Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki kesälesket, mitä teette nyt kun olette " vapaita" ?

Vierailija
06.07.2006 |

Itsellä mies ja poika mökillä, minä vielä kaupungissa ja duunissa. Nyt olen jo kahtena iltana mennyt töistä kaupungille, shoppaillut sydämeni kyllyydestä, käynyt kumpanakin iltana terassilla, ja eilen vähän venähti terassireissu. Tänäänkin kaupungille, syömään ystävien kanssa, vaikka koti on kuin pommin jäljiltä :)

Toisaalta on ikävä kumpaakin miestä, mutta toisaalta...aika ihanaa olla " sinkku" hetken aikaa :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksisin ohjelmaa vaikka kuinka, mutta kun tarvii ekana mennä töihin eli on vaan illat aikaa, heh. Ystävien tapaamista, taidenäyttelyä, terassia, oih ja voih, vaikka mitä, tuskin maltan odottaa (hih, huono äiti ja huono vaimo...)

Vierailija
2/10 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla uudempi duuni ja vähemmän lomaa kuin miehellä, joten isä ja poika lomailevat kahden, mulla alkaa loma vasta ens viikolla. Ja tietty ovat näillä keleillä mökillä, eivätkä kaupungissa. Eikö ketään muita " kesäleskiä" ????? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppoudun ihanien kirjojen pariin tuntikausiksi, käyn joka päivä piiitkällä juoksulenkillä, käyn iltaisin leffassa, syön mitä sattuu mihinaikaan sattuu.... ja nautin hiljaisuudesta!!! ihanaa!!

Vierailija
4/10 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terassilla tapaa ihania miehiä..

Vierailija
5/10 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudutaan toki pitämään lomia eri aikoihin, pienten koululaisten loman aikana, mutta meillä ei ole mitään sellaista paikkaa, mihin menisi. Teillä on aika hienosti asiat, kun on ollut rahaa ostaa mökki.

Vierailija
6/10 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaapa ap mukavalta!

Vierailija
7/10 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei oo tosiaan mökkiä, minne lähteä... Pitää siis olla täällä kaupungissa ja vahtia tuota kesäkollia ;)

Vierailija
8/10 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan miehen kanssa sunnilleen viikko joka vuosi (vielä, kun lapset ovat tarhaikäisiä) kummatkin kesäleskinä. Kummallakin on aika vakiotouhut, mies urheilee, tapaa ystäviä jne ja minä taas harrastan kaikkea mahdollista kulttuuria; teatteria, leffoja, taid- ja muita näyttelyitä. Ihanaa on viettää lomaa yhdessä koko perheen kanssa, mutta niin ovat nämä viikon " kesäleskeydetkin" !

Vierailija
9/10 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki on aina kotona, ei ole mökkiä, asutaan maalla, katson, ettei me mökkiä tarvitakaan, asutaan melkein mökkiolosuhteissa.

Varmaan ihanaa tuollainen!

Vierailija
10/10 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten olen kotona ja nautin hiljaisuudesta!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi