Minä olen niin huolesta sekaisin...
Yö on tullut valvottua ja päässä pyörii kauhukuvia. Tilanne on se, että pojan kaulalla on turvonneita rauhasia, tai sylkirauhasten ympärillä on jotakin kudosta. TK-lääkäri eilen suositteli ottamaan yhteyttä yksityiseen lääkäriin ja antoi radiologin nimen ketän suosittelee meille ultraajaksi. Soittelin sitten yksityiselle ja sain tälle päivälle ajan lääkärille joka sitten mahdollisesti kirjoittaa lähetteen ultraan.
Nämä patit on viime kesänä tutkittu kertaalleen, mutta silloin minulle tuli tieto ettei mitään poikkeavaa ole, mutta eilen lääkärin papereissa oli oli 8mm halkaisijaltaan oleva poikkeama ja tämä imusolmukkeessa. Näissä ulta papereissa ei ollut mitään mainintaa sylkirauhasista, vain imusolmukkeiden tutkimustulokset.
Patit on joka tapauksessa sellaiset kirsikkatomaatin kokoiset paiseet kaulassa tai leuan alla, jotka jo tuntuvat suunkin sisäpuolelta.
Kommentit (23)
Varmasti kauhea olo huomista odottaessa! Voimahaleja ja toivotaan parasta! Ja kyllä sitä nuorimmaista tuossa tilanteessa saa kaikin keinoin lahjoa :)
Ite vien keskiviikkona 2-v poikani erikoislääkärille, kun kitalaen " nipukassa" on toista viikkoa ollut outo " mollukka" ...
Kerran jo käytin lastenlääkärillä, joka vaan laittoi angiina-pikatestiin, vaik kyllähän sen omallakin silmällä näin ettei tosiaan angiinaa ollut...
mulla on toisella puolella ollut iso patti jo ties kuinka kauan, varmaan vuosia, välillä se häviää mutta yleensä se on siellä. Aina toisella puolella vaan.
Tuu ap kertomaan sitten miten kävi. Voimia.
imusolmukkeet ni eivat vaan jostain syysta mene pois.