Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen esileikki teillä yleensä on puolison kanssa?

Vierailija
25.05.2020 |

Kauanko kestää? Saa kuvailla yksityiskohtaisesti.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn röökillä kun muija räplää römpsänsä märäksi

Vierailija
62/85 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveitä noin naisen kannalta, ehkä yksi hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille esleikki ja seksi menee usemmiten niin, että ensin makoillaan sängyllä, vaimo selällään ja minä kyljelläni vaimon kyljessä kiinni. Laita käteni vaimo pillulle, mihin vaimo on laittanut valmiiksi jo liukkaria. Vaimo laittaa kätensä kassieni päälle ja puristelee hellästi. Sitte hieron esin vaimon häpyhuulia ja koko vulvan aluetta. Hissun kissun sitten alan hieromaan klitorista samalla kuin vaimo edennyt jo kaluni varresta hyväilyy. Noita jatkuu sen aikaan, että kaluni seisoo kovana ja samoin vaimon klitoris. Yleensä hieron klitorista jonnin aikaa, kunnes vaimo alkaa olemaan valmis haluamaan nuolemista. Sitten siirryn alakertaan ja aloittelen varovasti kiellellä pitkin häpyhuulien väliä ja klitorista lipaisten. Samalla hieron peukalolla ja sormilla häpyhuulia alhaalta ylös klitoriskseen sivuille ja välillä käväisen välilihan hyväilyssä. Kun vaimo alkaa olemaan tarpeeksi kiimassa ujutan yhden sormen sisään. Aloitan yleenä emättimen etureunan hyväilystä ja g-pisteen hieromisesta. Kun kiima kasvaa, käännän sormen emättimen takareunaan ja hieron sieltä ja välilihaa. Samalla kuin sormetan nuolen klitorista keskeyksettä. Siitä eteneminen riippuu sitten sitä miten aistin vaimon kiiiman. Monesti laitan toisen sormen mukaan ja keksikyn voimakkaammin g-pisteeseen tai käännä sormet taakse anuksen suuntaan. Orgasmi tulee jommalta kummalta puolen.  Viimeaikoina takaa niin, että työntänyt emättimen takareunaa sormilla hieroessa peukalon pyllyn suulle, missä se on jo muutenkin. Nyttemmin vaimo on jopa halunnut peukaloa pyllyn sisään ja saanut monesti voimakkaan orgasmin. Joten orgasmi joko takaa tai edestä g-pisteestä kuten toissailtana.

Vaimon orgasmin jälkeen hän imuttelee kaluani ja vetää vähän henkeä. Sen jälkeen kääntyy nykyisin vatsalleen sängylle tyyny lantion alle ja nain takaa niin kauan, että laukean. Tässä asennossa kaluni ei mene liian syvälle ja menee hyvässä kulmassa sisään. Muodostunut vaimon lempiasennoksi, vaikkei enää saakaan toista orgasmia naidessa. 

Ekat vuosikymmenet meni sanoin, paitsi että nuolin ja sormetin vain lähelle h-hetkeä. Orgasmi naitiin sen jälkeen enimmäkseen ensin lähärissä ja sitten lopuksi vaimo päällä ollessaan grindasi itselleen orgasmin. Laukesin joko siihen tai sitten takaa vaimo mahallaan tai vaimo ratsasti selkä minuun päin. Hyvä ja pitkä esileikki ollut meillä aina pakollista, jotta nautinnollinen naiminen ollut mahdollista ja vaimon pillu ottanut ison kaluni hyvin vastaan. Just tuli vaimolle vitsinä  tokaistua, että taisi olla nuorena kestämistä, kun kaluni oli hänelle liian iso ja kova. Vaimo ei ollut samaa mieltä kestämisestä. No oli miten oli, mutta meillä menty aina vaimon orgasmit edellä kaikessa seksissä. Olisin mennyt muutenkin, mutta niin olisi vaimo myös aina vaatinut. Ilman nuolemista ei olisi ollut seksiäkään. Joten minulla oli vaihtoehtona joko panostaa hänen orgasmeihin tai olla ilman. Mutta vastaavasti hän on aina halunnut seksiä ja orgasmeja joka viikko. Esileikin vaatimus ei ole muuttunut siitä kun 18 vanhoina aloitettiin siitä mitä nyt on 65+ ikäisinä. Mutta me ollaankin aina kiehnätty ja oltu läsnä keskenämme. Nuoruuden kiima ja läheisyys jäi päälle. 

Vierailija
64/85 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies pyytää kerran viikossa, yleensä perjantai-iltana, että mene räpläämään itsesi märäksi. Tulee sitten kymmenen minuutin päästä ja lykkää vehkeensä sisääni. Menee korkeintaan kaksi minuuttia ja koko homma on ohi.

Onneksi on satisfyer, muuten en kestäisi tätä onnetonta seksielämää.

Vierailija
65/85 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ensin hieron tissejä aika kovakouraisesti, sitten etenen reisiin ja lopulta pilluun. Ensin vaikka vaatteiden päältä. Joskus voi naida lähärissä vaatteet päällä, vaimo tuntuu tykkäävän siitä. Sitten nuolen ja sormetan vaimolle 1-3 orgasmia, jonka jälkeen vaimo haluaa mut päälle. Naidaan 1-3 asennossa, jonka aikana vaimo saa yleensä 1-5 orgasmia lisää, lopuksi nussin suunnilleen niin kovaa kuin jaksan. Spermat sisään. Haluaisin kokeilla kaikkea muutakin ja välillä kokeillaankin, mutta ei mitään kinkyä.

Vierailija
66/85 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies pyytää kerran viikossa, yleensä perjantai-iltana, että mene räpläämään itsesi märäksi. Tulee sitten kymmenen minuutin päästä ja lykkää vehkeensä sisääni. Menee korkeintaan kaksi minuuttia ja koko homma on ohi.

Onneksi on satisfyer, muuten en kestäisi tätä onnetonta seksielämää.

Miehesi on alfauros.

Vierailija
67/85 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu miehen kanssa yhdessä yli 20 vuotta, vaikka ollaan välillä pidettykin taukoa. Ja seksi on jäänyt vähän niille urille mistä se alkoikin. Eli ihan vaan halusta kokeilla. Kaverit pariutuivat ja kuka mitenkin, me vaan istuttiin hiljaa kun muut oli kännissä kutemassa ja todettiin yhteen ääneen miten kiva olisi kokeilla. Hävittiin niistä juhlista ja loppu on historiaa. Silloin sovittiin jos tekee mieli, silloin tekee mieli ja silloin pitää saada. Eikä se aina paikkaa katso. Ja sama kaava on ollut käytössä kokeiluissakin. Mieheni ilkikurillisesta pikku pojan mielestä tykkään kun hän kokeilee milloin mitäkin.

Jouluna olin pesemässä saunan lauteiden alta lattiaa ja sauna kun on mittatilaustyönä tehty ja lauteiden alle on vain pieni luukku, laiskana en jaksanut tiputtautua sisään vaan laitoin saunajakkaran askelman jatkoksi ja makasin mahallani ala-askelmalla ja harjasin siitä. Mitä mies keksii, hän tuli, tarrasi perseestä, repäisi housut haaroista auki ja hävisi hetkeksi muualle. Siinä jännityksellä odotin pitkän tovin ja tämä ryökäle oli käynyt hakemassa lasten kesäleluista vesipyssyn. Tällä hän sitten kutitteli koko alakertani läpi moneen otteeseen. Siitä kun nousi ylös, alakerta vain kaipasi munaa ja mieli mietti mistä olen tällaisen kimpaleen löytänyt. 

Mieheni myös tietää miten pidän tunteesta kun alakertani täyttyy ja hän oli ensimmäinen joku ei järkyttynyt halustani kokeilla sellaista isoa jellyä ja fistausta. Totta kai kun isoa halusin, niitä jellyjä ja pumpattaavia hommattiin ja meillä oli liukuvoiteita jossain vaiheessa yksi kaapillinen ja leluja laatikko tolkulla. Ja kun tuossa alkuun päästiin ja paikat ovat venyvää sorttia, yksi aika vakio esileikki on ihan rasvalla voidella kolo nyrkin mitalla. Ja pienellä ennakko valmistelulla täyttää kakkonen. Eikä taas katso paikkaa vaan se paikka voi olla vaikka kirjaa lukiessa. Ainoa miinus vain on nuo liukuvoiteet ja niiden peseminen matosta ja huonekaluista. 

Toki muitakin on ja aivan samalla tavalla minä käyn mieheeni häikäilemättä kiinni. Takaviikolla hän oli auton alla kiinnittämässä repsottavaa pohjamuovia ja mikä sen mukavampi tapa tulla kaupasta kotiin kun laskea ostokset maahan avata pihalla makaavan miehen housut ja ottaa suihin. Samalla tavalla hänet on mukava herättää ja toisinaan saan itsekin nauttia kosketuksista ja kunnon panosta ennen kuin pääsen sängystä edes ylös. Ja joskus hoidan hänet satiafyerilla ja hänen tultuaan tulen itsekin. 

Vierailija
68/85 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi räplätä itsensä märäksi sillä aikaa kun mies käy paskalla. Sitten on valmiina kun mies tulee ja työntää parrun luolaan.

Tämä kuulostaa hyvin romanttiselta.

Vierailija
69/85 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän miehen naamalle märän pierun, jonka jälkeen käsken häntä nuolemaan kakkaisen peppuni puhtaaksi. N

Vierailija
70/85 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähiaikoina on kiihottanut useamman kerran miehen tullessa keskeyttämään datailuni laittamalla peniksen pakolla suuhun ja naiden kurkkuani määrätietoisesti.

Kostun tästä läpimäräksi minuuteissa.

Ohjaus sängyn laidalle ja takaapäin etsii sen tuntuvimman kohdan minusta ja rytmittää panon hellästä rangaisevaan ja piiskaten milloin mistä kohtaa kroppaani ja välillä silittelen.

Otan usein lelun itselleni ja stimuloin orgasmin. V

Mitä työkaverit teamsin toisessa päässä tykkää?

Vierailija
71/85 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaaha mies tekee mitä lystää ja kuinka sahluaa, ja sitten nainen tyydyttää itse itsensä. Ompa kivaa.

Vierailija
72/85 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kirjoittamia nämä useat tässä ketjussa naisena esiintyneet. Jallukamaa. 

Vierailija
73/85 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmetytä enää yhtään naisten haluttomuus tän ketjun lukemisen jälkeen. Aika surkeaa näköjään on seksi monen miehen kanssa. 

Vierailija
74/85 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

esileikki, taitaa olla sitä että vaimo imee munaa, ja sitten mies  panee. Upeeta.4

Vierailija
75/85 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

esileikki, taitaa olla sitä että vaimo imee munaa, ja sitten mies  panee. Upeeta.4

Joo, ei kyl kateeks käy näiden miesten naisia. Sit ukot rutisee kun naiset haluu harvoin ja silloinkin siten et homma on nopeeta ohi. Ymmärrän. Mut ite lähtisin meneen ja hommaisin parempaa seuraa. 

Vierailija
76/85 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Miksi ihmeessä te naiset aina vaan suostutte olemaan jotain panopuita? En käsitä, en. Tahdottomia jotka tekevät aina kuten mies haluaa..voi voi. Voitte vain haaveilla ihanasta tasavertaisesta seksistää, jossa mies TODELLA tyydyttää naisensa. Opetelkaa jo ottamaan ohjakset!

Kieltäydyin lopulta ja ilmoitin että tarviin niitä esileikkejä kostuakseni. Se olikin vika seksikerta, mies vetää mieluummin käteensä kuin harrastaa mitään sellaista mistä minäkin kiihoittuisin. Ntä ne ei kiinnosta, erektio katoaa eikä enää saa kovaksi. Yleensä mikään touveiden esittäminen miehille päättyy täyteen katastrofiin. Parhaimmillaankin että vastaus on että en osaa piste.

Vierailija
77/85 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Miksi ihmeessä te naiset aina vaan suostutte olemaan jotain panopuita? En käsitä, en. Tahdottomia jotka tekevät aina kuten mies haluaa..voi voi. Voitte vain haaveilla ihanasta tasavertaisesta seksistää, jossa mies TODELLA tyydyttää naisensa. Opetelkaa jo ottamaan ohjakset!

Kieltäydyin lopulta ja ilmoitin että tarviin niitä esileikkejä kostuakseni. Se olikin vika seksikerta, mies vetää mieluummin käteensä kuin harrastaa mitään sellaista mistä minäkin kiihoittuisin. Ntä ne ei kiinnosta, erektio katoaa eikä enää saa kovaksi. Yleensä mikään touveiden esittäminen miehille päättyy täyteen katastrofiin. Parhaimmillaankin että vastaus on että en osaa piste.

Kyllä oli niin huonoa minullakin että päädyin eroon. Mies ei halua opetella. Mies osaa kyllä kinuta ja hätäillä. 

Vierailija
78/85 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo sanoo, runkkaa itsei kovaksi, mä käyn sillä välillä paskalla.

Vierailija
79/85 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otan suihin ja/tai runkkaan miestä. Itse saan korkeintaan yhen sormen hankaamaan pilluani mikä sattuu koska olen rutikuiva. Sitten mies kiskoo mut päällensä ja ratsastan kunnes hän laukeaa. Mietin samalla suunnilleen mitä laittaisi päivälliseksi seuraavana päivänä. Täyttä pskaa eikä mikään muutu vaikka olen asiasta puhunut.

tottakai sä olet kuiva, kun mietit mitä ruokaa laitat!

Vierailija
80/85 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otan suihin ja/tai runkkaan miestä. Itse saan korkeintaan yhen sormen hankaamaan pilluani mikä sattuu koska olen rutikuiva. Sitten mies kiskoo mut päällensä ja ratsastan kunnes hän laukeaa. Mietin samalla suunnilleen mitä laittaisi päivälliseksi seuraavana päivänä. Täyttä pskaa eikä mikään muutu vaikka olen asiasta puhunut.

tottakai sä olet kuiva, kun mietit mitä ruokaa laitat!

Idiootti; kiihoittuisitkos itse, joa nainen ottaisi karkeaa hiekkapaperia käteensä, ja runkkaisi sillä kulliasi? Ei varmaan riittäisi vaikka ajattelisit mitä!