Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko rumasta lapsesta tulla kaunis tai edes siedettävän näköinen?

Vierailija
23.05.2020 |

Kaverin tyttö on valitettavasti ruma. Ikää nyt 5 v. Himpun verran on tullut kivemman näköiseksi. Säälittää lapsi. Luonne on kovin tempperamenttinen, mutta myös kiltti. On ollut kauheeta esittää, että lapsi olisi söpö...

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa olisi totuttautua siihen useimpien jo hyväksymään ajatukseen, että koko maailma ei pyöri ulkonäön ympärillä, oman tai toistenkaan. Sitten ei ole niin valtava katastrofi, jos omasta lapsesta tai toisten kakaroista ei tulekaan täydellisen näköisiä.

Vierailija
62/68 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus voi tulla kaunis, mutta useimmiten ei.

Mutta miksi se kauneus olisi niin tärkeää? Itse olin lapsena jo ruma ja omituisen näköinen ja olen sitä aikuisenakin. Minulla on kuitenkin ollut kaikin puolin hyvä elämä tästä huolimatta. On mies ja 2 lastakin. Ja hyvä ura teknisellä alalla. 

Hyvä ulkonäkö takaa vahvan haloefektin. Eli kaikkia positiivisia ominaisuuksia yhdistään hyvään ulkonäköön ja sama toisin päin. Ja tuo vaikuttaa tutkitusti työuraan ja niin edelleen. Kohtuullisen karua ihmisapinolta mutta minkäs teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP. Voi tulla jopa supermalli, monet niistä ovat ilman stailausta oikein rumia ankanpoikasia, mutta persoonallisen näköisiä. 

Kaikki supermallit eivät suinkaan ole kauniita, ehkä korkeintaan persoonallisen näköisiä. Monet tummaihoiset mallit ovat kasvoiltaan apinamaisia ulospäin työntyvine suineen.

Boris Beckerin tytär Anna on esimerkki naisesta joka oli lapsena ruma, ihan isänsä näköinen, mutta vanhempana ja meikattuna ihan siedettävän näköinen ja tekee kaiketi mallin töitä.

Vierailija
64/68 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkouden voi kääntää aina vahvuudeksi.

Vierailija
65/68 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme keskustelu. Jokainen on hyvä just sellaisena kuin on.

Vierailija
66/68 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päiväkodeissa ja leikkipuistossa näkee niitä rumia lapsia. Kun katsoo tarkemmin niin usein vanhemmatkin ovat rumia. Osaan lapsista sitten yhdistyy molemmilta vanhimmilta ne kammottavimmat piirteet. Lapsi saattaa näyttää Notredamen kellonsoittajalta.

Tämä totta.

Päiväkodit on tässä hyviä esimerkkejä.

Jos on 2 rumaa vanhempaa on lapsikin samaa tasoa. Useimmiten.

Kauniista vanhemmista tulee yleensä kaunis lapsi.

Tämä on todella helppo havaita.

Jos on kaunis ja ruma vanhempi, voi tulla mitä vain.

Kannatti opiskella monta vuotta että pääset näin havainnoimaan. Vähän on paljon vartijana.

Vierailija
67/68 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras kaveri oli peruskoulussa (yläasteella) kaunis, ja sitten aikuisena näytti aivan isältään. 

Jotenkin hämmensi kun näin vuosia myöhemmin. 

Ajatelkaas Nevilleä Harry Potterissa, pirun komea mies nyt. 

Vierailija
68/68 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kyylä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme