Nuorelle miehelle opettajatarta
Hei, täällä olisi tarjolla kokematon 24-vuotias luotettava, komea ja urheilullinen mies. Etsin naista, joka haluaisi viedä poikuuteni ja/tai käyttää minua hänen seksilelunaan. Tykkäisin olla hieman alistettuna ja mennä naisen sääntöjen että mieltymysten mukaan.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Hei, täällä olisi tarjolla kokematon 24-vuotias luotettava, komea ja urheilullinen mies. Etsin naista, joka haluaisi viedä poikuuteni ja/tai käyttää minua hänen seksilelunaan. Tykkäisin olla hieman alistettuna ja mennä naisen sääntöjen että mieltymysten mukaan.
No ihan varmasti olet komea ja urheilullinen ja neitsyt vielä 24 vuotiaana!
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä ettei minä olin 31v:na....
kaikki ne amerikassa sairauksiksi pistää mutta että meilläki kirjoitti:
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä ettei minä olin 31v:na....
Ja varmasti oikea HUNK !
Vierailija kirjoitti:
Paras mennä etsimään ihan oikeasta elämästä.
Ovat niin komeita että parempi tätä kautta ensin.
Minä voisin suostua, jos saan käyttää sinua ensin seksilelunani yhdellä lukion tunnilla siinä luokan edessä.
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin suostua, jos saan käyttää sinua ensin seksilelunani yhdellä lukion tunnilla siinä luokan edessä.
Yhdymmekö siis siinä luokan edessä? Mitähän rehtori siitä sanoo. Vai osallistuuko hän ehkä myös?
Kiinnostaisi myös kokeneemman naisen leluna tai kesäpoikana oleminen. Olen 23-vuotias Riihimäeltä..
Vierailija kirjoitti:
Joko löytyi?
Ei ole vastaan kävellyt :)
Paras mennä etsimään ihan oikeasta elämästä.