Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mielestänne pullea/selkeästi ylipainoinen käyttää ylpeästi minihametta kesällä?

Vierailija
23.05.2020 |

Ajatuksia ja näkemyksiä?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160/65 eli en mikään todella lihava, mutta jalkani on kyllä niin hirveät pökkelöt, etten ikinä pystyisi laittamaan lyhyitä mekkoja tai shortseja. En tunne oloani mukavaksi niin. Jos tunnet olosi hyväksi hameissa, niin siitä vaan!

Vierailija
62/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainenhan saa pukeutua ihan kuten haluaa (kunhan on jotain päällä). Mikään laki ei kiellä pukeutumasta minihameeseen.

Itse en ihan lyhyeen pukeutuisi. Sellainen polven yläpuolelle päärtyvä on itselleni sopiva ja mukava.

Eikä pelkkä hame sopivuutta tee vaan koko asu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta huutelusta mieleen, että kerran eräs julkisuudesta tuttu mies kommentoi kovaäänisesti minua kaverilleen, että muuten hyvännäköinen nainen, mutta liian leveä perse. Painoin tuolloin 55 kg ja olin kaikilla mittareilla hoikka. Jostain lehdestä sitten näin, että mies seurusteli tuolloin erään erittäin hoikan missin kanssa, johon verrattuna varmaan olinkin muodokas. 

Tämä vain lohdutuksena muille huutelujen kohteille. Kyllä niitä huuteluja ja kommentteja voi tulla, vaikka olisi normaalipainoinenkin, jos ei mahdu jonkun tietyn huutelijan kauneusihanteeseen. Kannattaa antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
64/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jokainen voi pukeutua kuten haluaa, mutta onhan se ilkeän näköistä eikä edes voi tuntua mukavalta kun on ahtauduttu numeroa/kahta liian pieneen hamoseen ja sitten reidet muhkuroineen on jotenkin toistensa päällä miltei lomittain. Kävelykin on jotenkin sellaista lyllertämistä kun ei pysty ottamaan normaalia askelta kun ei ole tilaa eikä ne toisiinsa liimautuneet reidet edes varsinaisesti liiku.

Tulee siis sama tunne kun siitä minkälie friikin uikkarista jossa oli vaan lähinnä naru vaossa että tuon täytyy jo sattua. Mutta jos itse tykkää niin ei ole multa pois.

Vierailija
65/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, miten se ketään voi haitata niin paljon, että alkaa rajoittamaan toista pukeutumisessa, jotta oma oleminen ei häiriintyisi.

m47

Vierailija
66/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hoikkakaan käytä ylpeästi. Miksi ylipainoisten aina pitää olla ylpeitä?

Olisikohan siksi, että he saavat järkyttävää lokaa niskaansa jatkuvasti? Äly hoi.

Vierailija
67/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainenhan saa pukeutua ihan kuten haluaa (kunhan on jotain päällä). Mikään laki ei kiellä pukeutumasta minihameeseen.

Itse en ihan lyhyeen pukeutuisi. Sellainen polven yläpuolelle päärtyvä on itselleni sopiva ja mukava.

Eikä pelkkä hame sopivuutta tee vaan koko asu.

eli ei haittaa että mies on ilman paitaa kaupungilla?

Hikoillen, läskipoimut toisiinsa tarttuneena

Vierailija
68/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi käyttää minihametta, mutta pitää varoa, ettei munat näy.

Vierailija
69/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn,koska mulle on huudettu kaupungilla "läski", "porsas", "olis dieetti paikallaan" ja siis ihan vaan olen kävellyt kaupungilla tykäten itsestäni. Että miksi en saisi olla oma itseni? Ja miksi haukutte kun en ole mitään pahaa tehnyt kenellekään? 😅

Ap

Ei hitto en usko että ainakaan aikuiset ihmiset on tollasta huudellu

No kyllä valitettavasti on. Esim. tuon dieetti-huudon sain tänään kun kävelin kävelykadulla ja joku mies huusi tuon parkkeeratusta autosta (keskipäivällä) 🙄

Ap[/

Missä ihmeessä asut? Jossakin pikkupaikkakunnalla? Muuta isompaan kaupunkiin, saat pukeutua miten haluat, harva käy huutelemaan.

Vierailija
70/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://images.app.goo.gl/7gzgxPskX3dziYR27

Näyttää mun mielestä hyvältä ja aina on miehetkin tykänneet.

Hyvältä näyttää kyllä! : )

Vierailija
71/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle vaan oo huudeltu :o Ja tykkään käyttää lyhyitä mekkoja.

N178cm ja 96kg

Miksi alapeukut?

Vierailija
72/81 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle vaan oo huudeltu :o Ja tykkään käyttää lyhyitä mekkoja.

N178cm ja 96kg

Miksi alapeukut?

Eivät vissiin tykänneet?

Vierailija
73/81 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en laita vaikka olen 159cm. ja 50kg. Nyt koronan aikana en ole urheillut lainkaan. Sinä voit laittaa.

Vierailija
74/81 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kommenttina huuteluun: kyllä vaan aikuiset miehet huutelee tollasia. Lihavat on vapaata riistaa näemmä. Ja miehissä on törkeitä k-päitä. :( En olisi itsekään uskonut ennenkuin ylipainoisen kaverin seurassa vietin enemmän aikaa. :( )

Ja alkuperäiseen kysymykseen vastauksena: Tottakai voit käyttää minihametta! Maailmaan mahtuu kaikenkokoisia ja muotoisia ihania naisia. Ja kaiken kokoisia ja muotoisia ihania miehiä. ;)

Vierailija
75/81 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
76/81 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että ihmiset käyttäisivät vaatteita joissa heillä itsellä on hyvä ja kaunis olla, ja olisivat ylpeitä elämässään ja itsessään ensisijaisesti jostain muusta kuin raajan mittasuhteista.

Vierailija
77/81 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulettaminen on tärkeämpää kuin käsien pesu

Vierailija
78/81 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi tietenki. Ei ainakaan mun perääni kutita yhtään muiden ihmisten vaatetus kunhan eivät alasti kulje. Eikä minuakaan kiinnosta juuri vtuakaan jos joku ei pidä juuri minun vartalostani

Miksi alastomat kutittavat perääsi?

Koska on laitonta, myös oksettavaa nähdä jonkun sukupuolielimiä esim. kaupassa. Haloo oliko tämä trolli kysymys

Vierailija
79/81 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäköön, jos haluaa. Ikävältähän se näyttää, mutta ei asia minulle kuulu. Ainahan voi kääntää katseen pois.

Vierailija
80/81 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvii täällä kysellä, kannattaa ehkä harkita vielä.

Itse pukeudun siten, etten ainakaan korosta asiaa, jota mielummin peittelisin. Mukavuus ja luontevuus ennenkaikkea.