Millainen esileikki teillä yleensä on puolison kanssa?
Kauanko kestää? Saa kuvailla yksityiskohtaisesti.
Kommentit (92)
Esim. illalla nukkumaan mennessä: Ensin vähän halailua ja kevyttä pusuttelua sekä mahdollisesti vähän silittelyä toisen hiuksista. Pikku hiljaa suutelu muuttuu intohimoisemmaksi, saatetaan näykkiä toista vähän korvasta ja kaulan seudulta. Samalla molemmat hyväilee toistensa vartaloa ympäriinsä. Varsinkin rinnat saa tässä vaiheessa eritysiskohtelun. Kun vaatteet on kokonaan riisuttu, hyväily jatkuu. Mies saattaa myös läimäyttää joskus muutaman kerran perseelle. Se kummalla maltti pettää ensin, koskee toisen sukuelimiin. Se on merkki myös toiselle että kumppanin haarovälin voi ottaa käsittelyyn. Loppuaika esileikistä keskitytään toisen pelivälineiden kiihottamiseen, suutelun jatkuessa. Kun molemmat alkaa olla riittvän lämpimänä, siirrytään itse asiaan, aluksi hitaasti ja rauhallisesti, mutta tahtia koko ajan kiihdyttäen ja välillä himmaten. Kun molemmat alkaa olla lähellä tulemistaan, sovitaan yhdessä että mennään loppuun asti. Loppuvaihe on yleensä todella raju ja intohimoinen. Laukeamisen jälkeen vielä haleja ja pusuja ennen pesulle menoa
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Miksi ihmeessä te naiset aina vaan suostutte olemaan jotain panopuita? En käsitä, en. Tahdottomia jotka tekevät aina kuten mies haluaa..voi voi. Voitte vain haaveilla ihanasta tasavertaisesta seksistää, jossa mies TODELLA tyydyttää naisensa. Opetelkaa jo ottamaan ohjakset!
Kieltäydyin lopulta ja ilmoitin että tarviin niitä esileikkejä kostuakseni. Se olikin vika seksikerta, mies vetää mieluummin käteensä kuin harrastaa mitään sellaista mistä minäkin kiihoittuisin. Ntä ne ei kiinnosta, erektio katoaa eikä enää saa kovaksi. Yleensä mikään touveiden esittäminen miehille päättyy täyteen katastrofiin. Parhaimmillaankin että vastaus on että en osaa piste.
Outoa. Minulle vaimo kertoo välillä, miten haluaa homman muuttuvan. Sitten muutetaan. Jos vaikka kaivataan enemmän pillun nuolentaa, niin tottahan voin niin tehdä. Minullakin on kivempaa, kun vaimon pillu sitten ihanasti puristaa orgasmin aikana ja nainen on tosi seksikkään näköinen saadessaan seksuaalista nautintoa. Aiemmin toimi myös toisin päin, mutta nyt on ollut hiukan vaisumpaa seksin saralla, mutta ehkä se siitä, kun vaimolla työstressi helppaa vapun aikoihin. Varmaan miehesi kokee, että hän ei pysty tässä asiassa ottaa kritiikkiä vastaan, mutta asian voi sitten ottaa puheeksi ennen seksiä, jolloin tunteet on vähemmän pinnassa.
Mies vilkaisee minua "sillä silmällä," minä sen jälkeen häntä. Nyökkäämme molemmat yhteisymmärryksen merkiksi; yhtyminen alkakoon.
Meidän esileikki. Rouva kysyy, että pitikö sulla antaa pillua. Sänkyyn, laitan liukuvoidetta ja sitten panemaan. Mitään esileikkiä ei saa tehdä.
Mies ajaa mua taaksepäin kohti seinää samalla kiihkeästi suudellen. Seinällä suutelee kaulaani, pitää kiinni käsistäni, hieroo penistään vasten herkkiä paikkojani ensin housujen päältä, sitten ottaa sen ulos ja jatkaa ensin housujeni päälle ja sitten ottaa pimpin paljaaksi ja jatkaa. Olen jo täysin valmis ottamaan hänet sisään. Aluksi muutama työntö seisaaltaan mies koukistaen polviaan ja minä yrittäen levitellä reisiäni miten pystyn. Sitten nykäisee mut syliinsä ja vie kohti makuuhuonetta tai laskee matolle makaamaan hänen vartalonsa alle.
Tuossa viimeisin. Vähän varioiden samat kuviot, mies vie ja minä vikisen ja nautin. Hän on kiihottuneena niin vaativa.
Jos vaimo on moodissa, hän alkaa yleensä lusikassa hieroa takapuolta minun etumusta vasten. Kääntyy ja käsillä avittaa kun alkaa seisoa. Pieni suikkari ja yleensä ratsastaa itselleen 2-3orgasmia.
Jos mä taas puikoissa vaihtelee enemmän. Saatan esim keittiössä vaan ottaa legginsit alas ja työntää sormet sisään. Kun kosteutta alkaa irrota panen takaapäin, molemmille orkut.
Normi meno kuitenkin itselläkin usein. Sängyssä alkaa hieroa vaimon rintoja, suutelee niitä ja siitä alaspäin pimpan kimppuun. Orgasmi-2 tässä ja sitten millon mikäkin asento. Yleensä ratsastus molemmille orkut..
Ikävä aikoja ennen lapsia. Sillon saatettiin pyhittää joinakin aamuina pari tuntia ihan vaan nauttimiseen. Dildot/ klitoriskiihottimet/ penisrenkaat ym mukana.
Lemppari oli alkuun halailua, pussailua, vähän vahingossa penis osui jonnekin. 69 orgasmin partaalle molemmat. Nainen selälleen pikkudildo sisään - orgasmi-2. Nuolemaan samalla työnnellen keskikokoista dildoa sisään. Orgasmi-2 vaimolle. Tässä välissä itse pukille ja klitoriskiihotin päälle, tulin nopeasti vaimo myös. Tämän jälkeen iso dildo käyttöön, anaaliin pienempi tärisijä vaimolle jäätävän orkku. Vaimo imemään mut uudelleen pelikuntoon. Mä samalla sormeilen vaimoa ja lopulta anaali yhdyntä loppuun asti.
Meillä mies pitää eniten yhdynnästä (yllätys) eli nautin ja annan miehen hyväillä mua joka paikasta ja kiihottaa orkkuun tai lähelle sitä ja sitten yhdyntä.
Esim. lähtee vaikka sohvalla kun siinä yleensä ollaan lähekkäin, hän käy suutelemaan ja koskettelemaan. Huokailee kiihkosta ja pyrkii jo päälle. Mä käännyn selälleni kiltti tyttö kun oon ja sivelen ja vetelen hellästi miehen kalua housujen päältä (tai paljaaltaan) samalla kun hän jatkaa suutelua ja mun kiihottamista. Nostan peppua ylös että hän saa vedettyä housuni pois. Tuossa kohtaa hän on jo varmasti kulli paljaana ohjaamassa sitä sisääni. Tykkään siitä ohjailusta ja parista vedosta sille koska siten saa siihen lisää luonnon liukastetta.
Aika simppeliä ja mies johdossa, mutta rakastan sitä. Saan joka kerta, joskus kaksikin ennen miestä tai toisen yhtä aikaa tai melkein yhtä aikaa.
Me.
Kuuntelemme monesti yhdessä.
Kotona kiikkustuoleissa tuota mainiota.
Jussi 'juhani' Vainion kappaletta nauhurista:
"..esi-leikkiä elämä on vain.."
Me tykätään aina siitä.
..
Ja siitä..myös aina sen jälkeen.
yt.Anja&Eino
Oikeastaan kaksi kaavaa:
Vaimo kysyy tulenko suihkuun ja se tarkoittaa että panen häntä takaapäin seisaallaan. Silloin ei useimmin kaipaa sormetuksia ennen sisään tuloa. Hän laukeaa nopeimmin juuri tuossa asennossa. Esileikki on tavallaan kaikki siitä hetkestä eteenpäin kun pyyntö tulee kun molemmat tietää mihin se johtaa.
Toinen on keskellä päivää kun lapset on koulussa ja aletaan halaamaan keittiössä, silloin se on joko että ei nyt, on töitä, tai että mennäänkö makkariin.
Kun ollaan sängyssä, niin osa esileikkiä on että naisen on ensin puhuttava n.5min jostain. Kun puhe loppuu alan hyväilemään käsin. Jos nainen on vielä kuiva niin pitkän kaavan kautta häpykummun jne hellää hyväilyä, kunnes mahtuu kaksi sormea sisään. Jos taas nainen on jo märkä, niin sitten suoraan kaksi sormea sisään. Hidasta g-pisteen puristelua samalla kuin kämmen puristaa häpykumpua. Siitä joko jatkuu paljon rankempaan sormetukseen jossa saa käyttää voimaa kun nostalee kättä ylös alas ja silloin usein loppuun asti kunnnes nainen laukeaa. Tai sitten nainen haluaa minut sisään ennenkuin laukeaa ja laukeaa sitten heti.
Vierailija kirjoitti:
Mies ajaa mua taaksepäin kohti seinää samalla kiihkeästi suudellen. Seinällä suutelee kaulaani, pitää kiinni käsistäni, hieroo penistään vasten herkkiä paikkojani ensin housujen päältä, sitten ottaa sen ulos ja jatkaa ensin housujeni päälle ja sitten ottaa pimpin paljaaksi ja jatkaa. Olen jo täysin valmis ottamaan hänet sisään. Aluksi muutama työntö seisaaltaan mies koukistaen polviaan ja minä yrittäen levitellä reisiäni miten pystyn. Sitten nykäisee mut syliinsä ja vie kohti makuuhuonetta tai laskee matolle makaamaan hänen vartalonsa alle.
Tuossa viimeisin. Vähän varioiden samat kuviot, mies vie ja minä vikisen ja nautin. Hän on kiihottuneena niin vaativa.
Kuulostaapa niin teiniparilta. Tunnistan nuoren itseni tästä kuvailusta.
puoliveltolla kullilla selkään tökkimistä
Revin akalta housut jalasta ja laitan kullin tulille ja lopuksi pyyhin hepin verhoihin