Olen ruma ja lihava keski-ikäinen nainen
Rinnat roikkuu, läskit roikkuu, selluttia löytyy, on jalkavamma yms. Mieheni ei enää kiihotu lainkaan minusta. Kannattaisiko lopettaa seksin yrittäminen?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
No jos oot aina ollut tuollainen, niin kuin sanoit, niin ei se sitten ulkonäöstäsi johdu.
Mitä hittoa te naiset oikein selitätte ja puolustelette. Kiihottukaa itse hampaattomasta 60 vuotiaasta puolikaljusta 170cm pitkästä ja 150kg painavasta miehestä.
Nainen saa olla vaikka millainen, niin miehen pitää kiihottua kaikkiin reikiin. Miehen syy, jos ei kiihotu. Mutta kaikki peräkammarin pojat ja muut miehet, jotka elätte puutteessa - oma vika vaan, jos ei naiset kiihotu ja kun olette ilman.
Aloittajan parisuhdetilanteeseen ei näillä kuvauksilla osaa sanoa juuta eikä jaata.
Hitto, kuvailitko mut? Olen lisäksi katkera ja paha suustani kun sille päälle satun. Silti, mieheni viehättyy minusta enemmän kuin olisi tarpeen sekä miehet flirttaavat kuten silloin, kun olin 25 kg kevyempi ja jaksoin hymyillä.
No jos oot aina ollut tuollainen, niin kuin sanoit, niin ei se sitten ulkonäöstäsi johdu.