Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä vihkisormuksesta ilman timanttia?

Vierailija
25.05.2020 |

No siinähän se kysymys... En raaskisi laittaa niin valtavaa summaa sormukseen... Jotenbolen katsellut opaalia ja valkoista safiiria... Kiven tahtoisin lähinnä näön vuoksi kun kihlasormus on sileä...

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta sinun sormuksesi, osta sellainen kuin haluat.

Vierailija
2/50 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä ajatus. Esimerkiksi morganiitti näyttää olevan nyt suosittu ja siinä on tosi kauniita sävyjä. Tärkeintä että sormus on sinulle mieleinen, ei se ole ketään muuta varten!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi harmittaa jälkeenpäin? Pihistely nyt vai ainoastaan puolikiva sormus. Itse laittaisin pikkasen enemmän rahaa siihen oikeasti kivaan sormukseen, josta voi sitten iloita ilman harmituksia. 

Vierailija
4/50 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sellanen sormus kun itse haluaa. Timantit on vain markkinamiesten juttuja.

Vierailija
5/50 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän sen ostaa? Vai onko miehesi tyhjätasku? Sellaisen kanssa ei edes kannata mennä naimisiin... Ja ihan tosissani olen.

Vierailija
6/50 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä millainen se sormus on? Vai sen sormuksen takiako naimisiin mennään? Meillä on ihan sileät valkokultaiset sormukset eikä yhtään parempia olisi tarvittukaan.

Vierailija
7/50 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sileä kultasormus, sekä kihla- että vihki.

Vierailija
8/50 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat juuri sellaisen kuin itse haluat.

Itselläni on ihan tavallinen, hopeinen sormus ilman kiviä. Taisi maksaa jotain 40e.

Vierailija
9/50 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän sen ostaa? Vai onko miehesi tyhjätasku? Sellaisen kanssa ei edes kannata mennä naimisiin... Ja ihan tosissani olen.

Mä voin maksaa sormuksen, jos vaimo hoitaa lapset, siivouksen ja ruuan. Ai ei? No sitten maksakoon oman sormuksensa.

Vierailija
10/50 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi harmittaa jälkeenpäin? Pihistely nyt vai ainoastaan puolikiva sormus. Itse laittaisin pikkasen enemmän rahaa siihen oikeasti kivaan sormukseen, josta voi sitten iloita ilman harmituksia. 

Eivät nuo sormusasiat kaikille merkkaa. Mulla ei ole ollenkaan sormusta, mieheni ei halunnut metallia sormeensa, niin otimme sitten sormiin sellaiset sormuksen malliset tatuoinnit. Esim. mua ei kiinnosta jalometallikorut lainkaan.

Vierailija
11/50 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä mieltä, että vihkisormuksessa kuuluu olla timantti. Mutta tämä toki koskee vain omaa sormustani. Muut ostakoon just sellaisen kuin itse haluavat. Ei sitä sormusta av-mammoja varten osteta. 

Vierailija
12/50 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin maksaa sormuksen, jos vaimo hoitaa lapset, siivouksen ja ruuan. Ai ei? No sitten maksakoon oman sormuksensa.

Älä nyt viitsi, sulla mitään vaimoa tai edes ehdokkaita ole :D

Vierailija
13/50 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt viitsi, sulla mitään vaimoa tai edes ehdokkaita ole :D

No on tuo tossa 15 vuotta nurkissa pyörinyt. En tosin tiedä kauanko...

Vierailija
14/50 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellainen kuin tykkäät. Suomessa ei nyt muutenkaan ole tapana vauhkota siitä sormuksesta liian kanssa niin kuin jossain Jenkeissä. 

Omassa vihkisormuksessani on timantteja ja safiireja. Käytännössä se osoittautui hieman hankalaksi kun käsiä pestessä se jää märäksi ja alkaa hiertää ihoa. Myöskään sisäpuolelta se ei ole sileä, kun siinä on ne istutukset. Kun synnytyksestä tuli (ja jäi) kiloja, sormus jäi pieneksi. En ole varmaan kymmeneen vuoteen sitä pitänyt, vaikka välillä oli hoikempikin kausi. Mieskään ei ole käyttänyt omaansa miesmuistiin (pun intented). 

20-vuotishääpäivän alla mietittiin että jos hankittaisiin uudet sormukset juhlapäivän kunniaksi. Mutta ei saatu aikaiseksi. Rahaa olisi kyllä ollut. Ei se sormus enää tunnu niin tärkeältä kuin nuorempana, on totuttu olemaan ilman sormuksia jo niin kauan. 

Vierailija
15/50 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni toivomuksesta meillä on molemmilla teräksinen sormus. Itse olisin kyllä mielelläni ostanut vaimolle vaikka timantein koristellun kultasormuksen mutta hän halusi näin.

Vierailija
16/50 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Glitteristä ostettu vihkisormus :D Hintaa taisi olla huimat 2e. Joku rinkula oli pakko olla vihkitilaisuuteen. Sen jälkeen en sitä ole käyttänyt, vaikka naimisissa olen edelleen. 

Vierailija
17/50 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät nuo sormusasiat kaikille merkkaa. Mulla ei ole ollenkaan sormusta, mieheni ei halunnut metallia sormeensa, niin otimme sitten sormiin sellaiset sormuksen malliset tatuoinnit. Esim. mua ei kiinnosta jalometallikorut lainkaan.

Sormustatuointi tai muu parisuhdetatuointi on kyllä valkoroskaisinta, mitä tiedän. Ilahduttava asia erityisesti silloin, jos päädytään eroon....

Ok! Oletettavasti ihmisten haukkuminen tuollaisilla nimityksillä sen sijaan on susta sitten sivistyneisyyden merkki ja esimerkki hyvästä käytöksestä?

Vierailija
18/50 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton ei opaalille. Ne on kyllä upeita mutta hyvin pehmeitä joten ne eivät sovellu arkikäyttöön. Opaaleita ei käytännössä istuteta sormuksiin ollenkaan ja varmasti seppä huomauttaa asiasta etenkin jos kuulee että kyseessä on vihkisormus. Tanzaniitit on tosi kovia joten soveltuisi paljon paremmin sormukseenja välkkyy mielestäni ihanin sävyin. Hieman perolia muistuttava sinivioletti.

Vierailija
19/50 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään muu ei käy kuin superjätti-blingblig kivi mallia kauniit ja rohkeat. Tämä on fakta. 

Vierailija
20/50 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sormustatuointi tai muu parisuhdetatuointi on kyllä valkoroskaisinta, mitä tiedän. Ilahduttava asia erityisesti silloin, jos päädytään eroon....

Ok! Oletettavasti ihmisten haukkuminen tuollaisilla nimityksillä sen sijaan on susta sitten sivistyneisyyden merkki ja esimerkki hyvästä käytöksestä?

En missään kohtaa sanonut, että niin olisi. Jos osaisit lukea, olisit huomannut sen kertomattakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä