Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko rumasta lapsesta tulla kaunis tai edes siedettävän näköinen?

Vierailija
23.05.2020 |

Kaverin tyttö on valitettavasti ruma. Ikää nyt 5 v. Himpun verran on tullut kivemman näköiseksi. Säälittää lapsi. Luonne on kovin tempperamenttinen, mutta myös kiltti. On ollut kauheeta esittää, että lapsi olisi söpö...

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväkodeissa ja leikkipuistossa näkee niitä rumia lapsia. Kun katsoo tarkemmin niin usein vanhemmatkin ovat rumia. Osaan lapsista sitten yhdistyy molemmilta vanhimmilta ne kammottavimmat piirteet. Lapsi saattaa näyttää Notredamen kellonsoittajalta.

Tämä totta.

Päiväkodit on tässä hyviä esimerkkejä.

Jos on 2 rumaa vanhempaa on lapsikin samaa tasoa. Useimmiten.

Kauniista vanhemmista tulee yleensä kaunis lapsi.

Tämä on todella helppo havaita.

Jos on kaunis ja ruma vanhempi, voi tulla mitä vain.

Vierailija
42/68 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavan tyttö oli lapsena hieman omituisen näköinen, voimakkaat piirteet ja isohko nenä. Hänestä kasvoi todella kaunis ja näyttävä nuori nainen.

Olen myös huomannut, että monesti niistä sievistä, söpöistä lapsista kasvaa vähän mitäänsanomattoman näköisiä aikuisia. Lapsella se pikku nykerönenä on hauska, aikuisella ei nyt ehkä niin. Mitä "isopiirteisempi" lapsi, sitä todennäköisemmin siitä kasvaa aikuinen, jonka kasvot eivät katoa tapettiin. Mutta toki tämä on yleistys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ruma lapsi ja en myöskään kaunistunut vanhetessa. Sillä täytyy pärjätä minkä luoja on antanut. :(

Vierailija
44/68 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin rumista lapsista tulee aikuisena kauniita. Kyllä se epäsymmetria, liian lähellä olevat silmät, possun nenä yms on on pienenä nähtävissä. Mitäänsanomattoman näköisistä voi tulla mitä vaan.

Osalla lapsista on niin syndroomaisen näköiset piirteet, etteivät ne siitä aikuisena muutu.

Vierailija
45/68 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sivistyneistön lapset ovat kaunispiirteisiä ja hoikkia. Lähiöjunttien taas näitä hörökorvaisia pullukoita "Eetuja".

Vierailija
46/68 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Voi tulla jopa supermalli, monet niistä ovat ilman stailausta oikein rumia ankanpoikasia, mutta persoonallisen näköisiä. 

Vierailija
47/68 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni rumaksi mielletty löytää aikuisena oman tyylinsä ja olla todella edustava vaikkei olekaan kaunis. Persoonallisen näköinen on usein kiehtovampi kuin klassisen kaunis.

Vierailija
48/68 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään 1-2 luokkalaisesta näkee että tuleeko seksipommi vai rumilus

Vierailija
49/68 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla leikataan downeilta kasvonpiirteitä pois, etteivät näyttäisi niin downeilta. Onko se sitten hyvä vai huono. Moni vanhempi haluaa peittää lapsensa piirteet.

Vierailija
50/68 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Mä tiedän useamman tapauksen jossa vaatimaton ja jopa melko ruma lapsi on aikuisena tosi nätti. Ja niitäkin jotka on lapsena olleet supersöpöjä mutta aikuisena jotenkin vähän hassun näköisiä, tai heistä ei tullut niin upeita kuin olisi ehkä voinut kuvitella. Riippuu tosi paljon siitä miten kasvojen muoto muuttuu. Mulla on sisko jonka kanssa oltiin ihan identtisiä lapsuuden kuvissa. En erota kaikista kuvista kumpi olen. Ja silti aikuisena hän on tosi hyvännäköinen ja mä olen ihan tavis, en erityisen nätti.

Vierailija
51/68 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy siihen vaikuttamaan mutta vaatii uskomattoman paljon työtä jos aikoo olla edes siedettävän rajoissa.

Vierailija
52/68 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kauneusleikkauksilla pystyy aikuisena vaikuttamaan. Fakta on vain se, että osa lapsista on todella rumia, vaikka monet vanhemmat eivät sitä itse näe.

Piirteinä juuri nämä pienet tihrusilmät, valtava pää, jossa suuret korvat ja nenä. Oudot epäsymmetriset piirteet.

Vierailija
53/68 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena söpö voi olla aikuisena oudonnäköinen ja päinvastoin.

Macaulay Culkin oli monista söpö lapsi Yksin kotona -leffojen aikaan. Aikuisena ei ole mikään komistus.

Eli ruma/tavis lapsi voi olla aikuisena kaunis.

Vierailija
54/68 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena söpö voi olla aikuisena oudonnäköinen ja päinvastoin.

Macaulay Culkin oli monista söpö lapsi Yksin kotona -leffojen aikaan. Aikuisena ei ole mikään komistus.

Eli ruma/tavis lapsi voi olla aikuisena kaunis.

Niinpä.

Mä tunsin joskus yhden tytön joka oli todella kaunis lapsena. Semmoinen prinsessa. Vaaleat kiharat hiukset, jäänsiniset silmät, kaunis hymy.

Hänen kotonaan oli isoja valokuvatauluja seinillä missä hän poseerasi tyrmäävän suloisena taaperona.

Muistan, että vain tuijotin häntä ekana koulupäivänä ja päätin, että tuosta kauniista tytöstä tulee minun kaveri. :D

Ja niin tulikin, mutta se kauneus oli katoavaista.

Ala-asteella yksi toinen kaverimme keksi, että hän näyttää ihan salkkareiden Kari taalasmaalta.

Ja yläasteelle mennessä se kaikki suloisuus oli mennyttä. Paitsi hänellä oli edelleen ne jäänsiniset silmät.

En ole nähnyt tuota kaveria enää nyt aikuisena, mutta epäilen, ettei ole sen kauniimpi.

Vierailija
55/68 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ruma? Nainen kuin nainen on kaunis, jos osaa hymyillä ihanasti. Eikä pilaa kasvojaan kaiken maailman täytteillä ja kiristyksillä.

Vierailija
56/68 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt rumaa lasta, en päiväkodissa enkö muuallakaan. Toki toiset ovat ehkä söpömpiä kuin toiset, mutta yhdestäkään lapsesta en ole ajatellut, että olisi ruma. Vaikea ymmärtää tällaisia ketjuja.

Vierailija
57/68 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle!

Vierailija
58/68 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni oli vauvana ja lapsenakin todella erikoisen näköinen, mutta nyt nuorena naisena menisi hyvin mallista.

Vierailija
59/68 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on paha. Mun mielestä molemmat lapseni on nättejä ja ihania, ovat jo teinejä. Mutta en tiiä onko ne, siis jonkun ulkopuolisen mielestä. Enkä aijo kyllä kysyäkään, vaan kattelen niitä ja pidän söpöläisinä hamaan loppuun saakka.

Vierailija
60/68 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti te haukkujat ymmärrätte sen, että voitte itsekin olla jonkin mielestä rumia ja oksettavan näköisiä. Kauneus on katsojan silmässä.

Muutenkin on todella lapsellista alkaa haukkumaan toisen ulkonäköä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan