Voiko mielestänne pullea/selkeästi ylipainoinen käyttää ylpeästi minihametta kesällä?
Kommentit (81)
Mielestäni ei voi. Sellaiset metrin levyiset reidet ja pohkeet eivät kaunista ketään. Tosiaan nyt on niin kauniita pitkiä hameita että valitse sellainen. Ovat myös vilpoisia.
Kannattaa myös ottaa toiset huomioon ja pukeutua peittävämmin.
Ei mulle vaan oo huudeltu :o Ja tykkään käyttää lyhyitä mekkoja.
N178cm ja 96kg
Minkälaiset ihmiset täällä taas alapeukuttaa? Huoh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn,koska mulle on huudettu kaupungilla "läski", "porsas", "olis dieetti paikallaan" ja siis ihan vaan olen kävellyt kaupungilla tykäten itsestäni. Että miksi en saisi olla oma itseni? Ja miksi haukutte kun en ole mitään pahaa tehnyt kenellekään? 😅
Ap
Ei hitto en usko että ainakaan aikuiset ihmiset on tollasta huudellu
No kyllä valitettavasti on. Esim. tuon dieetti-huudon sain tänään kun kävelin kävelykadulla ja joku mies huusi tuon parkkeeratusta autosta (keskipäivällä) 🙄
Ap
Voi sikäli kun vain vyötärön napin ja vetskarin kiinni saa ,tai se hameen resori antaa vaan myöten.
(...itselläkin tosin pari 'tavoitehametta' vaatekaapissa odottamassa)
Voit pukeutua just niin kun itse haluat.
Mulla on paksut jalat, suonikohjut ja 30 kiloa ylipainoa, en käytä edes tavallista hametta tai mekkoa, minihameesta puhumattakaan. En siis itse tunne oloani mukavaksi. Nostan hattua heille, jotka uskaltavat käyttää.
Ja en tiedä miksi just mulle huudetaan rumia. Itse en ikinä hauku ketään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ei voi. Sellaiset metrin levyiset reidet ja pohkeet eivät kaunista ketään. Tosiaan nyt on niin kauniita pitkiä hameita että valitse sellainen. Ovat myös vilpoisia.
Noeikai kaikkien tarvi näyttää miss suomelta kulkiessaan hameessa? Jos et tykkää niin kato vaikka kesäisiä maisemia muiden arvostelun sijaan
Mikä sun pituus ja paino on? Itsekin olen pullea mutta käytän silti mekkoja ja hameita
Mulla oli trikoo minihame eli joustava.
Mutta tosiaan tuli kyllä taas ihmeellinen oli, että mitä pahaa muka teen kun.kävelen vaan kadulla. Tunnen itseni seksikkääksi minarissa, naiselliseksi. Ja sitten miehet huutaa ikäviä. Ei ole kiva olo sen jälkeen.
Ap
https://images.app.goo.gl/7gzgxPskX3dziYR27
Näyttää mun mielestä hyvältä ja aina on miehetkin tykänneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn,koska mulle on huudettu kaupungilla "läski", "porsas", "olis dieetti paikallaan" ja siis ihan vaan olen kävellyt kaupungilla tykäten itsestäni. Että miksi en saisi olla oma itseni? Ja miksi haukutte kun en ole mitään pahaa tehnyt kenellekään? 😅
Ap
Ei hitto en usko että ainakaan aikuiset ihmiset on tollasta huudellu
Mä uskon. Itse olen normaalipainoinen, mutta mulla on dreadlocksit. Jos kuljen hiukset auki, niin saa kuulla mitä ihmeellisempiä juttuja. Turbaanin kanssa, kun liikuskelen, niin huutelu on huomattavasti pienempää.
Kovimpia huutelijoita on keski-ikäiset miehet.
Niin loppujen lopuksi haluaisin sanoa muille, että voisitteko antaa ihmisten olla. Saa sanoa positiivisia juttuja,mut jos ällöttää tai ärsyttää niin ei tarvitse huudella kun toinen kuitenkin elää vain sitä omaa elämää 😊❤
Ja miehet varsinkin, olisitte herrasmiehiä, kiitos ❤
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei tarvitse kaunis ollakaan, kunhan on hyvä sydän ja ystävällinen mieli.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli trikoo minihame eli joustava.
Mutta tosiaan tuli kyllä taas ihmeellinen oli, että mitä pahaa muka teen kun.kävelen vaan kadulla. Tunnen itseni seksikkääksi minarissa, naiselliseksi. Ja sitten miehet huutaa ikäviä. Ei ole kiva olo sen jälkeen.Ap
No miehet tuppaavat ajattelemaan että naiset ovat ja pukeutuat täällä heitä varten. Että jos juuri häntä ei miellytä näky niin voi huudella mitä sattuu. Pistää ajattelemaan että voisiko sitä mielummin kiinnostua naisista ja luovuttaa miesten suhteen
Minihame sopii Twiggyille, ei muille.
Totta kai saa käyttää. Itsevarmuutta peliin.