Mikä suomalaisuudessa teitä hävettää eniten?
Minua hävettää köyhyys ja korkeat verot. Ei ole varaa vaatteisiin ja autoihin ja hyvään ruokaan. Muut maat katsoo meitä alaspäin.
Kommentit (342)
Vierailija kirjoitti:
Se kun aletaan syyllistämään jotain 18v. saksalaista nuorta jostain toisen maailmansodan tapahtumista ja Lapin polttamisesta :D
Varsinkin kun ei edes tiedetä, että se polttaminen johtui suomalaisten takinkäännöstä ja petturuudesta :D
Suomalaisuutta en ikinä häpeä, olen siitä ylpeä. Onko nämä mollaajat koskaan käyneet maan rajojen ulkopuolella.?
Rakastan Suomea ja suomalaisia.
Oman kielen halveksunta käyttämällä mukahienoja enkunkielisiä ilmaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Persut. Sovinistiset ja lihavat möykkäävät 'isämmaalliset elämämkoululaiset', jotka juopottelevat ja laulavat kansallismielisiä lauluja.
Onpa sinulla äidinkieli hakusessa natsikommari.
Suomalainen katkera kateus. Tyypillinen suomalainen käytös, että vaikka kaikki mahdollisuudet kehittää itseään ja opiskella on vapaasti tarjolla, niitä ei käytetä ja niihin tarttuvia yritetään monien toimesta ampua alas. Sitten kun huomataan, että itse on persaukinen sosiaalitapaus kun entiset kaverit on korkeasti koulutettuja ja kovatuloisia, omistetaan elämä muiden kadehtimiselle ja riehumiselle niiden suuntaan jotka ovat tehneet jotain itsensä eteen.
Kateus, kyräily, syyllistäminen jne.
Nämä ovat k-rajoitusten myötä tulleet suomalaisissa niin selvästi esille että oksettaa.
Kaikki. Kyllä on nolo ja laiska kansa. Siksi asun ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisuutta en ikinä häpeä, olen siitä ylpeä. Onko nämä mollaajat koskaan käyneet maan rajojen ulkopuolella.?
Rakastan Suomea ja suomalaisia.
Olen käynyt rajojen ulkopuolella, ja juuri sen vuoksi päätin olla asumatta enää Suomessa.
Hävettää vauva.fi, kun voi tajuta, kuinka epäisänmaallista hinureita täällä pyörii.
Minua hävettää se, että osa suomalaisista on valmiita pyytämään anteeksi olemassa oloaan joka käänteessä ja ripottelemaan tuhkaa päälleen. Hankkikaa selkäranka.
Lisäksi minua hävettää se, että täällä käytetään aivan liian paljon energiaa sen pohtimiseen mitä meistä muualla ajatellaan, reagoidaan pieniinkin inahduksiin järjettömillä ylilyönneillä vrt. case Afrikan tähti altistaen näin järjestelmämme myös tuleville hyväksikäytöille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
epäsosiaalisuus, suomalaiset naiset. rumia ja aina ulkkareitten perässä. meni siiten minne tahansa maailmassa aina tulee oh you are from finland? I had a girlfriend from finland once. Ihan sama vaikka olisi jossain honduran pikku peräkylissä. Kaikki ulkomailla asuneet varmaan tietävät mistä puhun.
Tämä on muuten totta. Nolottaa vähän maannaisten puolesta, kun kaikilla on joskus ollut suomalainen tyttöystävä/hoito. Kun siis itse olen siveä ja estynyt, enkä sellainen kuin monet muut suomalaiset naiset ovat. Ne miehet kuvittelevat minuakin helpoksi vain siksi, kun oon Suomesta ja sinkku. Ok, hetken päästä huomaavat sitten, etten olekaan samanlainen.
Köh-köh, ruotsalaisilla blondeilla se vasta maine onkin... hävettääköhän kaikkia ruotsalaisia?
Ruotsalaisella blondilla on jostain syystä kuuman viettelijättären maine, suomalaisella sen sijaan halvan horatsun maine, jonka laatu on mitä on. En tiedä, mistä johtuu, mutta varmaan aika sama asetelma, kuin täällä Suomessa on lattarimiehillä vs arabimiehillä
Netin seksiturismisivustolla Euroopan kaupunkien top destinations -kymppilistalla on Helsinki, ei Tukholma. Selitys Suomen "menestykseen" eivät ole maksulliset palvelut, kuten listan muilla kaupungeilla.
Suomalaisten surkea englanninkielen taito.
Suomalaisten huono kansallinen itsetunto. Että annetaan maailman alhaisimman kuonan hyppiä silmillemme, vaikka olemme heitä paljon parempia.
Naisten rumuus, persejalkaisuus ja kova ääni.
Kun muut uskonnot huijaa kristittyjä jotka luulee että ne muut on yhtä kilttejä kristittyjä eikä ole .
Vierailija kirjoitti:
Juomakulttuuri. Kaikkialla missä käynyt niin ulkomaalaiset jaksaa muistuttaa kännisistä Suomi turisteista. Kyllä meistä Suomalaisista on muuhunkin kuin juomiseen.
Tämä. Tämä juomakulttuuri kumpuaa takapajuisuudesta. Ei osata olla örveltämättä.
Älä häpeä evankeliumia se on Jumalan voima meille.
Minua hävettää se miten suomalaiset epäröivät kaikessa ja hyssyttelevät.
Venäjä rikkoo kaapeleita itämerellä ja suomalaiset lähettää siitä venäjälle kirjeen🤣
Ne laivat pitäisi upottaa mutta suomalaiset on liian tossuja
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen katkera kateus. Tyypillinen suomalainen käytös, että vaikka kaikki mahdollisuudet kehittää itseään ja opiskella on vapaasti tarjolla, niitä ei käytetä ja niihin tarttuvia yritetään monien toimesta ampua alas. Sitten kun huomataan, että itse on persaukinen sosiaalitapaus kun entiset kaverit on korkeasti koulutettuja ja kovatuloisia, omistetaan elämä muiden kadehtimiselle ja riehumiselle niiden suuntaan jotka ovat tehneet jotain itsensä eteen.
Tämä!
Samaa kommentoin, mutta ehdit ensin😁