Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on ollut tosi alhainen ferritiini...

Vierailija
25.05.2020 |

Tuntuiko teillä vaikuttavan muistiin? Mulla pätkii muisti koko ajan, mietin, voisiko liittyä tähän.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/6 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on yksi oireista. Itselleni on pahempaa ymmärtämisessä, ferritiinin ollessa alhaalla, en vaan tajua

Vierailija
4/6 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, on yksi oireista. Itselleni on pahempaa ymmärtämisessä, ferritiinin ollessa alhaalla, en vaan tajua

Kiitos vastauksesta!

Joo, tuota samaa tajuamattomuutta on mullakin. Olen ammatiltani kääntäjä, ja usein pitää aika nopeassa tahdissa omaksua uutta tietoa – välillä ei meinaa upota ollenkaan. Tai sitten etsin jotain termiä vertailemalla kahta erikielistä tekstiä, ja kun sen kerran löydän, joudun tarkistamaan sen 2–3 kertaa uudelleen, kun sitten pääsen siihen kääntämiseen.

Ap

Vierailija
5/6 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, etenkin lähimuisti tuntui pätkivän. Huomasin sen vasta muiden huomauteltua asiasta.

Vierailija
6/6 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnittänyt huomiota ja ferritiini oli 5. Tuo on kyllä sellainen hiljaa hiipivä kuvio ettei ehkä niitä muutoksiakaan huomaa. Minulla oli hemoglobiini 73 ja olin kyllä huomannut hengästyväni portaissa ja muutenkin vähän väsytti. Ei silti tullut mieleen epäillä alhaista hemppaa o_O Olo kyllä parani huomattavasti kun sain pari pussia punasoluja. Myöhemmin sain myös rautainfuusion, mutta sen jäljiltä en huomannut kummempaa muutosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi