Täytin tänä vuonna 40 ja olen kokematon
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä että sun ei kannattaisi luovuttaa vielä. Tee tili kaikkiin nettideitteihin ja tinderiin ja pysy sinnikkäänä. 35-45v naisiin on hyvät saumat.
Kunhan en kerro?
ap
No et todellakaan laita profiiliin etkä keskustellessa kerro kokemattomuudesta mitään. Se herättää naisissa epäluuloja.
Täytyy pitää mielessä että nainen arvostaa miehessä kokemusta.
Vertauskuvallisesti voi sanoa, että naisen mielestä tyhjissä ravintoloissa on jotain vikaa.
Niinpä.
Eli valehtelen siitä mitä olen, koska nainen ei halua sitä mitä olen.
ap
Tämä täytyy vain hyväksyä että asia on näin.
Mutta vaihtoehtoisesti voit tehdä kuvattoman ilmoituksen johonkin palstalle esim vauva/seksi tai suomi24/neitsyt/poikuus ja yrität houkutella kokemattomuudella naisen jos jollain on mieltymys kokemattomiin miehiin.
Mutta niissä profiileissa jossa pidät kuvaa ym tietoja niin älä mainitse kokemattomuudesta kenellekään.
Olen tuollaisen tehnyt. En saanut vastauksia.
ap
Jätit vastaamatta aiemmin kun kysyin treffailukokemuksia, oletko käynyt minkä verran treffeillä ja oletko päässyt miten pitkälle?
Alle kymmenen kertaa treffeillä. En halua käydä. koska ne ovat huijausta.
ap
Treffit ovat huijausta? Miten?
Joudun huijaamaan olevani normaali mies.
ap
Onko tuo nyt huijaamista? Ei ole mitään järkeä paljastaa heti ensimmäisenä olevansa kokematon. Miksi haluaisit tehdä sen?
En panisi, koska et varmaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä että sun ei kannattaisi luovuttaa vielä. Tee tili kaikkiin nettideitteihin ja tinderiin ja pysy sinnikkäänä. 35-45v naisiin on hyvät saumat.
Kunhan en kerro?
ap
No et todellakaan laita profiiliin etkä keskustellessa kerro kokemattomuudesta mitään. Se herättää naisissa epäluuloja.
Täytyy pitää mielessä että nainen arvostaa miehessä kokemusta.
Vertauskuvallisesti voi sanoa, että naisen mielestä tyhjissä ravintoloissa on jotain vikaa.
Niinpä.
Eli valehtelen siitä mitä olen, koska nainen ei halua sitä mitä olen.
ap
Tämä täytyy vain hyväksyä että asia on näin.
Mutta vaihtoehtoisesti voit tehdä kuvattoman ilmoituksen johonkin palstalle esim vauva/seksi tai suomi24/neitsyt/poikuus ja yrität houkutella kokemattomuudella naisen jos jollain on mieltymys kokemattomiin miehiin.
Mutta niissä profiileissa jossa pidät kuvaa ym tietoja niin älä mainitse kokemattomuudesta kenellekään.
Olen tuollaisen tehnyt. En saanut vastauksia.
ap
Jätit vastaamatta aiemmin kun kysyin treffailukokemuksia, oletko käynyt minkä verran treffeillä ja oletko päässyt miten pitkälle?
Alle kymmenen kertaa treffeillä. En halua käydä. koska ne ovat huijausta.
ap
Treffit ovat huijausta? Miten?
Joudun huijaamaan olevani normaali mies.
ap
Onko tuo nyt huijaamista? Ei ole mitään järkeä paljastaa heti ensimmäisenä olevansa kokematon. Miksi haluaisit tehdä sen?
Huijaamista on, jos en voi olla oma itseni.
ap
Jos tämä olisi totta niin haluaisin nähdä miltä tällainen mies näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin kuvitella.
Ei kaikilla muillakaan miehillä niitä seurustelusuhteita ole miljoonia takanaan. Suosituimmilla ehkä.
Tämä kokematon sanakin on näköjään kärsinyt inflaation kun parikin kertaa paneskelemassa käynyt ukko väittää olevansa kokematon, mutta samalla pitää kovaan ääneen kiistää olevansa neitsyt? Kokematon millä saralla? Ilmeisesti seurustelun tai parisuhteen, seksin suhteen ainakaan ei. Se kannattaisi näissä aloituksissa täsmentää heti alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin kuvitella.
Kokematon ihminen oli sitten mies tai nainen näyttää ihan samalta kuin muutkin, ei ihmisen ulkonäöstä pysty päättelemään onko kokematon vai ei. Käytöksestä voi ehkä jotain arvailla jos henkilö on kovin arka ja ujo eikä saa sanaa suustaan tai ei käy missään niin ehkä mutta ei tämäkään varma merkki ole.
Vierailija kirjoitti:
Ota keskiarvomies. Olen se. En erotu kadulla muista miehistä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla muillakaan miehillä niitä seurustelusuhteita ole miljoonia takanaan. Suosituimmilla ehkä.
Tämä kokematon sanakin on näköjään kärsinyt inflaation kun parikin kertaa paneskelemassa käynyt ukko väittää olevansa kokematon, mutta samalla pitää kovaan ääneen kiistää olevansa neitsyt? Kokematon millä saralla? Ilmeisesti seurustelun tai parisuhteen, seksin suhteen ainakaan ei. Se kannattaisi näissä aloituksissa täsmentää heti alkuun.
Kuka on käynyt panemassa? En minä ainakaan.
ap
Jos ei kerro niin sillä ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Ei panemiseen mitään ajokorttia vaadita.
Oletko kuullut sanontaa: Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa.
Minulla oli nuorempana yhden illan hoitona eräs puolijulkkis, ilmeisesti kova naistenmies. Minulla ei ollut ollut seksiä kolmeen vuoteen. Niin vain alkukankeuden jälkeen meillä sujui oikein mukavasti. Mies jopa kehaisi, että meillä on parempaa seksiä kuin ikinä. Ja omien sanojensa mukaan väitti olleensa vaikka keiden kanssa. Ketä nämä kaikki muut olivat, sitä hän ei paljastanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaadita, mutta jotain pitäisi osata.
Jätit kertomatta, että ollessasi 20-vuotias, tuplasti vanhempi tätisi nai kanssasi ja otti spermasi sisäänsä. Muistelet vieläkin lämmöllä hänen suutaan sykkivän kullisi ympärillä ja ensimmäistä työntöäsi hänen karvaiseen kosteikkoonsa. Kun pääsit alkuun, nussit kuin heikkopäinen kolmesti sen kesäisen yön aikana, jolloin käki kukkui lähellä aittarakennusta. Sitä et tiedä, että hän tuli raskaaksi lemmenleikeistänne ja abortoi sikiön. Te jätätte aina kertomatta olennaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Jätit kertomatta, että ollessasi 20-vuotias, tuplasti vanhempi tätisi nai kanssasi ja otti spermasi sisäänsä. Muistelet vieläkin lämmöllä hänen suutaan sykkivän kullisi ympärillä ja ensimmäistä työntöäsi hänen karvaiseen kosteikkoonsa. Kun pääsit alkuun, nussit kuin heikkopäinen kolmesti sen kesäisen yön aikana, jolloin käki kukkui lähellä aittarakennusta. Sitä et tiedä, että hän tuli raskaaksi lemmenleikeistänne ja abortoi sikiön. Te jätätte aina kertomatta olennaisia asioita.
En kirjoita näin huonoja Harlekiini-tarinoita.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaadita, mutta jotain pitäisi osata.
Eipä ole suurempaa turn-offia kuin aikuinen mies, joka ei osaa käsitellä naista.
En usko, mutta hyvä trolli.