Mikä suomalaisuudessa teitä hävettää eniten?
Minua hävettää köyhyys ja korkeat verot. Ei ole varaa vaatteisiin ja autoihin ja hyvään ruokaan. Muut maat katsoo meitä alaspäin.
Kommentit (342)
Typerä köyhä lammaskansa joka tuhoaa itsensä maahan muutolla Afrikasta ja Lähi-idästä ja vielä maksaa siitä.
Suomihan on euroopan rupuvaltio, jäänne neuvostoliiton ajoilta.
Joukkoraiskareiden yökerhot tehän niille rahaa käytte viemässä . Huumeluoliin.
Tyrmäystippa ryöstäjät saa ihan rauhassa ryöstellä lähiöissä. Nekin on muumaalaisia.
Nää suomalaisia saksalaisia pitävät venäläiset käy hermoon.
Suomettuminen yhteen suuntaan. Kaikkia munia ei koskaan pidä pitää yhdessä korissa.
Venäläinen haukkuu suomalaisia natsiksi vaikka on itse pahinta laatua ollut.
Onko nyt hyvä olla kun saatiin stalinistien leipäjonot tännekin.
Vauva. fi aihe vapaa! Hävettää vietävästi.
Suomalaiset läskit kelan elättämät demarifemakkoakat.
Aina kun sellaisen näkee, niin ei voi välttyä ajatukselta " Saatana taas saa hävetä silmät päästään!"
Miten ihmeessä vastaanottokeskus asukas saa vastaanottorahan YK rahan sotakassarahan kelarahan oman maansa tuet ja rahan ja ilmaiset vaatteet . Hä. Miten tähän voi verrata kantaväestön tuloja minimi ja työttömien minimi . Kimmo sä tiedät miten rahaa siirretään venäläisille.
Silmien väliin laulun teki romanit mutta suomalaisia syytetään nytkin siitä. Miksi suomalaisia lavastetaan syylliseksi muiden tekoihin. Ihan kuin syytön Jeesus lavastettiin.
Pysyvä oleskelulupa on verrattavissa lottovoittoon. Kela Gold taskussa vailla mitään velvollisuuksia. Kieltä ei tarvi osata, töissä eikä armeijaa tarvi käydä.
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt hyvä olla kun saatiin stalinistien leipäjonot tännekin.
Ööö, Stalinin jonoissa mentiin monttuun hyvässä järjestyksessä, eikä kukaan etuillut. Tämän tietää jokainen venäläinen, vaikka ei sitä ääneen sanokaan.
Olen hyvän näköinen, hyvin toimeentuleva, kielitaitoinen, koulutettu asiantuntija. Vuodet ulkomailla ovat opettaneet myös sosiaalista pärjäämistä melkein kulttuurissa kuin kulttuurissa.
Ei suomalaisuudessa ole mitään häpeämistä. Junttiudessa on. Mutta se ei ole millään tavoin sidottu kansallisuuteen.
Ei mikään. Olen ylpeä Suomesta ja siitä että olen suomalainen.
Ei todellakaan ole. Ruma nainen on maailman rumin.