Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen esileikki teillä yleensä on puolison kanssa?

Vierailija
25.05.2020 |

Kauanko kestää? Saa kuvailla yksityiskohtaisesti.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otan suihin ja/tai runkkaan miestä. Itse saan korkeintaan yhen sormen hankaamaan pilluani mikä sattuu koska olen rutikuiva. Sitten mies kiskoo mut päällensä ja ratsastan kunnes hän laukeaa. Mietin samalla suunnilleen mitä laittaisi päivälliseksi seuraavana päivänä. Täyttä pskaa eikä mikään muutu vaikka olen asiasta puhunut.

Niin tuttua! Aina annan suuseksiä ja runkkaan, mies jaksaa minuutin rämpyttää niinkuin peliriippuvainen pajatsoa. Eikä ole siitä kiinni ettenkö olis sanonu mitä haluan, jonkun kerran oon ottanut kädestä kiinni ja näyttänyt että näin, tähän kosket tämä on klitoris mutta ens kerralla se on jo unohdettu. Siitä voin vaan uneksia että mies joskus nuolis. Sitten vaan sitä kuivaa jyystöä joka sekin usein lähetyssaarnaajassa vaikka oon siitäkin sanonu että oikeesti mitä vaan muuta mutta ei sitä lähetyssaarnaajaa. Jostakin syystä se ei vaan halua ymmärtää.

Tämä olisi voinut olla sanasta sanaan minun kirjoittamaani. Meillä myös just näin. Rakastan miestäni ja olen jo sopeutunut tähän.

Vierailija
22/85 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otan suihin ja/tai runkkaan miestä. Itse saan korkeintaan yhen sormen hankaamaan pilluani mikä sattuu koska olen rutikuiva. Sitten mies kiskoo mut päällensä ja ratsastan kunnes hän laukeaa. Mietin samalla suunnilleen mitä laittaisi päivälliseksi seuraavana päivänä. Täyttä pskaa eikä mikään muutu vaikka olen asiasta puhunut.

Niin tuttua! Aina annan suuseksiä ja runkkaan, mies jaksaa minuutin rämpyttää niinkuin peliriippuvainen pajatsoa. Eikä ole siitä kiinni ettenkö olis sanonu mitä haluan, jonkun kerran oon ottanut kädestä kiinni ja näyttänyt että näin, tähän kosket tämä on klitoris mutta ens kerralla se on jo unohdettu. Siitä voin vaan uneksia että mies joskus nuolis. Sitten vaan sitä kuivaa jyystöä joka sekin usein lähetyssaarnaajassa vaikka oon siitäkin sanonu että oikeesti mitä vaan muuta mutta ei sitä lähetyssaarnaajaa. Jostakin syystä se ei vaan halua ymmärtää.

Tämä olisi voinut olla sanasta sanaan minun kirjoittamaani. Meillä myös just näin. Rakastan miestäni ja olen jo sopeutunut tähän.

Luulen oikeasti että suurin osa miehistä on tämmöisiä, tää palsta antaa ihan väärän kuvan miehistä tai täällä valehdellaan. Itsekin sopeuduin tähän ihan tosi pitkäksi aikaa mutta nyt mulla on mennyt hermo ihan totaalisesti. Puhutaan seksistä nykyään melkeen joka ilta, tai minä puhun mies on muutenkin huono puhumaan mistään. Oon sanonu ihan tosi ilkeestikin välillä miehelle, ihan hyvä vaan että loukkaantui, ehkä se siitä ymmärtää vielä joku päivä että olen tosissaan. Ihan vakavissani olen harkinnut että lopetan suihin ottamisen, sanon että saat sitten kun minäkin. Mies ties että mulla on vibra mutta ei ollut sitä koskaan nähnyt, yks kerta tässä vasta otin sen vaan yöpöydän laatikosta ja sanoin että joo tää tulee nyt mukaan kun ei tästä muuten tule mitään! Elämä tässä menee hukkaan.

T. Markan pajatso

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on ihana mies, mahtava tyyppi ja rakkautensa näyttävä. Mutta.. sillä on joku ymmärrysongelma seksin suhteen, ohjeet ei vain mene perille. Nykyään puhutaan seksistä avoimemmin kuin vuosia sitten, jutellaan pari kertaa viikossa mikä olis kivaa, mikä on ollut kivaa aiemmin, mitä ja miten voisi kokeilla yms. Mutta sängyssä ne keskustelut unohtuu häneltä ja esim sormetus on sellaista julmetulla vauhdilla tykittämistä, kun on ensin 20sek lämmittänyt hitaammalla tahdilla. Sanon joka ikinen kerta että rauhallisemmin, hellemmin, odota. Ohjaan omalla kädellä. Tässä ylikierroksilla rämpytyksessä on lähinnä kyse miehen innostuksesta, uskoisin. Jos vähänkin näyttää että tykkään, vähän huokaisen niin ei muuta kuin isoin vaihde silmään! Klitorikselta ohjaan käden usein pois, koska sen painaminen voimalla oikeasti sattuu.

Usein kun keskustellaan niin mies kertaa aiempia keskusteluita kuten "niin sinähän et tykkää että nuolen, se on sinulle niin vaikeaa, harmi, olet niin kauhean ujo". Ja mä oon suu auki että "me ollaan tosiaan tästä puhuttu että tykkäisin ihan hulluna jos nuolisit ja välillä pyydänkin sitä, mutta en viitsi pyytää joka kerta kun et ole koskaan itse sitä tarjonnut".

Menee jotenkin aika ristiin välillä se miten ymmärretään asiat. En osaa sanoa miksi, mutta ehkäpä mies on kuitenkin vähän vaivaantunut seksistä puhuttaessa ja asiat ei jää mieleen? Tai sitten se kiihottuu niistä puheista ja asiat ei siksi jää mieleen?

Mies ei itse sanallisesti kerro koskaan mistä tykkää, siis tarkemmin kuin "takaa on paras" tai "suihinotto on ihanaa". Ehkä siksi minun tarkemmat ohjeet tuntuu hänestä oudoilta?

En ole koskaan näistä hermostunut, koska ei ole tuntunut silti siltä ettei mies minua arvosta tai yrittäisi vain käyttää seksikaluna tms. Se ei vaan muista/ymmärrä ohjeita siinä kiihottuneessa tilassaan vielä vuosienkaan jälkeen. On meillä kyllä silti hyvää seksiä, onneksi.. mutta ihan ei voi itse vain heittäytyä nauttimaan, pakko olla ohjailemassa ja hoitaa itse oma orgasmi.

Vierailija
24/85 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on ihana mies, mahtava tyyppi ja rakkautensa näyttävä. Mutta.. sillä on joku ymmärrysongelma seksin suhteen, ohjeet ei vain mene perille. Nykyään puhutaan seksistä avoimemmin kuin vuosia sitten, jutellaan pari kertaa viikossa mikä olis kivaa, mikä on ollut kivaa aiemmin, mitä ja miten voisi kokeilla yms. Mutta sängyssä ne keskustelut unohtuu häneltä ja esim sormetus on sellaista julmetulla vauhdilla tykittämistä, kun on ensin 20sek lämmittänyt hitaammalla tahdilla. Sanon joka ikinen kerta että rauhallisemmin, hellemmin, odota. Ohjaan omalla kädellä. Tässä ylikierroksilla rämpytyksessä on lähinnä kyse miehen innostuksesta, uskoisin. Jos vähänkin näyttää että tykkään, vähän huokaisen niin ei muuta kuin isoin vaihde silmään! Klitorikselta ohjaan käden usein pois, koska sen painaminen voimalla oikeasti sattuu.

Usein kun keskustellaan niin mies kertaa aiempia keskusteluita kuten "niin sinähän et tykkää että nuolen, se on sinulle niin vaikeaa, harmi, olet niin kauhean ujo". Ja mä oon suu auki että "me ollaan tosiaan tästä puhuttu että tykkäisin ihan hulluna jos nuolisit ja välillä pyydänkin sitä, mutta en viitsi pyytää joka kerta kun et ole koskaan itse sitä tarjonnut".

Menee jotenkin aika ristiin välillä se miten ymmärretään asiat. En osaa sanoa miksi, mutta ehkäpä mies on kuitenkin vähän vaivaantunut seksistä puhuttaessa ja asiat ei jää mieleen? Tai sitten se kiihottuu niistä puheista ja asiat ei siksi jää mieleen?

Mies ei itse sanallisesti kerro koskaan mistä tykkää, siis tarkemmin kuin "takaa on paras" tai "suihinotto on ihanaa". Ehkä siksi minun tarkemmat ohjeet tuntuu hänestä oudoilta?

En ole koskaan näistä hermostunut, koska ei ole tuntunut silti siltä ettei mies minua arvosta tai yrittäisi vain käyttää seksikaluna tms. Se ei vaan muista/ymmärrä ohjeita siinä kiihottuneessa tilassaan vielä vuosienkaan jälkeen. On meillä kyllä silti hyvää seksiä, onneksi.. mutta ihan ei voi itse vain heittäytyä nauttimaan, pakko olla ohjailemassa ja hoitaa itse oma orgasmi.

Ei mustakaan tunnu että mies ei mua arvostais, ei oo siitä kiinni. Mun mies on vaan perus luonteeltaan semmoinen hätähousu, joka asiassa. Menee ensin ja miettii vasta sitten. (Oon siis tuo pajatso) kauan minäkin jaksoin keskustella asiallisesti mutta kun ei niin ei. Tosin en tiedä ajatteleeko mun mies nyt että hulluks tuo akka on tullu ja on ihan hukassa että mitä tässä pitää tehdä vai uskaltaako tehdä mitään.

Ja joo tuo sormetus.. se julmetun tykitys.. mitä ihmettä ne oikeen ajattelee?

Vierailija
25/85 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö kostu suihinottaessasikaan ? Useimmiten nainen kostuu ja silloinkin kun sormella koskettaa...

Vierailija
26/85 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten koskettaa ja mihin.. Jos kosketus sattuu, häipyy nopeasti kosteuskin, se on varma, ja jää vain pelko uudesta kivusta - ei kiihotusta vaan siis miinusmerkinen!  Otakkaas naiset hiekkapaperi käteen ja alkakaa vedellä rauhallisestti kalua reilusti terskaan asti,,,katsotaan sitten nouseeko kalu terhakkasti! Tätä sitten jatketaan sitkeesti joka kaerta, plus jos sattuis mies olemaan silti saamassa, vetäydytään äkkiä alta/päältä pois ja sanotaan "jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan, jatka mistä haluat ihan itse". Alkaiskohan oppi mennä,perille.m Mitäs luulette?

Vierailija
27/85 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo runkkaa hetken kalua, saa krampin käteensä, seisokki lopahtaa ja aletaan nukkumaan.

Toinen vaihtoehto on sitten se että koskettelen ensiksi hänen rintojaan jonka jälkeen imen niitä ja samalla sormetan hänelle orkun. Sitten hän nukahtaa tyytyväisenä.

Vierailija
28/85 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te naiset suostutte paskaan seksiin? Mun mies oli aivan tumpelo kun tavattiin. Takana pitkä nuorena aloitettu avioliitto. Sain kuvan, että on jyystänyt halutonta vaimoaan ja lopulta mennyt vessaan runkkaamaan ettei lakanat sotku. Itse nostan ihan kirjaimellisesti metelin jos mies kuvittelee, että seksi loppuu hänen laukeamiseensa. Tai jos aloite on aina sitä, että kuoritaan rintoja ja alapäätä. Tai jos yhdyntäasento on sellainen, jossa en saa itse mitään stimulaatiota. Ei ne kerrasta opi, mutta kun korjatusta käytöksestä palkintona alkaa olla aidosti kiim*inen nainen, rupeaa oppi menemään perille. Mä olen sängyssä valmis suunnilleen mihin vaan mitä mies uskaltaa ehdottaa, mutta kyllä se tarkoittaa myös sitä, että mies todellakin huomioi naisensa. Minusta on ihan käsittämätöntä miten laajalti vallalla on edelleen ajatus seksistä velvollisuutena. Ja nimenomaan niin, että nainen jotenkin ”joutuu antamaan” miehelle itsensä ja ei edes ajatella että sen kuuluisi olla molemminpuolin tyydyttävää.

Tyttären äitinä puhun kyllä seksistä myös tällä tasolla. Kerron että seksi on vapaaehtoista, sen tulee perustua kummankin haluun ja tähdätä molempien tyydytykseen. Ei sitä tehdä toisen mieliksi etenkään jos siitä jää itselle sitten kurja fiilis. En tarkoita sitä, ettenkö joskus saattaisi kesken seksin todeta miehelle, että laukee sä vaan, musta tuntuu että oon liian väsynyt saamaan... Mutta se on ok, kun lähtökohtana on kuitenkin se, että kumpikaan ei jää ilman. Mun mies on oppinut tekemään kaikkensa, että mä saan. Joka kerta. Ja kun se on lähtökohta seksiin, siihen on mukava myös ryhtyä. Kun tietää että toinen sataprosenttisesti sitoutuu myös mun nautintoon, silloinkin kun se ei irtoa helpolla. Sillä asenteella on ihan kiva käydä hommiin käsiksi :)

Vierailija
29/85 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te naiset suostutte paskaan seksiin? Mun mies oli aivan tumpelo kun tavattiin. Takana pitkä nuorena aloitettu avioliitto. Sain kuvan, että on jyystänyt halutonta vaimoaan ja lopulta mennyt vessaan runkkaamaan ettei lakanat sotku. Itse nostan ihan kirjaimellisesti metelin jos mies kuvittelee, että seksi loppuu hänen laukeamiseensa. Tai jos aloite on aina sitä, että kuoritaan rintoja ja alapäätä. Tai jos yhdyntäasento on sellainen, jossa en saa itse mitään stimulaatiota. Ei ne kerrasta opi, mutta kun korjatusta käytöksestä palkintona alkaa olla aidosti kiim*inen nainen, rupeaa oppi menemään perille. Mä olen sängyssä valmis suunnilleen mihin vaan mitä mies uskaltaa ehdottaa, mutta kyllä se tarkoittaa myös sitä, että mies todellakin huomioi naisensa. Minusta on ihan käsittämätöntä miten laajalti vallalla on edelleen ajatus seksistä velvollisuutena. Ja nimenomaan niin, että nainen jotenkin ”joutuu antamaan” miehelle itsensä ja ei edes ajatella että sen kuuluisi olla molemminpuolin tyydyttävää.

Tyttären äitinä puhun kyllä seksistä myös tällä tasolla. Kerron että seksi on vapaaehtoista, sen tulee perustua kummankin haluun ja tähdätä molempien tyydytykseen. Ei sitä tehdä toisen mieliksi etenkään jos siitä jää itselle sitten kurja fiilis. En tarkoita sitä, ettenkö joskus saattaisi kesken seksin todeta miehelle, että laukee sä vaan, musta tuntuu että oon liian väsynyt saamaan... Mutta se on ok, kun lähtökohtana on kuitenkin se, että kumpikaan ei jää ilman. Mun mies on oppinut tekemään kaikkensa, että mä saan. Joka kerta. Ja kun se on lähtökohta seksiin, siihen on mukava myös ryhtyä. Kun tietää että toinen sataprosenttisesti sitoutuu myös mun nautintoon, silloinkin kun se ei irtoa helpolla. Sillä asenteella on ihan kiva käydä hommiin käsiksi :)

Juuri näin! En voi käsittää näitä naisia jotka kirjoittelevat että mies ei tee mitään vaikka todella opastettu - selitellään ties millä selityksillä moista käytöstä. Siihen on kuitenkin  syynä miehen itsekkyys, tästä juuri oman mieheni kanssa äsken keskusteltiin kun tätä luettiin.  Ja siis olen tuo HIEKKAPAPERIN puolestapuuhuja :D samaa mieltä oli mieskin. Meillä siis seksi ihanaa ja kun se on sitä niin ei tarvii silloin sitä myöskään kerjätä, tietenkään. Hyväähän haluaa aina, vaikka ikää onkin jo...

Vierailija
30/85 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peili on hyvä esileikin lisäväline. Vaimo keikistelee ja esittelee itseään ison peilin edessä ja vähitellen vaatteet tippuvat. Hän hieroo kauniita D-kupin rintoja ja sormella pillua. Minä katselen sängyn päällä näyttelyä ian rauhassa ja runkkaan kalun kovaksi. Saatamme nuolla ja puristella toisiamme vuoronperään hetken aikaan pelin edessä. Sitten sängylle. Toisinaan sauvalla tai vibrallisella anustapilla vaimolle lisäkiihotusta ja myös omalle kalulle tuo värinä tekee hyvää. Vaimolle kalu suuhun ja sormella tai sauvalla hyväilen pillua. Sen jälkeen on hänen vuoro ja nuolen antaumuksella hänen pillua, joka maistuu hyvälle. 

Niin, se peili on käännetty näyttämään sängylle, joten sitä kautta saa lisäkulmaa hommaan. yleensä vaimo hyppää ratsaille, hänen lempiasentonsa. Sopii minullekin, kun näen peilistä miten kalu uppoaa pilluun ja saa samalla muutenkin ihailtua hänen peppua ja reisiä.

Pystyn yleensä säätelemään orgasmin niin, että laukean vasta hänen jälkeen. Hän laukeaa aina naidessa, eikä tarvitse erikseen klitoriskiihotusta, jos ei itse halua sitä tehdä tai pyytää minulta (harvinainen tapaus siis). Joskus, kun olen herkällä ja laukean ennen häntä, niin nuolen hänelle aina orgasmin. Saapahan siivottua pillun samalla, nam!

Yhdessä ollaan oltu 33 vuotta ja vielä kiinnostaa. Kaikkea noita ei ihan aina tehdä, mutta tuossa on semmoinen meidän hyäv panohetki kuvattu.

Vierailija
31/85 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni kiihottuu suihinottamisesta. Eli laitan hänet polvilleen maahan ja työnnän kyrvän sisään. Jo muutama minuutin päästä vaimo alkaa inistä ja vaatia, että panisin häntä, "panisit jo, mä oon jo ihan märkä." En kuitenkaan ihan heti anna periksi vaan annan suihinoton jatkua ja vaimon kiihottua entisestään. Sitten viimein työnnän hänet sängylle ja alan panemaan. Useimmiten takaapäin. 

on meilla muitakin keinoja, mutta tää on ehdottomasti tehokkain.

Vierailija
32/85 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiehnäy sja suukottelu kun alkaa tiedän ryhtyä toimiin. Pää jalkoväliin ja klitoriksen nuolemisella aloitetaan. Välillä työnnän kieltä syvemmälle kunne otan sormet mukaan. Viimeistään silloin alkaa voihkiminen. Kaksi sormea G-pisteelle hieromaan ja parissa minuutissa rupeaa emätin supistelemaan orgasmin merkiksi. Vähän aikaa lepäillää ja sitten min'ä vuorostani saan suuhoitoa. Välillä runkkausta kunnon puristusotteella ja väliin suikkeli. Jos tässä kohtaa ei mälli lennä niin alkaa ratsastus. Tässä kohtaa tulee uusi orkku. Joskus heppaillaan kunnes mälli lentää joskus vaihdetaan lähäriin. Lähärissä otan pyllystä kunnon otteen ja pusken härän lailla jormaa pesän pohjalle. Tässä kohtaa hän saa yleensä viimeistää toisen tai kolmannen orkun ja minä kiihdytän kunnes laukean kyrpäni lastin perukoille saakka.

Meni vähän esileikin ulkopuolelle mutta innostuin kirjoitellessa itsekin.

Vierailija
33/85 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ottaa suihin lähelle laukeamista. Sen jälkeen nuolen hänelle orkun tai pari. Ja sitten naidaan jossain muutamista suosikki-asennoista. Vähän jälkihellyyttä ja pesulle. Noin parin-kolmen päivän välein. Pariskunta 57/56.

Vierailija
34/85 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee hyväilemään rintojani ja samalla koskettelee jalko väliä, ensin housujen päältä ja pikkuhiljaa käsi sujahtaa housuihini. Kosteus on jo levinnyt kun sormet livahtavat klitorikselle. Pientä pyörittelyä ja sormet sujahtavat jo tosi märkään pilluuni. Sitten ihanaa hyväilyä kostein sormin klitorikselle. Itse hyväilen rintoja ja myös mies nuolee nännejä. Näin mennään orgasmiin saakka taikka mies menee nuolemaan pilluani. Kauaa en yleensä enään kestä. Siitä jatkuu joko niin että otan suihin tai rakastellaan. Asennon vaihdon yhteydessä voin vielä ottaa suihin.

Vierailija
35/85 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katselee minun naispuolisia Facebook kavereitani ja otan samalla häneltä suihin.

Vierailija
36/85 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katsoo pornoa puhelimesta ja tulee ylpeänä seisovan kalunsa kanssa luokseni. Haluaa hetken suihinottoa ja sitten alkaa seksi takaapäin. Ihmettelee kun olen sanonut etten ole oikein tyytyväinen seksielämäämme. Ja tämä on siis tosi eikä provo.

N32

37/85 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä te naiset aina vaan suostutte olemaan jotain panopuita? En käsitä, en. Tahdottomia jotka tekevät aina kuten mies haluaa..voi voi. Voitte vain haaveilla ihanasta tasavertaisesta seksistää, jossa mies TODELLA tyydyttää naisensa. Opetelkaa jo ottamaan ohjakset!

Vierailija
38/85 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esileikki on pitkälti täysin verbaalista ja vain hyvin kevyttä koskettelua, En laske mitään suihinottoja jne. esileikiksi vaan ihan osaksi seksiä.

Homma menee usein niin, että mies alkaa laittelemaan minulle pitkin päivää todella yksityiskohtaisesti kuvailtuja viestejä siitä mitä hän haluaa tehdä kanssani kun pääsemme illalla kotiin. Tämä saa minut todella kuumaksi, samoin miehen ja töiden jälkeen ruokakaupassa käyntikin on vaikeaa kun on niin ylivirittynyt tila. Usein tämä johtaa siihen, että vaatteet lentää nurkkaan heti kotiin päästyämme ja emme yleensä pääse edes makkariin asti.

Ilta jatkuu viinipullon avaamisen merkeissä ja yhdessä kokkaillessa. Tähän liittyy paljon hellää koskettelua, mutta myös vihjailevaa ja viipyilevää koskettelua. Syömisen jälkeen saatamme esim. pelata jotain nopeaa korttipeliä jossa häviäjä vastaa toisen seksistä esittämään kysymykseen tai suorittaa jonkun pienen seksiin liittyvän tehtävän. Tätä jaksamme tuntitolkulla ja tunnelma on todella kiihkeä. Tätä sitten lopulta seuraa pitempikestoinen seksin harrastaminen vaihtelevin tavoin.

Arkena, kun ei ole samanlailla aikaa, esileikki on yleensä sängyssä kiehnäämistä ja suutelua, josta siirrymme aika nopeasti lämmittelyihin.

Ja viimeisenä, tuli paha mieli monia näitä vastauksia lukiessa. Hyvään parisuhteeseen kuuluu hyvä seksi (pl. aseksuaalit jne.). Seksiin liittyvät ongelmat pitäisi pystyä hoitamaan samanlailla kun kaikki muutkin parisuhdeongelmat, vaikka sitten sielä terapiassa.

Vierailija
39/85 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä enää ihmetytä miksi naisten haluttomuus on niin yleistä.

Vierailija
40/85 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alettiin tekemään erilaisia esileikkejä melkein joka kerta, rutiinin omainen seksi alkoi tulemaan jo korvista ulos useamman vuoden jälkeen kun tehdään asiat samalla tavalla. Nyt kun ollaan saatu oma seksielämä uudelle vaihteelle niin alettiin tekemään blogia jossa haluamme neuvoa muitakin pariskuntia pääsemään irti "rutiini seksistä" ja saavuttamaan paremman seksielämän. Koska rutiinin omainen seksi on myrkkyä parisuhteissa ja voi pahimmillaan aiheuttaa haluttomuutta joten unohtakaa rutiinit ja aloittakaa nauttimaan seksistä mielellään jo tänään: https://panokoulu.fi/yleisvinkit/esileikki/