Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi uuden kumppanin täytyisi tietää suhdehistoriani

Vierailija
25.05.2020 |

Oletuksena että minulla ei ole sp-tauteja. Pitääkö taudeista nykyään esittää joku todistus kumppaniehdokkaalle? Vai kortsullako pelataan alkajaisiksi?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka yksityiskohtaisesti olette kertoneet?

Olen ollut kerran hyvin mustasukkaisen miehen kanssa suhteessa ja siksi mietin jatkossa esim hälytysmerkkejä. En jaksaisi enää kokea kuulustelua tästä asiasta.

Ei todellakaan kannata kertoa yhtään mitään. Mennyt on mennyttä ja saa vain juuri tällaiset sairaalloisen mustasukkaiset tyypit käymään kierroksilla. Toisaalta hyvähän se on heti alkajaisiksi selvittää, kuuluuko kumppani tähän kastiin, mutta en silti lähtisi kertomaan menneisyydestä muuta kuin hyvin ylimalkaisesti tyyliin, että olen ollut parissa pitkässä suhteessa. Jos se ei toiselle kelpaa, niin saa mennä menojaan. Toista kertaa en aio haksahtaa sairaalloisen mustasukkaiseen mieheen.

Nykyinen mieheni ei ole kysellyt mitään entisistä suhteistani, enkä minäkään ole kysellyt hänen suhdehistoriaansa. Edelliset suhteet on tiedossa. Muilla ei ole väliä.

Vierailija
22/79 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se kertoo sitoutumiskyvystäsi ja ihanteistasi.

no eikyllä kerro mitään :.D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityisasia. Miksi niitä pitäisi raportoida sen enempää kuin mitään muutakaan tekemisiä, ehkä poislukien vankilatuomiot ja steriliteetti.

Pidän melko pimeänä miestä, joka näitä kyselee. Hän kun ei tule yleensä ajatelleeksikaan, että avoimuuskin edellyttää vastavuoroisuutta.

Miksi vankilatuomiot ei ole yksityisasia? Nehän ovat menneisyydessä, eikä menneisyydellä ole väliä.

Vierailija
24/79 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka yksityiskohtaisesti olette kertoneet?

Olen ollut kerran hyvin mustasukkaisen miehen kanssa suhteessa ja siksi mietin jatkossa esim hälytysmerkkejä. En jaksaisi enää kokea kuulustelua tästä asiasta.

Eiköhän nuo rajat ole ihan sinun itsesi lupa määritellä. Olennaisimmat pisimmät suhteet ehkä, mutta ei joku nuoruuden teinipoikkis ole mikään rakennuspalikka aikuisen ihmisen pakissa, eikä sen enempää joku säätö josta ei sitten tullutkaan mitään. Jos ihmistä kiinnostaa tuollaiset asiat, niin jotainhan se hautoo.

Säädöt kertovat kaikista eniten.

Vierailija
25/79 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei kerro suhdehistoriastaan, niin oletan lähtökohtaisesti että nainen on nus-sinut niin hel-vetin monen miehen kanssa ja ihan missä tahansa ja persettä on annettu ja ryhmäseksiä harrastettu.

aaaand NEEEEEEEEEXXTT!!

m36

Hyvä juttu, tuskin kukaan haluaisikaan seurustella luulotautisen kanssa.

Vierailija
26/79 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei kerro suhdehistoriastaan, niin oletan lähtökohtaisesti että nainen on nus-sinut niin hel-vetin monen miehen kanssa ja ihan missä tahansa ja persettä on annettu ja ryhmäseksiä harrastettu.

aaaand NEEEEEEEEEXXTT!!

m36

Hyvä juttu, tuskin kukaan haluaisikaan seurustella luulotautisen kanssa.

Valitettavasti tämä on ihan kokemuksen kautta opittu juttu. Olen ollut tuollaisten naisten kanssa, eli ainakaan jokaisen naisen kohdalla se ei ole luulotautia. Joidenkin kohdalla voi olla, mutta nainenhan olisi välttänyt sen, jos olisi kertonut historiastaan.

Vierailija
27/79 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aaaand NEEEEEEEEEXXTT!!

m36

Ja mitä sitten? Kärsiikö miehen heikko ego kun nainen on painanut enemmän ihmisiä kuin sinä ja isäs yhteensä

Vierailija
28/79 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uuden kumppanin pitäisi tietää yhtään mitään? Menneisyys on menneisyyttä eikä sillä ole merkitystä millainen lapsuus oli, millaisen koulutuksen on hankkinut, miten paljon on ryypännyt, valehdellut, varastanut, tapellut ja nainut. Jotkut au-lapsetkin voi hukata eikä niiden kanssa tarvitse olla tekemisissä.

Vierailija
29/79 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut kantapään kautta etten ainakaan menneisyydestäni kerro. Jos tulee tappelua tai ero niin akat juoruaa kaikille asioistani vaikka on luvannut ettei asioista tarvitse puhua ulkopuolisille.

Vierailija
30/79 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa Klamydia ja Aids. En tiedä uskoisinko testilappuakaan. Ei siis enää nykypäivänä mihihinkään suhteisiin, vaan terveys edellä sinkkuna 😢

Vierailija
31/79 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö... siis miksi en kertoisi? Voin kertoa elämästäni ihan avoimesti mitä vaan mies haluaisi kuulla, ei mitään salattavaa. En jatkaisi suhdetta salailevan miehen kanssa. Kyllä jokaisen tulee seistä tekojen takana. Ja tottakai menneisyyden valinnat kertoo ihmisestä todella paljon. (Olen myös hyvin utelias ihminen, joka tykkää jutella ihmisten kanssa ylipäänsä elämästä ja sen käänteistä. LOL)

Vierailija
32/79 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minulla oli ollut vain yksi suhde, ennen ex miestäni, niin hän kyseli varsin usein "Oliko se tuo", "Jos sun ex.ä on myös täälä", "Tuoko se oli". Mitäs jos minulla olisi ollut vaikka 10 ennen häntä.?? Aina kannattaa vähän olla varuillaan, mitä kertoo. Toki sekään ei ole kivaa, jos vasta vuoden päästä alkaa paljastumaan sadat epämääräiset panot...

Vierailija
33/79 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niistä uteleminen kertoo kyllä myös aika paljon.

Aivan, se kertoo sitoutumishalusta, erityisesti miehen kohdalla.

Vierailija
34/79 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mainittiin tuppukylä. Kyllä isot kaupungitkin muodostuu osa-alueista ja kaupunginosista ja lähiöistä. Jos on asunut ja käynyt koulunsa samassa kaupunginosassa kyllä ihmiset siellä tuntevat toisensa. Kun  mieheni on samaa ikäluokkaa on meillä kaiken aikaa ollut yhteiset luokkatoverit, naapurit, ja veljen ja siskon kaverit ja serkut.  Isossa kaupunissakin on turha puhua pötyä opiskeluistaan, siitä jää heti kiinni viikon aikana. Samoin on parisuhdehistoria kanssa, vaikka sitä ei ainaä äneen muistella. Aika paljon saman kaupunginosan lapsista tiedetään.Ulkomailla ei pääse historiastapakoon, sama turistit palaavat samoihin hotelleihin. Ja toisella puolella maapalloakin  on aina suomalaisia ja miljoonakansoilla on omat verkostonsa jossa vanhatkin tiedot yllättävän hyvin säilyvät.Yleens ä suomalaiset reppureissajatkin muistetaan hyvin. Moni haluaa olla paikallisten kanssa vaikka Manauksessa, Amatsonilla. Maailma onkin pieni paikka.

Vierailija
35/79 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun ole pakko kertoa mitään kenellekään. Ne on kaikki ihan sun yksityisasioitasi.

Mutta en minä itse silti uskaltaisi ryhtyä seurustelemaan ”menneisyydettömän” ihmisen kanssa. Siis sellaisen, joka ei mitään mistään kerro. Eihän sellaisia ole kuin psykopaateista kertovissa dekkareissa. Mistä tietää, ettei se ole oikeasti joku sarjarais karimur haaja? Pohjoiskorealainen vakooja? Yodistajansuojeluohjelmaan pantu mafian hitman?

Ja Miten hänet oppisi tuntemaan?

Mikäänhän ei sinänsä estä ketään laskettelemaan luikuria menneestään. Aihe on kuitenkin aika keskeinen tutustuttaessa uuteen ihmiseen. Itse myös ajattelen, että se olo ja tunne mikä toisen seurassa ja seurasta tulee, on ratkaisevin. Elämään kuuluvat virheet ja jos virheistä viisastuu, se ylensä kehittää luonnetta ja tekee seuralaisesta armollisemman.

Juuri se armottomuus mitä tälläkin palstalla esiintyy on ikävää. On ihan eri keissi että toinen on patologinen huijari kuin että hänellä oli jossain vaiheessa elämää rankka jakso, jonka kaikkia ylsityiskohtia ei halua avata. Ainakaan suhteen alkumetreillä.

Vierailija
36/79 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, se kertoo sitoutumishalusta, erityisesti miehen kohdalla.

Omistamisen (ja kontrolloinnin) halu ovat eri asioita kuin sitoutumisenhalu. Mustasukkainen on jatkuvasti varuillaan toisen liikkeistä ja epäilee eksien pyörivän kuvioissa. Sellaiselle on hyvin vaikea rakentaa tervettä, luottamukseen perustuvas suhdetta.

Vierailija
37/79 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kertoo siitä, että haluaa tuntea ihmisen. Mutta mitäs se kertookaan, jos ei halua itsestään jotain paljastaa? Taitaa kertoa paljon enemmän.

Vierailija
38/79 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisen historiasta pitäisi (heti) tietää kaikki? Jotta pääsisit kaupungille juoruamaan ja ensimmäisen erimielisyyden tullessa lyömään heti vyön alle? Itse muodistan ennemmin ensin oman mielipiteen, sitten kuuntelen muut.

Vierailija
39/79 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän aikuiset ihmiset yleensä keskustelevat keskenään. Jossain panosuhteessa ei niin väliä, mutta sellaisessa tuskin lienee epäilystäkään kumppanin menneisyydestä.

Vierailija
40/79 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Utelemista on monenlaista, mutta tuntuisi oudolta olla suhteessa, jos ei tiedä kumppanin historiassa on aukkoja. On kai eri asia, tenttaako panojen määrää ja sillä onko menneisyys asia, josta ei saa puhua. Parisuhteet kun kietoutuvat elämässä moneen muuhunkin asiaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi