Onks tää nyt oikeesti joku juttu, että miehet haluaa lapsia vasta lähempänä viittäkymppiä ja yllättyvät kun ei onnistu?
Nyt on tullut vähän liikaa vastaan katkeroituvia viisikymppisiä miehiä: Lapsitoive on herännyt vasta 45 ikävuoden jälkeen, sen jälkeen tullut järkytyksenä, että oma mahdollinen puoliso enää pystykään. Sitten tulee kriisi (ja ero, jos suhteessa) ja sitten yritetään etsiä itselle 15 vuotta vanhempaa naista ja katkeroidutaan, kun eivät halua viisikymppisen kanssa seurustella.
Joku trendikö tämä?
Kommentit (300)
Tuohan on ihan loogista.
Naiset haluavat venyttää pariutumista -> miehet haluavat venyttää lasten hankkimista.
Miehet pääsääntöisesti haluavat mahdollisimman pitkään olla parisuhteessa mutta ilman lapsia. Kun naiset haluavat sinkkuilla/seikkailla kolmekymppisiksi, tuo vaihe jääkin todella lyhyeksi. Pariutuminen naisten ehdoilla on tyyliin "okei juoksut on juostu, nyt niit häitä, taloa ja lapsia ASAP, sitä vartenhan minä miehen otin että saan nuo".
Miksi ap deittailee halveksimiaan papparaisia? Rahasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaava vihaketju naisista olisi poistunut jo aikoja sitten, mutta modejet istuu peukalo perseessä.
Täysin keksittyä paskaa, mutta miesvihapalstalla tämä ei ole mitään uutta.
Mikä tarkalleen ketjun aiheessa tai edes sisällössä on miesvihaa?
Moniko 50-vuotias mies on vaatinut sinulta lapsia? = keksittyä paskaa.
Koko ketju on täynnä miesten haukkumista, sopiiko naisista tehdä samoja paskayleistyksiä?
Tai etnisistä ryhmistä? Kas kummaa kun ne onkin sitten naisvihaa ja vihapuhetta.
HAISTAKAA MODERAATTORIHUORAT RIPULIPASKAA
Aika kovasti ottaa sinulla nyt sielun päälle tämä keskustelu. Eikö miehen lisääntymisestä voi keskustella sivistyneesti? Jos ei voida jakaa tietoa, niin miehet edelleen kuvittelee, että lapsia voi tehdä 50-vuotiaana.
Tämä ketjuko on sinusta sivistynyttä keskustelua?
MONIKO 50-VUOTIAS MIES ON VAATINUT SINULTA LASTA? VASTAA
Tämä oli hyvä aihe, kunnes joku (sinä?) tuli riehumaan herneet nenässä. En ymmärrä miksi ei voida puhua siitä, että miesten siittiöillä on parasta ennen päiväys? Tietämättömyys tästä aiheuttaa todella paljon tuskaa niille miehillä, jotka tajuavat asian liian myöhään ja myös naisille, jotka odottavat kärsivällisesti sitä, että mies kypsyisi.
Onko tämä sinulle itsellesi jotenkin arka asia? Olen pahoillani, jos on. Voisit siirtyä pois ja antaa muiden puhua.
Ja mitä sinä teet tiedolla kuinka monta miestä on vaatinut? Jos vastaan 2, niin lasketko siitä lukuja kuinka monta miestä Suomessa katuu ettei herännyt aiemmin? Entä 4 tai 6? Muuttaako noi mitään, tekeekö 2 siitä vähemmän ongelman kuin 6?
Hyvä aihe? Mikä miesten ruotimisesta tekee hyvän aiheen?
Luvuista: oletko siis n.35 vuotias nainen joka treffailee 50+ miehiä? Miksi ihmeessä? Pysy ikäisissäsi niin sinulla ei ole tätä eepistä "ongelmaa"
Ja mikä vìttu teillä naisilla on oikeus ruotia miehiä? Se oot ämmä sinä joka väistät kun puhutaan miehistä.
-eri
No mä olen +40 nainen ja törmännyt tuohon ilmiöön treffimaailmassa. Lähinnä se 50+ miesten kohdalla haittaa mua ei toivottuina lähestymisinä, ei minään sen pahempana. -eri
Lähestyminen on siis itkunsekainen "tehdään tänään lapsia koska mulla ei vielä ole niitä" ?
Ei vaan viestiä treffipalveluissa laittaa miehet, joiden ikä 50+ ja kertovat profiilissa haluavansa lapsia. Kuulun ikäni puolesta siihen ryhmään, jonka ajattelevat ehkä vielä joten kuten kykenevän lisääntymään + ehkä pitämään heitä vielä itselleni sopivan ikäisenä. Näin olen nuo lähestymiset tulkinnut. Mutta kuten sanoin, ei ole suuri ongelma mulle. Kunhan totesin, ettei tuo varmaan ihan keksitty ilmiökään ole.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap deittailee halveksimiaan papparaisia? Rahasta?
Varallisuus on tosiaan kohillaan kun ei lapset ole hairinneet omaisuuden kerryttämistä. Sääli se olisi valtiolle jättää.
On juttu ja yllätyin ettei onnistu.
Kova paikka 40v naiselle hyväksyä ettei hän voi enää saada lapsia mutta saman ikäiselle miehelle tuo ei ole mikään ongelma mikäli löytyy sopiva kumppani
Hienoa että kuvottava ikis alkaa saada vastavoimaa vihalleen ja vaiheilleen.
Ei muutaman hassun yksilön haave/unelma kuitenkaan edusta enemmistöä.
Mieheni on 41 ja hän on edelleen sitä mieltä että lapsia voi ehkä tulla joskus tulevaisuudessa. En ymmärrä, miten hän ei tajua että hänen parhaat vuotensa menivät jo ja että sieltä pippelistä tulee aikamoista sekundaa tässä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Kova paikka 40v naiselle hyväksyä ettei hän voi enää saada lapsia mutta saman ikäiselle miehelle tuo ei ole mikään ongelma mikäli löytyy sopiva kumppani
Sehän se on, kun yleensä ei löydy. Miehet tuudittautuu siihen teoreettiseen mahdollisuuteen, joka hirveän harvojen kohdalla vain käytännössä toteutuu.
Vierailija kirjoitti:
On juttu ja yllätyin ettei onnistu.
T. miehenä esiintyvä AV-mamma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaava vihaketju naisista olisi poistunut jo aikoja sitten, mutta modejet istuu peukalo perseessä.
Koko ketju on täynnä miesten haukkumista, sopiiko naisista tehdä samoja paskayleistyksiä?
Tai etnisistä ryhmistä? Kas kummaa kun ne onkin sitten naisvihaa ja vihapuhetta.
Aika kovasti ottaa sinulla nyt sielun päälle tämä keskustelu. Eikö miehen lisääntymisestä voi keskustella sivistyneesti? Jos ei voida jakaa tietoa, niin miehet edelleen kuvittelee, että lapsia voi tehdä 50-vuotiaana.
Tämä oli hyvä aihe, kunnes joku (sinä?) tuli riehumaan herneet nenässä. En ymmärrä miksi ei voida puhua siitä, että miesten siittiöillä on parasta ennen päiväys? Tietämättömyys tästä aiheuttaa todella paljon tuskaa niille miehillä, jotka tajuavat asian liian myöhään ja myös naisille, jotka odottavat kärsivällisesti sitä, että mies kypsyisi.
Onko tämä sinulle itsellesi jotenkin arka asia? Olen pahoillani, jos on. Voisit siirtyä pois ja antaa muiden puhua.
Ja mitä sinä teet tiedolla kuinka monta miestä on vaatinut? Jos vastaan 2, niin lasketko siitä lukuja kuinka monta miestä Suomessa katuu ettei herännyt aiemmin? Entä 4 tai 6? Muuttaako noi mitään, tekeekö 2 siitä vähemmän ongelman kuin 6?
Luvuista: oletko siis n.35 vuotias nainen joka treffailee 50+ miehiä? Miksi ihmeessä? Pysy ikäisissäsi niin sinulla ei ole tätä eepistä "ongelmaa"
Ja mikä vìttu teillä naisilla on oikeus ruotia miehiä? Se oot ämmä sinä joka väistät kun puhutaan miehistä.
-eri
No mä olen +40 nainen ja törmännyt tuohon ilmiöön treffimaailmassa. Lähinnä se 50+ miesten kohdalla haittaa mua ei toivottuina lähestymisinä, ei minään sen pahempana. -eri
Sinun kanssasiko 50+ miehet haluaa lisääntyä? Miksi sinä ja ap keskustelette vihaamienne miesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on 41 ja hän on edelleen sitä mieltä että lapsia voi ehkä tulla joskus tulevaisuudessa. En ymmärrä, miten hän ei tajua että hänen parhaat vuotensa menivät jo ja että sieltä pippelistä tulee aikamoista sekundaa tässä vaiheessa.
Meni jo? 41v mies vastaa hedelmällisyydeltään 21v naista. Naisilla alamäki alkaa 25v ja miehillä 45v. Toki naisilla lasku on paljon jyrkempi..
yllättävää miten niin moni alkaa jo kyselemään vauvantekojuttuja vaikka oon vasta 21. Mielummin oisin koko elämän ilman ku että tekisin nyt lapsia tai alkaisin tekemään viiskymppisen ukon kanssa. hyi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Lähestyminen on siis itkunsekainen "tehdään tänään lapsia koska mulla ei vielä ole niitä" ?
Ei vaan viestiä treffipalveluissa laittaa miehet, joiden ikä 50+ ja kertovat profiilissa haluavansa lapsia. Kuulun ikäni puolesta siihen ryhmään, jonka ajattelevat ehkä vielä joten kuten kykenevän lisääntymään + ehkä pitämään heitä vielä itselleni sopivan ikäisenä. Näin olen nuo lähestymiset tulkinnut. Mutta kuten sanoin, ei ole suuri ongelma mulle. Kunhan totesin, ettei tuo varmaan ihan keksitty ilmiökään ole.
aaaaa... nyt näen ongelman.
Pidätte naisille kelpaamatonta materiaalia kelvollisena edustamaan miessukupuolta.
No kuules Tuksu: tavallinen mies ei kuvittele moista joten kannattaa miettiä miksi olet "treffipalvelussa" jossa on tuollaisia miehiä.
Höpsistä. Sulla on nyt jokin naisvihaideologia tässä taustalla, kun tahdot itse dissata naisia ja tuksutella.
Varmasti nuo 50+ miehet olisivat ihan kelpaavia kumppaneita noin ikäisilleen naisille. Havittelevat vaan nyt ihan epärealistisia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se on, kun yleensä ei löydy. Miehet tuudittautuu siihen teoreettiseen mahdollisuuteen, joka hirveän harvojen kohdalla vain käytännössä toteutuu.
Miehet ei yleisesti ottaen kuvittele saavansa 20 vuotta nuorempia, jollei niillä ole käynyt jatkuvasti flaksi koko aikuiselämänsä.
Harvalla on joten mitäs jos hyppäisit pois karusellista?
Jotkut kuvittelee. Kaikki ei ole teitä vihaisia miehiä, jotka tänne palstalle on pesiytyneet ja joilla on tuo ihan oma teoriansa parisuhteista, jota tungette joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni jo? 41v mies vastaa hedelmällisyydeltään 21v naista. Naisilla alamäki alkaa 25v ja miehillä 45v. Toki naisilla lasku on paljon jyrkempi..
Ei pidä paikkaansa tuo väite. Miestenkin hedelmällisyys alkaa laskea nuorena, ja 41-vuotias ei ole nuori millään mittarilla. Mitä vanhempi isä on, sitä todennäköisempiä ovat kaikenlaiset mutaatiot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko vakavissasi että kohderyhmän miehet hakevat täältä asiantuntevaa tietoa asiasta kun ei kerran paremmasta lähteestä oleva tieto kelpaa?
Miten reagoisit jos näkisit miehiä haukkumassa naisia koska heillä on munasarjojen monirakkulaoireyhtymää joten lapsia on turha odottaa? Mitä miehillä voisi sinusta olla annettavana aiheeseen?
Mieti siis mitä teillä on annettavana miehille.
Niinpä, kunhan haluatte haukkua. Kutsu sitä valistamiseksi jos haluat. Sitähän tuo "ei niillä edes seiso" kommentoinut nainen teki, eikö?
-eri
Pcos on sairaus, mutta vanheneminen ei ole. Tässä kyseenalaistetaan sitä, että miksi miehet eivät tajua aiemmin, että heidän lisääntymiskykynsä menee vanhaksi. Jos siitä puhuttaisi enemmän niin miehet eivät luulisi väärin. Get it?
Mitä asian jauhaminen tällä palstalla muka edistää?
Mikä lisäarvo on viestillä "ei niillä edes seiso"
Pitääkö kaikkien välihuuteluun tarttua? Kaikissa keskusteluissa on joitain tuollaisia, mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa tuo väite. Miestenkin hedelmällisyys alkaa laskea nuorena, ja 41-vuotias ei ole nuori millään mittarilla. Mitä vanhempi isä on, sitä todennäköisempiä ovat kaikenlaiset mutaatiot.
Höpö höpö