Olen ruma nainen. Haluatko kysyä jotain?
Miehet kiinnittävät muhun huomiota lähinnä kauhistellakseen jotain ulkonäköseikkaa tai jos haluavat ottaa mun tyhjästä pöydästä tuoleja omalle seurueelleen.
Kommentit (102)
Mikä tekee sinusta ruman? Miksi et näe itseäsi kauniina, osittain tai kokonaan, vaan näet itsesi vihollistesi silmin?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee sinusta ruman? Miksi et näe itseäsi kauniina, osittain tai kokonaan, vaan näet itsesi vihollistesi silmin?
Useat piirteet ulkonäössä, varsinkin kasvoissa ja kehon mittasuhteissa. En näe itseäni kauniina, koska en ole millään mittapuulla kaunis.
Ap
Oletko niin ruma että naapurin lapset pelkää?
Vierailija kirjoitti:
Oletko niin ruma että naapurin lapset pelkää?
En ole pelottavalla tavalla ruma, epäviehättävä vain. Mieheksi on joskus luultu.
Ap
Taas tätä samaa rutinaa. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen ruma nainen maailmassa. Jos olet terve niin häpeä edes.
Kouluttaudu ja tee jotain hyödyllistä. Auta vaikka muita. Maailma palaa - kukaan ei ole kiinnostunut vaikket juuri sinä ole instababen näköinen. Äitisi rakastaa sinua kuitenkin.
Kivalla luonteella pystyy paikkaamaan paljon. Itsekään en ole kaunis, mutta olen ystävällinen ja pirteä, joten nuorena aikuisena aviomiesehdokkaita oli useita.
Vierailija kirjoitti:
Oletko hyväksynyt asian?
Olen mä. En enää haaveile parisuhteesta enkä yritä peitellä rumuuttani samalla tavalla kuin aiemmin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä samaa rutinaa. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen ruma nainen maailmassa. Jos olet terve niin häpeä edes.
Kouluttaudu ja tee jotain hyödyllistä. Auta vaikka muita. Maailma palaa - kukaan ei ole kiinnostunut vaikket juuri sinä ole instababen näköinen. Äitisi rakastaa sinua kuitenkin.
Sivuhuomautus: instababen näköinenkö on kaunis? Itselle tulee tosta sanasta mieleen ne naurettavat ankkahuulet ja järkyttävän pitkät tekoripset sekä pyllyselfiet. Sitäkö tarkoitit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useat piirteet ulkonäössä, varsinkin kasvoissa ja kehon mittasuhteissa. En näe itseäni kauniina, koska en ole millään mittapuulla kaunis.
Ap
Miehekkäitä piirteitä omaava nainen voi olla hyvin puoleensavetävä, kun hän löytää tyylinsä. Esimerkiksi yksi tuttu on tällainen, pitkä, harteikas, kulmikkaat kasvot ja isot leukaperät, iso nenä - hän on lyhyttykkainen ja hyvin linjakkaasti pukeutuva bisnesnainen. Tyylikäs ja kiinnostavan näköinen ja suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä rutinaa? Tuohan oli vaan toteamus. Olen ruma enkä muutu muuksi muiden silmissä vaikka ajattelisin mitä tahansa.
Mulla on pitkäaikaissairauksia enkä menisi tuosta äidinrakkaudestakaan takuuseen. Mikä tässä aloituksessa sua noin triggeröi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Paljon heität moukaria?
En tiedä. Todennäköisesti heittäisin sen johonkin katsomoon, kun pää menisi ihan pyörälle vauhdinotossa.
Ap
Minäkin olen. Ruma, toispuolinen naama, lyhyet jalat, pitkä ja leveä selkä. Minua on usein kutsuttu rumaksi ja myös luultu pojaksi tai mieheksi. Ei ole kumppania eikä lapsia, ikää 40+ ja elämä on kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Milloin päätit, että olet ruma?
Muut päättivät sen mun puolesta jo silloin, kun olin lapsi. Olen saanut kuulla ihan pienestä pitäen huomauttelua ulkonäöstäni.
Ap
Nieletkö?