Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkona +19, juntit silti lenkillä takit päällä pipot päässä

Vierailija
25.05.2020 |

Apua😂

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen? Miksi en kulkisi niissä vaatteissa joiden tunnen olevan sopivat? Minulla kaksi poikaa. Toinen on kuumaverinen eikä käytä kunnon talvitakki koskaan. Kulkisi talvet hupparilla, jos antaisin. Toinen taas pakkaa talvella korvalapuista ja kaulaliinasta alkaen ja monta kerrosta. Ja harvoin kulkee shortseissa. Onko yllätys, että meitä on erilaisia? Ja ominaisuudet ei riipu kasvatuksesta vaan synnynnäistä ominaisuuksista.

Vierailija
22/28 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juoksemassa ja mietin matkalla että ehkä tuulitakin olisi sittenkin voinut jättää kotiin. Pipoa ja lapasia ei sentään ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta +30 astetta kertoo, että kesä on alkanut. On mukavaa ja leppoisaa, kesäsää!

Alle 20 astetta ja paleltaa, jos tuulee vähänkin, sisälläkin pidän tuossa lämpötilassa pitkähihaista ja pitkälahkeista päällä. Miksen sitten ulkona, kun tuulee, varsinkin kun vesistöt ovat vielä kylmempiä ja tuuli viilentää.

Vierailija
24/28 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä toivun leikkauksesta ja joudun pitämään tukitekstiiliä sekä ylimääräistä lämmikettä ylävartalolla. Ei ole kivaa paksuissa tamineissa ulkoilla mutta ei voi sisälläkään vain maata. Koeta kestää!

Vierailija
25/28 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pyörälenkeillä lyhyt ajopaita+shortsit, vastaan tulee tyyliin toppatakkeja lol :D

Vierailija
26/28 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika viileä kevät ollut. En osaa yhtäkkiä parissa päivässä vaihtaa kaulaliinasta ja piposta sortseihin ja sandaaleihin. Toki täällä ei mielestäni niin lämmintä vielä edes ole. Porukkaa näkyy kyllä jo t-paidoissa ja sortseissa. Itse vaihdoin ohuempaan takkiin.

Vierailija
27/28 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua miten ihmiset tarkenee niin eritavoilla. Mä oon kade niille jotka palelee helposti. Mulla on joku kuumajalka syndrooma ja jalat tuskaisen lämpimät koko ajan. Ylipainon takia hiki tulee nopeasti kun vähän heluttelee käsiä. Kesäauringossa 10 minuutin jälkeen pitää siirtyä varjoon. Vilukissakaverini tulevat kylkeen lämmittelemään.

Vierailija
28/28 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta sortsi, t-paita, toppi-systeemistä suomalaisen tunnistaa ulkomailla. Aurinko vähän jossain näkyy ja vaatteet lentää narikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän