Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä paikasta kannattaisi etsiä 3kymppistä, lapsia ja pitkää parisuhdetta toivovaa naista?

Vierailija
25.05.2020 |

Tuskin ainakaan Tinderistä, ei ole siltä vaikuttanut mielestäni naiset siellä.

Kommentit (144)

Vierailija
61/144 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://eurosinkut.net/chat/

Tuolla voisi vaikka heti chattailla, jos sopisi jonkun palstalaisen kanssa sinne chattailutreffit. Tai voihan sinne mennä chattailemaan muiden sinkkujen kanssa. En itse aio sinne kirjautua niin en näe, onko siellä juuri nyt osallistujia.

Tyhjää täynnä.

Vierailija
62/144 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä löydyn, siellä on helppo tutustua uusiin ihmisiin. Terveisin lapseton n31

On varmasti, jos molemmat ensin tykkää toisistaan. Muuten siellä ei pääse kyllä tutustumaan. Hyvä jos sulla toimii.

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/144 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevostalli.net seniorit palstalla pyörii sinkku ryhmä. Toivovat ryhmän pysyvän siistinä.

Haun avulla löydät ryhmän nimellä sinkut.

Vierailija
64/144 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevostalli.net seniorit palstalla pyörii sinkku ryhmä. Toivovat ryhmän pysyvän siistinä.

"Peppureikulin valkaisu ja vahaus"

"Hikinen r***kkari"

"Parisuhteen hinta"

... näyttää -laudan pojat löytäneet tiensä tuonnekin. Onnistuvat tuhoamaan kaiken, minne asettuvat.

Vierailija
65/144 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha viidakon sanonta kertoo, että hevosnaisten kanssa ei kannata mennä yhteen, koska heidän elämään ei mahdu muuta kuin ne hevoset. Kopukat kun vie kaiken energian, ajan ja rahat, niin eipä siinä miehelle enää ihmeitä jää jaettavaksi.

Hevosnaiset menee automaattisesti vasemmalle.

Vierailija
66/144 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hikinen r***kkari"

"Parisuhteen hinta"

... näyttää -laudan pojat löytäneet tiensä tuonnekin. Onnistuvat tuhoamaan kaiken, minne asettuvat.

Se on kuin syöpä mikä leviää

Vierailija
67/144 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha viidakon sanonta kertoo, että hevosnaisten kanssa ei kannata mennä yhteen, koska heidän elämään ei mahdu muuta kuin ne hevoset. Kopukat kun vie kaiken energian, ajan ja rahat, niin eipä siinä miehelle enää ihmeitä jää jaettavaksi.

Siellä käy muutkin kuin vain hevosharrastajat

Vierailija
68/144 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä käy muutkin kuin vain hevosharrastajat

Niin näyttää käyvän. Jos olisin hevosharrastajasinkkunainen, niin tuo mainitsemasi palsta olisi kyllä vihoviimeinen, missä odottaisin tapaavani fiksun miehen. Jos siellä olisi mies, joka ei ole entinen tai nykyinen hevosharrastaja, niin pitäisin häntä ihan puhtaasti sen perusteella omituisena.

Vierailija
69/144 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttivät olevan pääsääntöisesti hevosharrastavaa puolisoa nämä vailla.

Vierailija
70/144 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hikinen r***kkari"

"Parisuhteen hinta"

Tässä alkaa tulemaan niitä syitä minkä vuoksi naiset alkaa kohta lähtemään maasta tai jäämään sinkuksi. Ei kukaan enää kohta jaksa tätä ainaista sylkemistä..

Vierailija
71/144 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä suosittelen Tinderiä, ja jos ei se nappaa, niin jokunen hyvä saattaa mennä Eliittikumppaneihin. Itse olin Tinderissä, ja olen kolmekymppinen nainen, joka haluaa vakavan parisuhteen ja lapsia. Siellä on varmasti muitakin. Kannattaa kertoa profiilissa, mitä etsit. Ne, ketkä lukevat profiilitekstin ja eivät halua lapsia, skippaavat kyllä profiilisi. Ne taas, jotka haluavat, saattavat hyvinkin mätsätä. Muista, että jotkut on niin ujoja tai urpoja, että eivät kirjoita profiilitekstiä ollenkaan. Se ei tarkoita etteikö tyhjän profiilitekstin takana voisi olla ihminen, joka haluaa samoja asioita kuin sinä. Hän ei vaan ehkä oo uskaltanut kirjoittaa sitä julkisesti tai sitten on ajatellut, että vakava suhde ja lapset olis kiva, mutta ajatus ei ole vielä kirkkaana mielessä.

Vierailija
72/144 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä suosittelen Tinderiä, ja jos ei se nappaa, niin jokunen hyvä saattaa mennä Eliittikumppaneihin. Itse olin Tinderissä, ja olen kolmekymppinen nainen, joka haluaa vakavan parisuhteen ja lapsia. Siellä on varmasti muitakin. Kannattaa kertoa profiilissa, mitä etsit. Ne, ketkä lukevat profiilitekstin ja eivät halua lapsia, skippaavat kyllä profiilisi. Ne taas, jotka haluavat, saattavat hyvinkin mätsätä. Muista, että jotkut on niin ujoja tai urpoja, että eivät kirjoita profiilitekstiä ollenkaan. Se ei tarkoita etteikö tyhjän profiilitekstin takana voisi olla ihminen, joka haluaa samoja asioita kuin sinä. Hän ei vaan ehkä oo uskaltanut kirjoittaa sitä julkisesti tai sitten on ajatellut, että vakava suhde ja lapset olis kiva, mutta ajatus ei ole vielä kirkkaana mielessä.

On se naisilla helppoa ja kätevää. Valitsee vain parhaat päältä.

Vierailija
73/144 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyis juuri sellainen :D En tosin ole nyt missään deittisovelluksessa, eli pitäisi tulla jossain arkitilanteessa jutustelemaan :)

Vierailija
74/144 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyis juuri sellainen :D En tosin ole nyt missään deittisovelluksessa, eli pitäisi tulla jossain arkitilanteessa jutustelemaan :)

Mitä ne arkitilanteet olisi? Millaisessa paikassa työskentelet, tai mitä harrastat?

Vierailija
75/144 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kuullut kyllä, että naiset ei näitä arkitilanteiden lähestymisiä kaipaa.

Vierailija
76/144 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko vaikeaa on, kokemuksesta.

M37

Miten voisimme nähdä??

Voisiko tämä ketju järjestää tapahtuman? Huomenna klo 18 jossain?

T. Hyvä lapseton nainen, joka miettii missä vapaa kunnollinen fiksu mies

Vierailija
77/144 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaiset paritanssikurssit, salsa yms ovat myös nuorempien suosiossa. Jokainen lisämies plussaa ja itsekin sinkkuna tykkäsin tanssitaitoisista miehistä mutta ei tullut aloitteita heiltä joten olivat jo varmaan löytäneet mielenkiintoista seuraa. Löysin sitten mieheni ystävien kautta.

Olen käynyt paritanssikurssilla ja taisi jokaisella kerralla miehiä olla paikalla enemmän kuin naisia. Ja osa naisista toki kumppanin kanssa paikalla

Vierailija
78/144 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilaiset paritanssikurssit, salsa yms ovat myös nuorempien suosiossa. Jokainen lisämies plussaa ja itsekin sinkkuna tykkäsin tanssitaitoisista miehistä mutta ei tullut aloitteita heiltä joten olivat jo varmaan löytäneet mielenkiintoista seuraa. Löysin sitten mieheni ystävien kautta.

Olen käynyt paritanssikurssilla ja taisi jokaisella kerralla miehiä olla paikalla enemmän kuin naisia. Ja osa naisista toki kumppanin kanssa paikalla

Nuoria lisääntymisikäisiä miehiä vai pappoja x-kierroksella? Missä olette tällaiseen sukupuolijakoon törmänneet? Jossain syrjäseudulla missä muutenkin on kymmenen miestä jokaista naista kohden?

Vierailija
79/144 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoria lisääntymisikäisiä miehiä vai pappoja x-kierroksella? Missä olette tällaiseen sukupuolijakoon törmänneet? Jossain syrjäseudulla missä muutenkin on kymmenen miestä jokaista naista kohden?

Itsekin kuullut, että kun naiset suositelleet näitä tanssikursseja miehille niin siellä on tilanne ollutkin just noin, että suurinosa on miehiä.

Vierailija
80/144 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän alle 30-vuotias nainen ja haluaisin pitkän parisuhteen ja lapsia. Olen kokeillut treffipalstoja (en Tinderiä). Vastaan on tullut mukavalta vaikuttavia miehiä, jotka ovat lopulta todenneet, ettei ollut tarpeeksi kemiaa, eivät vielä haluakaan muutamaan vuoteen sitoutua yms. Osa on asiallisesti kertonut löytäneensä toisen naisen, jonka kanssa on syntynyt suhde. Olen naisvaltaisessa työpaikassa, samoin harrastus on naisvaltainen, jota niissä ei tule tavattua miehiä. Muutama viesti sitten joku kauhisteli hevosnaisia. En sitten tiedä, onko juuri tämä syynä sinkkuuteen. Minulla on hevonen ja koira. Etsin on luonnossa liikkumisesta pitävää, eläinrakasta miestä, joka ymmärtäisi, että eläimiin menee aikaa, mutta ei suinkaan kaikkea aikaa. Ainahan voi sovittaa aikatauluja. Esim. jos mies käy vaikka treenaamassa, niin voisin mennä samaan aikaan tallille eli kummankaan harrastus ei olisi toiselta pois. Tätä on ollut yllättävän vaikea ymmärtää, kun olen asian esittänyt tapailemilleni miehille. Minusta taas se olisi ihan outoa, että odottaisin yksin kotona, kun mies harrastaa ja päinvastoin mies odottaisi minua harrastuksesta kotiin.