

Jessi2
25.05.2020 |

Tapasin 2 pv sitten netin kautta 10v nuoremman miehen, käytiin ajelemassa. Juttu sujui ihan hyvin ja mies pyysi tänään että nähtäiskö töiden jälkeen. Suostuin ja mies kyseli mihin haluisin mennä ym. Sitten mies sanoi että töissä venähtääki. Mutta ymmärsin että kuitenkin nähtäis ja hän vaikutti innokkaalta. Sit laitoin viestiä perään jonkin ajan päästä onko jo matkalla ja ei vastannu enää mitään. Mikä tässä taas pointtina? En vaan ymmärrä... Turhaan laittauduin ja odotin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, olen pahoillani ap, tuota on liikkeellä. Ei voi ymmärtää, miksi ei voi vaan sanoa, että ei kiitos, ei kiinnosta?

Vierailija
2/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun mies siis itse pyys mua treffeille tänään. En ollu itse aktiivinen sen suhteen. Tosiaan tota on liikkeellä, mut en ymmärrä mikä pointti. Mittaako jotenki omaa markkina-arvoaan että suostunko lähtee... Ei mitään järkeä, pelkkää ajanhukkaa näpyttelyä molemmille.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelittekö kauan ennen ensimmäisiä treffejä?

Vierailija
4/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

La ei viestitelty kauaa, sinä päivänä alotettiin viestitellä. Spontaanisti nähtiin heti la iltana.

Vierailija
5/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä se ja äläkä enää pidä mitään yhteyttä

Vierailija
6/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessi2 kirjoitti:

La ei viestitelty kauaa, sinä päivänä alotettiin viestitellä. Spontaanisti nähtiin heti la iltana.

Tuo voi selittää ghostaamisen. Kannattaa viestitellä jatkossa vähän kauemmin ennen ensimmäisiä treffejä.

Vierailija
7/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessi2 kirjoitti:

Mutta kun mies siis itse pyys mua treffeille tänään. En ollu itse aktiivinen sen suhteen. Tosiaan tota on liikkeellä, mut en ymmärrä mikä pointti. Mittaako jotenki omaa markkina-arvoaan että suostunko lähtee... Ei mitään järkeä, pelkkää ajanhukkaa näpyttelyä molemmille.

Ap

Älä jankkaa, juttu loppui siihen ja vaikka mies kerjäisi niin et huomioi, onko selvä? Pidä itsesi arvossa!

Vierailija
8/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jännä poika stud fúck boy? Niitä top 10% miehiä ketkä haluaa korkata ekalla tapaamisella ja jos ei onnistu niin sitten feidaavat?

Vierailija
9/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava ällötäti. Mies tuli järkiinsä. 

Vierailija
10/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jännä poika stud fúck boy? Niitä top 10% miehiä ketkä haluaa korkata ekalla tapaamisella ja jos ei onnistu niin sitten feidaavat?

Kun ei edes ollu edes erikoisen komea, ihan tavis. Ei treenattu tms. Eikä ehdotellu la mitään.

Ap

Vierailija
11/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessi2 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei edes ollu edes erikoisen komea, ihan tavis. Ei treenattu tms. Eikä ehdotellu la mitään.

Ap

Sun pitää joskus sitten lähteä söpön treenatun kiltti miehen kanssa kävelylle. Mennään soutuveneellä keskelle järveä illalla ja levitetään viltti veneeseen ja rakastellaan koko yö ;).

Vierailija
12/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jessi2 kirjoitti:

Tuo voi selittää ghostaamisen. Kannattaa viestitellä jatkossa vähän kauemmin ennen ensimmäisiä treffejä.

Miksi tätä on alapeukutettu? Jotkut voivat kokea, että he eivät ole noin lyhyen tutustumisen jälkeen toiselle selitystä velkaa. Itse en ikinä toimisi noin kuin tuo mies enkä väitä, että ap toimi väärin. Yritin vain avata tuollaisen ghostaajan mahdollista logiikkaa.

Vierailija
13/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ghostattiin ennen yhteistä viikonloppureissua, oltiin pari kk jo tapailtu (tai siis, selvästikin vain minä olin luullut, että tapailtu...). Huolestuin miehen katoamisesta ja kysyin tämän ystävältä onko tällä havaintoa, ukko oli kuulemma lähtenyt yksin reissuun.

Vierailija
14/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehet on semmosia. Tavallinen mies on vain yksin jatkossakin.

Vierailija
15/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet eivät ajattele, kuinka paljon naisilla menee aikaa treffien valmisteluun, laittautumiseen ja pukeutumiseen, eikä muutenkaan ole normaaleja käytöstapoja, jos noin käyttäytyy.

Tietää ainakin, ettei tuollaisen kanssa vaivaudu enää tapaamisiin. Mm. Tinderissä pitäisi olla ominaisuus, jolla voisi merkitä, kuinka paljon joku tekee ohareita, että muut osaisivat varoa tällaista tyyppiä.

16/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on usein tehty ohareita kun olen sopinut treffejä netissä. Kerran yksi mies perui treffit paria tuntia aiemmin, just kun olin itse laittautubut viimeisen päälle.

17/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannut, että aika usein työ on syynä treffien perumiseen. Vissiin monet miehet sitten ovat niin tunnollisia työntekijöitä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme