Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi osa rupsahtaa niin pahasti 30 vuotta täytettyään ja osa ei?

Vierailija
25.05.2020 |

Mietin tässä nyt vaikka omia kouluajan luokkakavereita, Facebookin perusteella, osalla on tosiaan ulkonäkö ja muutenkin olemus todella paljon "huonontunut" ja osa taas on todella vaan parantunut.
Esimerkiksi eräs entinen "hiirulainen" on nykyisin tosi kaunis, hyvä iho, vaikka ennen oli finneihin taipuvainen, pysynyt normaalipainoisena, pukeutuu tyylikkäästi, vaikka vaatteet ihan "perusvaatteita".
Sitten taas osalle on tullut ulkonäöllisesti vain huonoja juttuja, on lihonut, ulkonäkö jotenkin huonontunut jne.

Onko tähän mitään yksittäisiä syitä miten näin käy? Molemmissa ryhmissä on mm. vanhempia, joten pelkkä vanhemmuus ei selitä asiaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukku ihmisten nimittämisestä "hiirulaiseksi"

Vierailija
2/12 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä tosiaan? Kun ollaan kuitenkin toistemme klooneja kaikki🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 ja 40 on vielä hehkeä, mutta sitten alkaa rupsahtamaan. Jos joku rupsahtaa kolmekymppisenä, se on liian aikaisin.

Vierailija
4/12 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on rasvainen iho, joka rupsahtaa kolmekymppisenä. Kalja- ja viinapainokin vaikuttaa heidän ulkonäköönsä.

Vierailija
5/12 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 ja 40 on vielä hehkeä, mutta sitten alkaa rupsahtamaan. Jos joku rupsahtaa kolmekymppisenä, se on liian aikaisin.

Juuri näin!

Jos uurteita otsa ja silmäkulmat täynnä, luomet laskeutuu ja leukaperä valuu ennen 40 v päivää (joillain jo 33-38v) niin kovaa alamäkeä on luvassa 40-45vuoden välillä.

Mutta jos säilyy rypyittä ja normipainossa 40 niin on kyseessä hitaammin rupsahtava ihminen.

45 vuoden jälkeen alkaa vaan 99% näyttää tädeiltä ja sediltä.

Vierailija
6/12 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukku ihmisten nimittämisestä "hiirulaiseksi"

Hiirulainen nyt kuvasi parhaiten, sellainen "ei minkään näköinen", ujo, hiljainen ja finninen iho, ja nyt taas päälle kolmikymppisenä tosi kaunis, virheetön iho ja tosi luonnollisen kauniin näköinen.

Ei hiirulainen mielestäni ole haukkumasana, itsekin olin hiirulainen, mutta en tosin noin paljon ulkonäössä parantanut kuin tuo jota kuvailin.

T. ap

Vierailija
7/12 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka, viina, liikkumattomuus, huono ravinto, psyykkiset ongelmat, geenit...eiköhän tuossa ole ainakin muutamia syitä.

Vierailija
8/12 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit, lasten saanti vanhentaa tutkitusti, bilettäminen, auringon ottaminen, sokerin mättäminen, viinan ryyppääminen, lääkkeet, onhan noita syitä.

Vierailija
9/12 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämän tavoilla mun pitäisi näyttää ikäistäni vanhemmalta. Mitkä lie geenit? Viimeisen kerran kun alkossa kysyivät paperit olin 27. Täytin 46 niin nuori työ toveri ei meinannanu uskoa. Näytin sille ajokorttia niin oli aivan ihmeissään. Hän on luullut aina että olen 30 jotain.

Siltä tuli useita kirosanoja. Sitten sanoi että tämä on taas joku jekutus eikö olekkin? Paikalle tuli meidän tavallaan pomo. Pyysin että sano xxxxxx minkä ikäisiä ollaan. Siinä tuli kunnon paha. Sinusta sen uskoo että olet vuoden vanhempi mutta tuo näyttää sua paljon nuoremmalta. Voitte uskoa että nauroin niin että taisi taas tulla pari vuotta ikää lisää.

Joku muu oli vähän hapanta naamaa.

Vierailija
10/12 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset, pahansuovat ja juoruilevat rupsahtavat aiemmin. Näin ainakin lähipiirissäni.

Vierailija
11/12 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

News Flash: Ihmiset ovat erilaisia

Vierailija
12/12 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsyminen ja ikääntyminen on todella yksilöllistä, eli ei, siihen ei ole mitään yksittäistä syytä.

Esimerkiksi itse olen aina ollut kova röökaaja ja alkoholin kuluttaja, mutta silti multa kysyttiin papereita vielä kolmekymppisenä.

Kun taas monilta terveellisiä elämäntapoja noudattavilta kavereiltani ei enää kysytty papereita enää parikymppisenä.

Veljeni veti pohjat, häneltä kysyttiin papereita vielä nelikymppisenä.

Ja samanlainen röökaaja ja viinaan menevä on hänkin aina ollut. Meidän suvussa on jokin nuoruusgeeni. Äitini ja äidin siskokin ovat olleet aina ikäistään huomattavasti nuoremman näköisiä. Äitiäni on esimerkiksi luultu veljeni vaimoksi.

Ja ei, äitini ei ole ollut missään "operaatioissa". Äidin sisko on polttanut tupakkaa 16v alkaen, mutta lopetti noin 10v sitten.