Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työttömät pakotetaan leipomaan pullaa ja askartelemaan?

Vierailija
25.05.2020 |

Elämme sivistysvaltiossa!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pysty leipomaan enkä askartelemaan vaikean nivelrikon vuoksi että toivottavasti en ikinä joudu mihinkään kuntouttavaan.

Oliko joku työ, johon kykenet? Jos ei, niin miksi haet työttömyyskorvauksia?

Vierailija
22/26 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mielummin rehellisesti työtön ja sivistän/kehitän itseäni. Nuo työttömien askartelu ja leipomisjutut on ihan pelleilyä, itse en ota osaa. Ja hei kaikki työlliset nillittäjät, näyttäkää työpaikka niin menen mielelläni. Toki haluan palkan työstäni, ihan niinkuin tekin saatte.

työharjoittelukullttuuri pitäisi lopettaa suomessa, sitä käytetään niin häikäilemättömästi hyväksi.

Toinen on vuokrafirmat, ne pitäisi lailla kieltää siitä syystä että kukaan ei ota vastuuta työntekijästä. Minun mielestäni on hyvin sanottu vuokrafirmoista että sinun pitää sitoutua firmaan mutta firman ei sinuun, aika tekopyhää minusta.

Voisit kehittää itseäsi siihen suuntaan, että osaisit jotain, mistä joku muu on valmis maksamaan. Sitten voisit saada sitä palkkaakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona aikana ei ole pakko lähtee yhtään mihinkää.

Vierailija
24/26 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mielummin rehellisesti työtön ja sivistän/kehitän itseäni. Nuo työttömien askartelu ja leipomisjutut on ihan pelleilyä, itse en ota osaa. Ja hei kaikki työlliset nillittäjät, näyttäkää työpaikka niin menen mielelläni. Toki haluan palkan työstäni, ihan niinkuin tekin saatte.

työharjoittelukullttuuri pitäisi lopettaa suomessa, sitä käytetään niin häikäilemättömästi hyväksi.

Toinen on vuokrafirmat, ne pitäisi lailla kieltää siitä syystä että kukaan ei ota vastuuta työntekijästä. Minun mielestäni on hyvin sanottu vuokrafirmoista että sinun pitää sitoutua firmaan mutta firman ei sinuun, aika tekopyhää minusta.

Hei, tästä nyt heti puoleksi vuodeksi hommia: https://paikat.te-palvelut.fi/tpt/10322222

Koska aiempaa kokemusta ei tarvita, niin onneksi olkoon työpaikasta!

Vierailija
25/26 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, tästä nyt heti puoleksi vuodeksi hommia: https://paikat.te-palvelut.fi/tpt/10322222

Koska aiempaa kokemusta ei tarvita, niin onneksi olkoon työpaikasta!

"Palkkaus Per collective agreement". Kuulostaa mielenkiintoiselta, jos ei muuta.

Vierailija
26/26 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt uskoa, että näissä kuntouttavan työtoiminnan ihmisissä on niitä, jotka eivät ihan samalla tasolla muiden kanssa ole. Kaikkein hassuinta on se, etteivät he itse ymmärrä sitä.. Ei ole sosiaalisia taitoja työyhteisössä toimimiseen, ei oikein ymmärretä kuinka voi missäkin tilanteissa toimia. He ovat niitä, joista ihmiset puhuvat "vähän outoina".

Jos ihminen on useamman vuoden työttömänä esim. pääkaupunkiseudulla, niin kyllä siihen ihan syy on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan