Mistä paikasta kannattaisi etsiä 3kymppistä, lapsia ja pitkää parisuhdetta toivovaa naista?
Tuskin ainakaan Tinderistä, ei ole siltä vaikuttanut mielestäni naiset siellä.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffipalstalta nyt helpoiten. Pitkää parisuhdetta kaipaavia naisia on varmasti miehiä enemmän.
Varmaankin on, mutta ongelma on täyttää vaatimukset.
M37
Mitä vaatimuksia sulla on lueteltujen lisäksi? Luulisi monen tuossa iässä haluavan lapsia.
Kumppanuusvanhemmuusilloista? Uskoisin, että monille naisille siellä kelpaa parisuhdekin, mutta koska biologinen kello tikittää niin etsivät päälle kolmekymppisinä ensisijaisesti miestä jonka kanssa hankkia lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffipalstalta nyt helpoiten. Pitkää parisuhdetta kaipaavia naisia on varmasti miehiä enemmän.
M37
Itse sanoit olevasi pohjoisesta yhdessä toisessa keskustelussa. Muillakin sieltä päin olevilla jätkillä on samoja haasteita riippumatta ulkonäöstä/tulotasosta. Mikä teitä kaikkia yhdistää? Kyvyttömyys laajentaa hakualuetta ja mahdollisesti muuttaa muualle.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 30v naisena miettinyt ihan samaa, että mistä löytäisi sen kunnollisen kumppanin. Tavallaan ei halua ensitreffeillä karkottaa toista pois, mutta toisaalta ne peruskysymykset liittyen lapsiin ja avioliittoon kannattais jo hoitaa alta pois. Ehkä pitää ruveta käymään kirkossa?
Kirkossa ja tanssikerhoissa on pulaa miehistä
Kannattaa varmaan kokeilla treffipalstoja, esim. Happy pancake tms, jossa voi tarkemmin valita mitä hakee. Paljon kunnollistakin väkeä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan kokeilla treffipalstoja, esim. Happy pancake tms, jossa voi tarkemmin valita mitä hakee. Paljon kunnollistakin väkeä siellä.
Eilen yritettiin kutsua porukkaa Suomi24 sinkut chattiin. Välillä tuntuu ettei osa edes yritä hakea ketään.
Vierailija kirjoitti:
Erilaiset paritanssikurssit, salsa yms ovat myös nuorempien suosiossa. Jokainen lisämies plussaa ja itsekin sinkkuna tykkäsin tanssitaitoisista miehistä mutta ei tullut aloitteita heiltä joten olivat jo varmaan löytäneet mielenkiintoista seuraa. Löysin sitten mieheni ystävien kautta.
Kävin kerran paritanssikurssilla, siellä oli suurin osa pariskuntia. Sinkuissa oli yhden miehen enemmistö miehiä, ja opettaja ohjasi meitä yksin tulleita miehiä vuorottelemaan naisten kanssa. Osa sinkkunaisista nyrpisteli ja pyöritteli silmiään näkyvästi osalle sinkkumiehistä, mm. minulle. En mennyt enää toista kertaa, enkä tule menemään enää ikinä mihinkään paritanssiin liittyvään. Tuo opetti minulle, että naiset ovat todellisesta iästään riippumatta aina teini-ikäisiä, kun puhutaan paritansseista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Mikset treenaa kroppaa kuntoon, ala elää ja syömään terveellisesti, opettele sosiaalisia taitoja tai mene töihin? Ei se naisen löytäminen nyt muuta vaadi, eikä nuo voi olla mahdottomia vaatimuksia. Jos ei täytä noita niin miten pystyy kasvattamaan lasta hyville tavoille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Mikset treenaa kroppaa kuntoon, ala elää ja syömään terveellisesti, opettele sosiaalisia taitoja tai mene töihin? Ei se naisen löytäminen nyt muuta vaadi, eikä nuo voi olla mahdottomia vaatimuksia. Jos ei täytä noita niin miten pystyy kasvattamaan lasta hyville tavoille?
M37: tuollaisia ylläolevan kaltaisia "Käy suihkussa ja vaihda kalsarit" tyyppisiä ohjeita saat naisilta, kun et sano rehellisesti että ongelma on kun ei ole jykeväleukainen lentäjäkirurgi.
Ne istuu kotona miettimässä, että mistä löytäisi kunnollisen miehen perheenpääksi, kun ei tinderissäkään haluta vakavia suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
M37: tuollaisia ylläolevan kaltaisia "Käy suihkussa ja vaihda kalsarit" tyyppisiä ohjeita saat naisilta, kun et sano rehellisesti että ongelma on kun ei ole jykeväleukainen lentäjäkirurgi.
Jollekin syrjäytyneelle voi kelvata samanlainen. Ei niinkään aktiiviselle työelämän parissa olevalle naiselle.
Miehet luulee naisten olevan kuin jokin kaupasta tilattava tuote 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erilaiset paritanssikurssit, salsa yms ovat myös nuorempien suosiossa. Jokainen lisämies plussaa ja itsekin sinkkuna tykkäsin tanssitaitoisista miehistä mutta ei tullut aloitteita heiltä joten olivat jo varmaan löytäneet mielenkiintoista seuraa. Löysin sitten mieheni ystävien kautta.
Kävin kerran paritanssikurssilla, siellä oli suurin osa pariskuntia. Sinkuissa oli yhden miehen enemmistö miehiä, ja opettaja ohjasi meitä yksin tulleita miehiä vuorottelemaan naisten kanssa. Osa sinkkunaisista nyrpisteli ja pyöritteli silmiään näkyvästi osalle sinkkumiehistä, mm. minulle. En mennyt enää toista kertaa, enkä tule menemään enää ikinä mihinkään paritanssiin liittyvään. Tuo opetti minulle, että naiset ovat todellisesta iästään riippumatta aina teini-ikäisiä, kun puhutaan paritansseista.
Oon aina kuvitellu, et paritanssikurssille pitää olla se pari mennessä mukana!
Täytyykin lähteä heiluttamaan helmoja.
Vierailija kirjoitti:
Ne istuu kotona miettimässä, että mistä löytäisi kunnollisen miehen perheenpääksi, kun ei tinderissäkään haluta vakavia suhteita.
Vapaana on enää pihistelijöitä. Perheenpäät ovat jossain ihan muualla.
Mielestäni ongelma ei ole tuollaisten naisten löytäminen vaan se että kelpaako niille.
Olen itse päässyt monia kertoja jo 3. ja 4.treffeille ja nämä naiset ovat saattaneet joillakin treffeillä kysyä että toivotko saavasi lapsia mutta aina vain se tekstari tulee jossa sanotaan että ei ole kipinää tai ihastumista.
Kipinät on se ongelma eikä yhteensopivat tulevaisuudenhaaveet.
Ehkä akateemisista piireistä, eli ts. jatko-opiskelijat? Toki pitäisi varmaan olla itsekin akateeminen, että pääsee niihin tutustumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ongelma ei ole tuollaisten naisten löytäminen vaan se että kelpaako niille.
Olen itse päässyt monia kertoja jo 3. ja 4.treffeille ja nämä naiset ovat saattaneet joillakin treffeillä kysyä että toivotko saavasi lapsia mutta aina vain se tekstari tulee jossa sanotaan että ei ole kipinää tai ihastumista.
Kipinät on se ongelma eikä yhteensopivat tulevaisuudenhaaveet.
Naisille pitää olla tunnetta! Herttinen, kävin minäkin treffeillä kaikin puolin täydellisen miehen kanssa enkä vain tuntenut mitään häntä kohta, en edes niitä kuuluisia perhosia. Mielestäni jokainen ansaitsee tulla rakastetuksi, siksi päästin tämän menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Itse sanoit olevasi pohjoisesta yhdessä toisessa keskustelussa. Muillakin sieltä päin olevilla jätkillä on samoja haasteita riippumatta ulkonäöstä/tulotasosta. Mikä teitä kaikkia yhdistää? Kyvyttömyys laajentaa hakualuetta ja mahdollisesti muuttaa muualle.
Ei tämä Oulun seutu luulis niin tuppukylä olevan kuitenkaan.
M37
Vierailija kirjoitti:
Ehkä akateemisista piireistä, eli ts. jatko-opiskelijat? Toki pitäisi varmaan olla itsekin akateeminen, että pääsee niihin tutustumaan.
Useimmiten kyllä
Jos korona tästä hellittää niin pitäisi järkätä Vauvapalstan suuret Sinkkutreffit. Jos ihmiset ei löydä toisiaan niin pistetään löytämään.