Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilkeät työkaverit?

Vierailija
24.05.2020 |

Olen määräaikainen. Työpaikassani on joku ihme tapa ns. "Hyökkäillä" kimppuun. Kun tulin, niin ihmiset ei tervehdi tms, vaan ihmiset "tervehtii" niin, että tekee esittäytymisestäkin Kilpailun. Ruokapöydässä keskustelu on sitä, että jokainen vuorollaan pätee ja kehuu kuinka täydellinen on haukkuen samalla muut. Pomo katsoo välillä vähän ujosti, ja jos olen toisen uuden kanssa, menee puhumaan hänelle luontevasti jättäen mut ulkopuolelle. Ihmiset ei tervehdi, vaan kun näkee minut, kääntää pään pois. Kerran jouduin yhtä 5 kymppistä naista tervehtii useita kertoja putkeen että hän reagoi (tehtiin yhdessä töitä joten halusin tervehtiä).
Yks työntekijä on ollu hirveesti poissa, ja sit ku mä olin poissa flunssan takia niin hän piikikkäästi alkaa syyttelemään mua mun sairaslomista??
Kun kysyin asiallisesti tietoa työpaikan jutuista, mua alettiin uhkailemaan.
Myös ulkonäköä on vähätelty jonkun vitsin varjolla, ja ku oon sanonut takasin jtn, niin katsottu murhaavasti.
Työntekijät puhuu toisistaan pahaa, jos joku on pois, niin hänestä jauhetaan pas...
Nyt kun eräs asiakas ilmoitti ettei halua noita palveluita, niin se koitettiin laittaa mun viaksi (oli kaikkien yhteinen asiakas).
Ei tunnusteta mun aikaisempaa kokemusta, osaamista, vaan lähtökohta on se että "sä oot nii kokematon että sun on varmaa vaikee saada töitä" (edellisen kerran sain valita 3 paikasta muhun menen töihin)

Mikä hitto noita ihmisiä vaivaa???

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tämä on vanha ketju, niin voin samoa kokeneeni vähän tuota kaikkea, vaikka olenkin kokenut konkari, 25 v työelämässä ollut ja viimeisimmänkin vuosikymmenen jo isoissa firmoissa päällikkötasolla.

Tulin uuteen työpaikkaan niin täällä puolet porukkaa hermostuu heti jos kysyn jotain vaikka toiseen kertaan tai vähän eri kantilta, eräs (ilmeisen heikkoitsetuntoinen) kiirehtii aina sanomaan hyvin napakkaan että "siitähän oli kyllä jo puhetta"... joo siis ehkä oli jossain sivulauseessa ensimmäisen viikon aikana, mutta ei kukaan voi kaikkea diiba daabaa muistaa siinä stressitilanteessa kun joka sekunti tulee uutta tietoa. Kun kysyn ihan vaan ymmärtääkseni jonkun käytännön, minulle vastataan ja jos vaan esitän yhtään jatkokysymystä tai jään pohtimaan miten tämä näin tehdään niin saan ihan tyrmistyttäviä reaktioita aikaan. Ihmiset suuttuu ihan silmittömästi, koska ilmeisesti kokevat kysymykseni heihin itseensä tai yritykseen (jos

Kuulostaa tutulta. Eräässä valtion laitoksessa oli juuri tuollaista. 

Vierailija
42/46 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttisi perusteella taidat olla yksi miljoonista työpaikkakiusaajista. Eipä tarvi ihmetellä jos on työvoimapula etenkin naisvaltaisissa aloissa. En vaan voi ymmärtää että miksi aikuiset ihmiset eivät voi tehdä sovussa keskenään töitä, niin hemmetin lapsellista käytöstä että en tiedä pitäisikö itkeä vaiko nauraa... Sitten ihmetellään että miksi kouluissa on niin paljon koulukiusaamista. No tähän on todella helppo vastaus, koska ne kattoo mallia mallikkaista ja täydellisistä vanhemmistaan! Pistää niin vituttaa tämmöiset ihmiset, sais kaikki tämmöset viedä saunan taate saman tien!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän viestin oli tarkoitus osoittautua aloittelijan vähättelijöille. Kärsin itsekkin samasta ilmiöstä työpaikallani ja moni muukin valitettavasti.

Vierailija kirjoitti:

Kommenttisi perusteella taidat olla yksi miljoonista työpaikkakiusaajista. Eipä tarvi ihmetellä jos on työvoimapula etenkin naisvaltaisissa aloissa. En vaan voi ymmärtää että miksi aikuiset ihmiset eivät voi tehdä sovussa keskenään töitä, niin hemmetin lapsellista käytöstä että en tiedä pitäisikö itkeä vaiko nauraa... Sitten ihmetellään että miksi kouluissa on niin paljon koulukiusaamista. No tähän on todella helppo vastaus, koska ne kattoo mallia mallikkaista ja täydellisistä vanhemmistaan! Pistää niin vituttaa tämmöiset ihmiset, sais kaikki tämmöset viedä saunan taate saman tien!

Vierailija
44/46 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YHYY TYÖPAIKALLA OLLAAN ILKEITÄ YHYY MAMMAAAA😩😫

Vierailija
45/46 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvailema tilanne yleinen kiusaajien lastentarha epidemia joka levinnyt moneen työpaikkaan. Mulle taitaa työkaverit olla kateellisia kun teen useaa työtä ja vähemmän tunteja niin musta alettu jauhaa paskaa selän takana ja mustamaalataan tekemisiä ja keksitään virheitä

Vierailija
46/46 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity niihin töihin. Anna junttien olla.