Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mielestänne pullea/selkeästi ylipainoinen käyttää ylpeästi minihametta kesällä?

Vierailija
23.05.2020 |

Ajatuksia ja näkemyksiä?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa käyttää. Itsevarmuutta peliin.

Vierailija
22/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei voi. Sellaiset metrin levyiset reidet ja pohkeet eivät kaunista ketään. Tosiaan nyt on niin kauniita pitkiä hameita että valitse sellainen. Ovat myös vilpoisia.

Kannattaa myös ottaa toiset huomioon ja pukeutua peittävämmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle vaan oo huudeltu :o Ja tykkään käyttää lyhyitä mekkoja.

N178cm ja 96kg

Vierailija
24/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset ihmiset täällä taas alapeukuttaa? Huoh

Vierailija
25/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn,koska mulle on huudettu kaupungilla "läski", "porsas", "olis dieetti paikallaan" ja siis ihan vaan olen kävellyt kaupungilla tykäten itsestäni. Että miksi en saisi olla oma itseni? Ja miksi haukutte kun en ole mitään pahaa tehnyt kenellekään? 😅

Ap

Ei hitto en usko että ainakaan aikuiset ihmiset on tollasta huudellu

No kyllä valitettavasti on. Esim. tuon dieetti-huudon sain tänään kun kävelin kävelykadulla ja joku mies huusi tuon parkkeeratusta autosta (keskipäivällä) 🙄

Ap

Vierailija
26/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sikäli kun vain vyötärön napin ja vetskarin kiinni saa ,tai se hameen resori antaa vaan  myöten.

(...itselläkin  tosin pari 'tavoitehametta' vaatekaapissa odottamassa)

Vierailija
27/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pukeutua just niin kun itse haluat.

Vierailija
28/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksut jalat, suonikohjut ja 30 kiloa ylipainoa, en käytä edes tavallista hametta tai mekkoa, minihameesta puhumattakaan. En siis itse tunne oloani mukavaksi. Nostan hattua heille, jotka uskaltavat käyttää.

Vierailija
29/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en tiedä miksi just mulle huudetaan rumia. Itse en ikinä hauku ketään.

Ap

Vierailija
30/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ei voi. Sellaiset metrin levyiset reidet ja pohkeet eivät kaunista ketään. Tosiaan nyt on niin kauniita pitkiä hameita että valitse sellainen. Ovat myös vilpoisia.

Noeikai kaikkien tarvi näyttää miss suomelta kulkiessaan hameessa? Jos et tykkää niin kato vaikka kesäisiä maisemia muiden arvostelun sijaan

Vierailija
31/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun pituus ja paino on? Itsekin olen pullea mutta käytän silti mekkoja ja hameita

Vierailija
32/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli trikoo minihame eli joustava.

Mutta tosiaan tuli kyllä taas ihmeellinen oli, että mitä pahaa muka teen kun.kävelen vaan kadulla. Tunnen itseni seksikkääksi minarissa, naiselliseksi. Ja sitten miehet huutaa ikäviä. Ei ole kiva olo sen jälkeen.

Ap

Vierailija
33/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona voi käyttää

Vierailija
34/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://images.app.goo.gl/7gzgxPskX3dziYR27

Näyttää mun mielestä hyvältä ja aina on miehetkin tykänneet.

Vierailija
35/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn,koska mulle on huudettu kaupungilla "läski", "porsas", "olis dieetti paikallaan" ja siis ihan vaan olen kävellyt kaupungilla tykäten itsestäni. Että miksi en saisi olla oma itseni? Ja miksi haukutte kun en ole mitään pahaa tehnyt kenellekään? 😅

Ap

Ei hitto en usko että ainakaan aikuiset ihmiset on tollasta huudellu

Mä uskon. Itse olen normaalipainoinen, mutta mulla on dreadlocksit. Jos kuljen hiukset auki, niin saa kuulla mitä ihmeellisempiä juttuja. Turbaanin kanssa, kun liikuskelen, niin huutelu on huomattavasti pienempää.

Kovimpia huutelijoita on keski-ikäiset miehet.

Vierailija
36/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin loppujen lopuksi haluaisin sanoa muille, että voisitteko antaa ihmisten olla. Saa sanoa positiivisia juttuja,mut jos ällöttää tai ärsyttää niin ei tarvitse huudella kun toinen kuitenkin elää vain sitä omaa elämää 😊❤

Ja miehet varsinkin, olisitte herrasmiehiä, kiitos ❤

Ap

Vierailija
37/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvitse kaunis ollakaan, kunhan on hyvä sydän ja ystävällinen mieli.

Vierailija
38/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli trikoo minihame eli joustava.

Mutta tosiaan tuli kyllä taas ihmeellinen oli, että mitä pahaa muka teen kun.kävelen vaan kadulla. Tunnen itseni seksikkääksi minarissa, naiselliseksi. Ja sitten miehet huutaa ikäviä. Ei ole kiva olo sen jälkeen.

Ap

No miehet tuppaavat ajattelemaan että naiset ovat ja pukeutuat täällä heitä varten. Että jos juuri häntä ei miellytä näky niin voi huudella mitä sattuu. Pistää ajattelemaan että voisiko sitä mielummin kiinnostua naisista ja luovuttaa miesten suhteen

Vierailija
39/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minihame sopii Twiggyille, ei muille.

Vierailija
40/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei.