Onko teillä miehet joku koronapanetus? Kaikki tuijottavat kun ulkona kävelee mekossa
Juu onhan tuota kevättä rinnassa yleensäkin keväisin, mutta tänä vuonna ilmiö korostuu.
Terkuin nainen
Kommentit (46)
Joo kai se on kevät ja korona yhdessä. Olen hametyttöjä muutenkin mutta tänä vuonna ilmiö on huomattavasti korostunut. Ihan ruokakaupassa olin valitsemassa kahvia ja molemmin puolin käytävää tuijotti joku. Yleensä pari kolme vilkaisua päivässä, nyt minuutissa. Huh 😅. Ei sillä, kyllä mua katsoa saa jos ei kuola sentään valu. Olen itsekin sinkku ja kivahan se on katsella miehiä.
Kyllä niillä on. Jopa tällaista melkein nelikymppistä tuijotellaan 😅.
Olen huomannut (tai ehkä kuvitellut?) saman, mutta ei se haittaa.
Mua tuijotettiin ennen kun olin hoikka ja kaunis, treenattu keho. Tuli raskauden myötä rajusti kiloja ja aineenvaihduntasairaus, +27kg ja kukaan ei ole sen jälkeen katsonut kertaakaan, paitsi ehkä kauhunsekaisin tuntein.
Urheilen joka päivä 2h, siis yli 10h viikossa mutta en saa kiloja lähtemään.
Apn aloitus koskee todennäköisesti vain normaalipainoisia :)
Suomalaisella naisella näkee mekon ehkä kerran tai kaksi kesässä, niin kyllähän se ihmetyttää
Kyllä me huomataan :). Mutta katsoa saa, sopivasti, ystävällisesti. Himokas katseella riisuminen taas vain vaivaannuttaa. T. Tänäänkin hameessa liikkunut nainen