Onko teillä miehet joku koronapanetus? Kaikki tuijottavat kun ulkona kävelee mekossa
Juu onhan tuota kevättä rinnassa yleensäkin keväisin, mutta tänä vuonna ilmiö korostuu.
Terkuin nainen
Kommentit (46)
Samaa vikaa tuntuu naisillakin olevan. En koe komistuneeni talven jäljiltä, mutta kuola vaan valuu naikkosten suupielistä.
kaikki katsoi sun koronakilojas ja valkoisena hohkavia läskisääriä, sinun talvikunto korostuu tänä vuonna
kyse on ensimmäisistä lämpimistä keleistä kun naisilta vaatteet vähenee. keväästä. ei koronasta. päivät pitenee hameet lyhenee on mottoni. uuh
t.Heteromies
Missä päin Suomea tätä tapahtuu, mä en ole huomannut mitään? Ihan samalla tavalla vastaantulijat minusta on katsoneet tai olleet katsomatta kuin aina ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Teillä naikkosilla on joku ihmeen pakkomielle että miestä panettaa jos vähänkään vilkaisee suuntaasi
Höpsistä. Tuollaista katsetta ei ole ollut edes niillä jotka on suoraan tulleet kysymään saisiko seksiä. Pitkään nekin tuijottaa ennen kuin tulee kysymään, mutta kiimakatsetta tämän kevään tyyliin ei ole ollut ikinä.
Minua katsovat vain vanhat miehet :( ei koskaan ketkään oman ikäiseni! harmittaa. Olen 27 vuotias lapseton nainen ja isorintainen, mielestäni sievä. Huoh haluavatko he jonkun nuoren emännän vai mitä helvataa??
Vierailija kirjoitti:
kyse on ensimmäisistä lämpimistä keleistä kun naisilta vaatteet vähenee. keväästä. ei koronasta. päivät pitenee hameet lyhenee on mottoni. uuh
t.Heteromies
Pahin aika oli huhtikuun alku. Ihan toppavaatteissa vielä silloin mentiin.
Saisitte päättää, että onko se hyvä asia vai ei, kun teitä tuijotetaan
Miehenä en tuijota vaan ehkä vilkaisen; ei ehkä olisi kannattanut pukeutua mekkoon. Se vaan ei kaikille sovi.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en tuijota vaan ehkä vilkaisen; ei ehkä olisi kannattanut pukeutua mekkoon. Se vaan ei kaikille sovi.
No onneksi kukaan ei ainakaan miehiä varten pukeudu että ole vain huoleti
Vierailija kirjoitti:
Minulle vihellettiin perään koiranulkoilutuslenkillä 🙄😂
Ja sua kiinnostaa tuollanen jännä miehen huomio? Kiltti mies jos tulisi esittelemään itsensä ja suutelisi kättäsi niin se olisi väärin ja likaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta! Baarissakin akat kyttää koko ajan, että huomaakohan nuo ukot nyt minut. Näkeehän sen eikä kiinnosta yhtään nuo tyrkyt vaikka ei olisi koko mekkoa päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta! Baarissakin akat kyttää koko ajan, että huomaakohan nuo ukot nyt minut. Näkeehän sen eikä kiinnosta yhtään nuo tyrkyt vaikka ei olisi koko mekkoa päällä.
Kattovat vaan että hyi mikä pervo/luuseri.
Itse ainakin kiinnitän huomiota jos nainen on pukeutunut mekkoon. Erottuu joukosta nykyisin, itse ainakin tykkään. Ja joop, joka kevät on katseessa kipinää ehkä enemmän, tuskinpa koronaongelmat on tilannetta ainakaan helpottaneet.
No eipä kukaan ole vilkaissutkaan sitten -90 luvun nuoruuden aikojen. Ihan rauhassa saan olla aina ja kaikkialla. Olen kaikille ilmaa.
N46
Pakko myöntää, tässä kun on tullut oltua lomautettuna ja paljon sisällä, niin nyt tuli oikein rytinällä panetus ja kevätkin vielä. Aivan armotta katselen naisia tuolla ulkona, tietysti yritän olla hyvin ninja asian suhteen mutta tänäänkin tais jokainen kaupassa oleva huomata kun katselin.
Vierailija kirjoitti:
No eipä kukaan ole vilkaissutkaan sitten -90 luvun nuoruuden aikojen. Ihan rauhassa saan olla aina ja kaikkialla. Olen kaikille ilmaa.
N46
Millainen olet? Tykkään vanhemmista naisista.
M29
Just kavereiden kans puhuttiin tästä, mut niin päin että miehet edestä hyvin laskeutuvista collegehousuissaan on aikamoinen näky! Vaikea olla vilkaisematta, tuijottamista välttelen kyllä. Mutta varmaan ne vilkaisutkin hoksataan, etenkin jos näkymä saa sieraimet värähtämään.
Taitaa teillä vaan viirata koronan takia enemmän päässä kun kuvittelette, että kaikki tuijottaa ja haluaa teitä.