Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mielestänne pullea/selkeästi ylipainoinen käyttää ylpeästi minihametta kesällä?

Vierailija
23.05.2020 |

Ajatuksia ja näkemyksiä?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tosi lihava, niin valitettavasti olen sitä mieltä, että vähän peittävämmin voisi pukeutua. Olen itse pullukka, 167/85 enkä pidä minihameita koska ne eivät näytä minun vartalollani hyvältä.

Vierailija
42/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se vielä, että mulla on näkyvää selluliittia pulleuden lisäksi. Ehkä se on se inhotus muille. Mutta mun mielestä sekin on vaan naisellista. En mä voi vaan jäädä himaan tai pukeutua peittoihin. Oon katellu brasilialaisista naisista kuvia ja heilläkin on masua ja selluliittia jne. ja näyttää tosi itsevarmalta ja hyvältä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka lyhyestä hameesta puhutaan kun puhutaan minihameesta, mutta jos kyse on sellaisesta puoleen reiteen ulottuvasta tai sitäkin lyhyemmästä, niin sellaista ei voi kukaan käyttää ainakaan ylpeästi. Hameen pitää ulottua vähintään siihen polven yläpuolelle ennen kuin se synnyttää muitakin ajatuksia kuin että koska mahtaa vilahtaa.

Vierailija
44/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hame oli tänään suunnilleen 5 cm polven yläpuolella😊

Ap

Vierailija
45/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hoikkakaan käytä ylpeästi. Miksi ylipainoisten aina pitää olla ylpeitä?

Vierailija
46/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi tietenki. Ei ainakaan mun perääni kutita yhtään muiden ihmisten vaatetus kunhan eivät alasti kulje. Eikä minuakaan kiinnosta juuri vtuakaan jos joku ei pidä juuri minun vartalostani

Miksi alastomat kutittavat perääsi?

Vierailija
47/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko ap pääkaupunkiseudulla? Siellä tuollainen huutelu lihaville on vissiin yleistä. Pikku maalaiskaupungeissa kukaan ei sano mitään.

Vierailija
48/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä mielipiteitä? Haluaisin myös nostaa tätä aihetta esille, koska tuli paha mieli kun mulle huudetaan kadulla. Mies huusi.

En tiedä mites sitten jos olis miesten mielestä laiha ja kaunis, huudellasnko teille ja onko se hyvä juttu mielestänne? Mulle on myös käynyt niin, että joku (aikuinen) mies huutaa jotsin rumaa ja hänen seurassa oleva nainen tai naiset nauraa vielä päälle.

Ap

Vierailija
49/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi, mutta kauhean näköistä se on. Vielä kun lisää tuohon pohjetatuoinnit, niin avot.

Vierailija
50/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko ap pääkaupunkiseudulla? Siellä tuollainen huutelu lihaville on vissiin yleistä. Pikku maalaiskaupungeissa kukaan ei sano mitään.

Kyllä asun Helsingissä.

Ap

Vierailija
51/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeys on asia, jota en suosittele kenellekään, oli sitten laiha tai lihava.

Jos tarkoitat hyvällä mielellä, niin sitten vastaan että tottakai, anna mennä vain =)

Vierailija
52/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä mielipiteitä? Haluaisin myös nostaa tätä aihetta esille, koska tuli paha mieli kun mulle huudetaan kadulla. Mies huusi.

En tiedä mites sitten jos olis miesten mielestä laiha ja kaunis, huudellasnko teille ja onko se hyvä juttu mielestänne? Mulle on myös käynyt niin, että joku (aikuinen) mies huutaa jotsin rumaa ja hänen seurassa oleva nainen tai naiset nauraa vielä päälle.

Ap

Minä olen pitkä ja hoikka, ei ole huudeltu ikinä mitään, tuijoteltu on kyllä senkin edestä. Minusta kaikki voisivat vaan pitää huolen omista asioistaan. Onko se sitte vaan tämä suomi, jossain suurkaupungissa ei ketään kiinnostais

Vierailija
53/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä mielummin 300 litran muovisäkki päälles.

Vierailija
54/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😁 Päivän paras vitsi.

Voi että sitä kyräilyä ja selän takana juoruamista, mikäli ihminen jostakin syystä osuu tikuksi juoruakkojen ja ukkojen silmiin.

Pk-seudulla asuessani sain tuntea oloni miltei näkymättömäksi näyttävissäkin, perusmassasta poikkeavissa vaatteissa kulkiessani.

Täällä maalla (pikkukaupunki kuitenkin) en viitsi pukeutua niin näyttävästi, koska en vaan jaksa sitä ainaista kyräilyä.

Vierailija
55/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi, pukeudut just niin kuin haluat! Iloa elämään! Huutelijoille viittaat kintaalla.

Vierailija
56/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalla kaikki on tasaisen lihavia.

Vierailija
57/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi pitää ihmisille huudella jotain typerää. En ole ikinä ymmärtänyt. Jokainen pukeutukoot miten tykkää oli sitten lihava tai laiha.

Vierailija
58/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa hame sopii ihan kaiken kokoisille. Tietenkin kannattaa minihameistakin etsiä se omalle vartalolle sopivin malli, niitä kun on monen mallisia. Ole ylpeästi oman kokoisesi ja pukeudu vaatteisiin, joissa tunnet olosi hyväksi.

Vierailija
59/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumalta se näyttää lihavalla, jos hame on tiukka ja liian paljastava. Minua ei kuitenkaan kiinnosta se miten jotkut pukeutuu.

Vierailija
60/81 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat käyttää, tottakai käytät. Mitä väliä sillä on, mitä muut ajattelevat?

Itse en tuntisi oloani mukavaksi tämän painoisena, joten en käytä. Mutta käytän sellaisia vaatteita, joissa tunnen oloni mukavaksi, yleensä kylläkin peittäviä vaatteita. Mutta jos tykkäisin vaikka käyttää napapaitoja, sitten käyttäisin niitä. En ole koskaan välittänyt muiden mielipiteistä.

Kesäisin käytän t-paitoja, vaikka huomaan ihmisten tuijottavan käsiäni. Minulla on käsissä vanhoja v.iiltelyarpia, jotka näkyvät selkeämmin kun rusketun. Arvet eivät ole pahimmasta päästä, mutta selkeästi näkyvissä. En ole ylpeä arvistani, mutta en koe mitään tarvetta niitä peitelläkään. Yhden kerran joku on tullut niistä minulle sanomaan jotakin kaupassa, mutta sellaiset voi kuitata huumorilla, jos on yhtään sanavalmis. Vain tökeröt ihmiset kommentoivat suoraan jollekin jotain hänen ulkonäössään, ainakaan tuntemattomat ihmiset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme