Mistä paikasta kannattaisi etsiä 3kymppistä, lapsia ja pitkää parisuhdetta toivovaa naista?
Tuskin ainakaan Tinderistä, ei ole siltä vaikuttanut mielestäni naiset siellä.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffipalstalta nyt helpoiten. Pitkää parisuhdetta kaipaavia naisia on varmasti miehiä enemmän.
Varmaankin on, mutta ongelma on täyttää vaatimukset.
M37
Mikset treenaa kroppaa kuntoon, ala elää ja syömään terveellisesti, opettele sosiaalisia taitoja tai mene töihin? Ei se naisen löytäminen nyt muuta vaadi, eikä nuo voi olla mahdottomia vaatimuksia. Jos ei täytä noita niin miten pystyy kasvattamaan lasta hyville tavoille?
Olen ollut vakihommissa 10v insinöörinä ja minulla on useitakin harrastuksia sekä koiran kanssa liikun. Ei kaikki ole automaattisesti jotain syrjäytyneitä.
M37
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ongelma ei ole tuollaisten naisten löytäminen vaan se että kelpaako niille.
Olen itse päässyt monia kertoja jo 3. ja 4.treffeille ja nämä naiset ovat saattaneet joillakin treffeillä kysyä että toivotko saavasi lapsia mutta aina vain se tekstari tulee jossa sanotaan että ei ole kipinää tai ihastumista.
Kipinät on se ongelma eikä yhteensopivat tulevaisuudenhaaveet.
Luulen, että et osaa viedä tilanteita seksiin, jos saat pakit vasta tuossa vaiheessa. Naiset huomaavat kemian puutteen yleensä jo ensimmäisillä treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Jos korona tästä hellittää niin pitäisi järkätä Vauvapalstan suuret Sinkkutreffit. Jos ihmiset ei löydä toisiaan niin pistetään löytämään.
Miten luulet tämän onnistuvan? Faceryhmää ehdotettiin samoin chattiä. Kumpaakin pystyy menemään ajasta ja paikasta riippumatta. Epäilen näihin tulevan vain kourallinen ihmisiä loppujen jäädessä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffipalstalta nyt helpoiten. Pitkää parisuhdetta kaipaavia naisia on varmasti miehiä enemmän.
M37
Mitä vaatimuksia sulla on lueteltujen lisäksi? Luulisi monen tuossa iässä haluavan lapsia.
Anteeksi, mutta mitä lueteltuja vaatimuksia?
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Mikset treenaa kroppaa kuntoon, ala elää ja syömään terveellisesti, opettele sosiaalisia taitoja tai mene töihin? Ei se naisen löytäminen nyt muuta vaadi, eikä nuo voi olla mahdottomia vaatimuksia. Jos ei täytä noita niin miten pystyy kasvattamaan lasta hyville tavoille?
Olen ollut vakihommissa 10v insinöörinä ja minulla on useitakin harrastuksia sekä koiran kanssa liikun. Ei kaikki ole automaattisesti jotain syrjäytyneitä.
M37
Mikä suakin pidättelee? Olisit tullut eilen Suomi24 sinkut chattiin. Muistaakseni sieltä löytyy myös oululaisten oma puoli mihin oisit voinut mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan kokeilla treffipalstoja, esim. Happy pancake tms, jossa voi tarkemmin valita mitä hakee. Paljon kunnollistakin väkeä siellä.
Eilen yritettiin kutsua porukkaa Suomi24 sinkut chattiin. Välillä tuntuu ettei osa edes yritä hakea ketään.
Kävin eilen ja 30v+ tai joku semmonen ryhmä, ei ollut ketään.
M37
Tinderistä löydyn, siellä on helppo tutustua uusiin ihmisiin. Terveisin lapseton n31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ilman vattuilua totean, että jos pitää vauvalehden keskustelupalstalta kysellä, missä voisi tavata oman ikäisiä kivoja naisia, niin ei siinä mitkään vinkit enää auta. Eiköhän peli ole kokolailla menetetty.
Tämä on suomen suurin keskustelupalsta. Miten ihmiset jaksaa aina ja ikuisesti aina juuttua tuohon että tämän palstan nimi on vauva..
Palsta kuin palsta. Jos pitää keskustelupalstalta kysyä, mistä kannattaisi etsiä naista, niin uskallan veikata, että sellaista ei tule löytymään.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ongelma ei ole tuollaisten naisten löytäminen vaan se että kelpaako niille.
Olen itse päässyt monia kertoja jo 3. ja 4.treffeille ja nämä naiset ovat saattaneet joillakin treffeillä kysyä että toivotko saavasi lapsia mutta aina vain se tekstari tulee jossa sanotaan että ei ole kipinää tai ihastumista.
Juuri näin, kriteerit kasvaa naisilla kokoajan ja tavismies ei niitä enää täytä,surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille pitää olla tunnetta! Herttinen, kävin minäkin treffeillä kaikin puolin täydellisen miehen kanssa enkä vain tuntenut mitään häntä kohta, en edes niitä kuuluisia perhosia. Mielestäni jokainen ansaitsee tulla rakastetuksi, siksi päästin tämän menemään.
Kyllähän miehetkin haluaisivat tuntea tunteita, rakastaa ja tulla rakastetuksi mutta kun saat tarpeeksi monet pakit kipinöiden puutteen takia niin olet valmis tyytymään suhteeseen ilman ihastumista.
Voisin aivan hyvin aloittaa parisuhteen ja perheen ilman ihastumista jos nyt edes saisin kerrankin vastakaikua edes "ihan ok" naiselta enkä vain niiltä jotka eivät ole lähellekään ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
M37
Mikä suakin pidättelee? Olisit tullut eilen Suomi24 sinkut chattiin. Muistaakseni sieltä löytyy myös oululaisten oma puoli mihin oisit voinut mennä.
Kutsukaa porukkaa uudestaan tuonne chattiin ensi sunnuntaina, niin voin osallistua. Tehkää kutsusta riittävän selkeä.
M31
Kunhan taas elämä normalisoituisi, niin esim. aikuisopiston kokkauskursseilla voisit tutustua naisiin luontevasti. Tai joku muu keskustelu- tai elämänhallintakurssi tai vaikka SPR:n ensiapukurssi tai keilailun alkeiskurssi. Näissä minä aikanaan tutustuin uusiin ihmisiin.
Puolisoni löysin badoon deittisovelluksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos korona tästä hellittää niin pitäisi järkätä Vauvapalstan suuret Sinkkutreffit. Jos ihmiset ei löydä toisiaan niin pistetään löytämään.
Miten luulet tämän onnistuvan? Faceryhmää ehdotettiin samoin chattiä. Kumpaakin pystyy menemään ajasta ja paikasta riippumatta. Epäilen näihin tulevan vain kourallinen ihmisiä loppujen jäädessä tänne.
Pikavilkaisulla näyttää Facesta löytyvän neljä isoa sinkkuryhmää, isoimmassa 20 000 tykkääjää, pienemmissä noin 5000 jäsentä. Eihän nuokaan isoja määriä ole, on aika epätodennäköistä että 5000 ihmisen ryhmästä löytyy omalta lähiseudulta vastakkaista sukupuolta oleva ihminen, joka on samaa ikäluokkaa ja kaikin puolin sitä, mitä itse etsii (on/ei lapsia, haluaa/ei halua lapsia jne), mutta ei Tinder ja nettideitit ole tämän kokoisessa maassa yhtään sen kummempia.
Tuolla voisi vaikka heti chattailla, jos sopisi jonkun palstalaisen kanssa sinne chattailutreffit. Tai voihan sinne mennä chattailemaan muiden sinkkujen kanssa. En itse aio sinne kirjautua niin en näe, onko siellä juuri nyt osallistujia.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan taas elämä normalisoituisi, niin esim. aikuisopiston kokkauskursseilla voisit tutustua naisiin luontevasti. Tai joku muu keskustelu- tai elämänhallintakurssi tai vaikka SPR:n ensiapukurssi tai keilailun alkeiskurssi. Näissä minä aikanaan tutustuin uusiin ihmisiin.
Puolisoni löysin badoon deittisovelluksesta.
Mun mielestä kurssit ovat yliarvostettuja tutustumismielessä.
Itse olen käynyt:
työväenopiston ranskan alkeet
vapaauinnin tekniikkakurssit 1+2
työväenopiston kuntonyrkkeily
työväenopiston core-ryhmätunnit
tenniskursseja varmaan 5 kpl
Millään näistä kursseista ei ole ikinä tapahtunut mitään tutustumista mutta samaan aikaan olen käynyt tinderin kautta yli 60 kertaa treffeillä. Tinder voittaa ylivoimaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan kokeilla treffipalstoja, esim. Happy pancake tms, jossa voi tarkemmin valita mitä hakee. Paljon kunnollistakin väkeä siellä.
Eilen yritettiin kutsua porukkaa Suomi24 sinkut chattiin. Välillä tuntuu ettei osa edes yritä hakea ketään.
Kävin eilen ja 30v+ tai joku semmonen ryhmä, ei ollut ketään.
M37
Noissa chateissa ei näytä olevan nytkään ketään yhdessäkään sinkku ryhmässä eikä kaupunki osioissakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikavilkaisulla näyttää Facesta löytyvän neljä isoa sinkkuryhmää, isoimmassa 20 000 tykkääjää, pienemmissä noin 5000 jäsentä. Eihän nuokaan isoja määriä ole, on aika epätodennäköistä että 5000 ihmisen ryhmästä löytyy omalta lähiseudulta vastakkaista sukupuolta oleva ihminen, joka on samaa ikäluokkaa ja kaikin puolin sitä, mitä itse etsii (on/ei lapsia, haluaa/ei halua lapsia jne), mutta ei Tinder ja nettideitit ole tämän kokoisessa maassa yhtään sen kummempia.
Lisäksi Facebookin sinkkuryhmien voisi kuvitella vetävän puoleensa jollain tapaa hiukan erikoista porukkaa. Tulee mieleen esim.
- probilettäjät sinkku 4 life -ihmiset, joita ei oikeastaan kiinnostakaan parisuhteet, vaan ainoastaan bilettää ja harrastaa erittäin kevyitä suhteita niin kauan kunnes joutuu hoitokotiin tai muuten terveys pettää
- introvertit naiset, jotka eivät juurikaan liiku ihmisten ilmoilla, ja joilla on aivan naurettavan pitkä lista vaatimuksia, ja kerääntyvät Facebook-ryhmään ainoastaan kokemaan, että "elävät sinkkuelämää"
- ihmiset, jotka muutenkin liittyvät sataan eri ryhmään Facebookissa, postailevat seinälleen mukasyvällisiä aforismeja, ja eivät suoraan sanottuna ole kaikkein älykkäimmästä päästä ihmisiä
t. aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderit ja nettideitit testattu. Facebookissa en ole koskaan ollut, pitäneekö vielä sitten sinnekin vanhoilla päivillä liittyä. Tähän asti onnistunut välttämään.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi Facebookin sinkkuryhmien voisi kuvitella vetävän puoleensa jollain tapaa hiukan erikoista porukkaa. Tulee mieleen esim.
- probilettäjät sinkku 4 life -ihmiset, joita ei oikeastaan kiinnostakaan parisuhteet, vaan ainoastaan bilettää ja harrastaa erittäin kevyitä suhteita niin kauan kunnes joutuu hoitokotiin tai muuten terveys pettää
- introvertit naiset, jotka eivät juurikaan liiku ihmisten ilmoilla, ja joilla on aivan naurettavan pitkä lista vaatimuksia, ja kerääntyvät Facebook-ryhmään ainoastaan kokemaan, että "elävät sinkkuelämää"
- ihmiset, jotka muutenkin liittyvät sataan eri ryhmään Facebookissa, postailevat seinälleen mukasyvällisiä aforismeja, ja eivät suoraan sanottuna ole kaikkein älykkäimmästä päästä ihmisiä
t. aloittaja
Eipä se silloin kannata liittyä. Kannattaa jatkaa vauvalehden keskustelupalstalla kyselemistä.
Se on..