Onks tää nyt oikeesti joku juttu, että miehet haluaa lapsia vasta lähempänä viittäkymppiä ja yllättyvät kun ei onnistu?
Nyt on tullut vähän liikaa vastaan katkeroituvia viisikymppisiä miehiä: Lapsitoive on herännyt vasta 45 ikävuoden jälkeen, sen jälkeen tullut järkytyksenä, että oma mahdollinen puoliso enää pystykään. Sitten tulee kriisi (ja ero, jos suhteessa) ja sitten yritetään etsiä itselle 15 vuotta vanhempaa naista ja katkeroidutaan, kun eivät halua viisikymppisen kanssa seurustella.
Joku trendikö tämä?
Kommentit (300)
Vierailija kirjoitti:
Hassua lukea näitä avauksia kun kuvailit juurikin nykyajan naisen. Nykyisin naiset elävät "nuoruuttaan" +35v asti ja sitten vasta alkavat harkitsemaan vakavaa parisuhdetta ja lastentekoa.
Itse olen 36v mies ja voin sanoa, että yllä mainittu asia on yksi syy miksi yli puolella meidän n.10hengen miesporukasta on ulkomaalaistaustainen koulutettu nainen, he eivät elä harhamaailmassa vaan haluavat lapsia jo 30vuotiaana tai ennen. Suomalaisnaiset kun eivät oikein halua.
Kovasti alapeukkuja, mutta ei yhtään vastausta.
Taisi kolahtaa...
Vapauduin hiljan sinkkumarkkinoille kahden pitkän avoliiton jälkeen, joissa kummassakaan mies ei halunnut lapsia silloin, vaan vasta joskus myöhemmin ja ehkä vain yhden. Olen 39.
Kumpikaan avokeistani ei ymmärtänyt, että 35 jälkeen minun mahdollisuudet saada lapsia laskee olennaisesti.
Olen nyt prosessissa itselliseksi äidiksi. Samaan aikaan käyn tinder-treffeillä ja minua hämmästyttää ikäisteni ja vanhempien miesten halu saada perhe tai "ehkä" haluavat lapsia.
3-kymppisenä 4-kymppiset näyttivät vanhoilta papoilta minun silmissä (ja näyttävät edelleen 😅). Ehkä joku näistä miehistä perheellistyy, mutta osalla ei ole edes kunnon parisuhdekokemusta ja nyt sitten yllättäen halutaan lapsia. Olen jotenkin aivan äimänä realiteettien puutteesta sukupolvellani.
Vierailija kirjoitti:
Vapauduin hiljan sinkkumarkkinoille kahden pitkän avoliiton jälkeen, joissa kummassakaan mies ei halunnut lapsia silloin, vaan vasta joskus myöhemmin ja ehkä vain yhden. Olen 39.
Kumpikaan avokeistani ei ymmärtänyt, että 35 jälkeen minun mahdollisuudet saada lapsia laskee olennaisesti.
Olen nyt prosessissa itselliseksi äidiksi. Samaan aikaan käyn tinder-treffeillä ja minua hämmästyttää ikäisteni ja vanhempien miesten halu saada perhe tai "ehkä" haluavat lapsia.
3-kymppisenä 4-kymppiset näyttivät vanhoilta papoilta minun silmissä (ja näyttävät edelleen 😅). Ehkä joku näistä miehistä perheellistyy, mutta osalla ei ole edes kunnon parisuhdekokemusta ja nyt sitten yllättäen halutaan lapsia. Olen jotenkin aivan äimänä realiteettien puutteesta sukupolvellani.
Miesten realiteettiä on se että isolle osalle heistä naiset sanoo vain "hyi mikä ällö". Tee siinä sitten lapsia minkään ikäisenä.
Nuoreksi miljonäärihughgrantiksi kun ei voi noin vain alkaa.
Vastaava vihaketju naisista olisi poistunut jo aikoja sitten, mutta modejet istuu peukalo perseessä.
Täysin keksittyä paskaa, mutta miesvihapalstalla tämä ei ole mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vastaava vihaketju naisista olisi poistunut jo aikoja sitten, mutta modejet istuu peukalo perseessä.
Mikä tarkalleen ketjun aiheessa tai edes sisällössä on miesvihaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua lukea näitä avauksia kun kuvailit juurikin nykyajan naisen. Nykyisin naiset elävät "nuoruuttaan" +35v asti ja sitten vasta alkavat harkitsemaan vakavaa parisuhdetta ja lastentekoa.
Itse olen 36v mies ja voin sanoa, että yllä mainittu asia on yksi syy miksi yli puolella meidän n.10hengen miesporukasta on ulkomaalaistaustainen koulutettu nainen, he eivät elä harhamaailmassa vaan haluavat lapsia jo 30vuotiaana tai ennen. Suomalaisnaiset kun eivät oikein halua.
Kovasti alapeukkuja, mutta ei yhtään vastausta.
Taisi kolahtaa...
Tai sitten vain siksi, että se meni ohi aloituksen aiheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillehän syötetään jatkuvasti sellaista kuvaa, että miehen lisääntymiskyky jatkuu vanhaksi saakka, vaikka se on jo todettu vääräksi luuloksi. Siksi miehillä ei tule missään vaiheessa kiirettä tehdä lapsia. Ainoa asia mikä saa heidät heräämään on ikääntyminen ja sen tajuaminen, että ei ole kivaa olla isä aivan vanhana kyykkänä.
Olisi hyvä jos valistusta tapahtuisi enemmän. Miehen siittiöiden laatu huononee kuten naistenkin sukusolujen laatu. Ei sillä vanhalla kopiokoneella voi tulostaa virheettömiä papereita, telomeerit lyhenee, kaikki solut vanhenee - myös siittiöt- vaikka olisivatkin aivan tuoreita, mutta kun ovat silti kopioita vanhan setä*miehen geeneistä, niin niitä ei nuoreksi enää saa. Vanhalla miehellä tulee autistisia ja skitsofreenisiä lapsia.
Miesviha paistaa voimakkaasti läpi... vai oikein setämiesten geenit on huonoja...
Nuo asiat eivät tule yllätyksenä kenellekään. uutisväläys: monikaan mies ei halua lapsia oli ikää 40 tai 50 jos niitä ei ole siihen mennessä halunnut. Väitteenne on siis puhdasta paskapuhetta.
Setämiehen, eli vanhemman miehen siittiöt ovat vanhoja. Niillä ei voi siittää tai voi yrittää, mutta tulee keskenmeno tai jos lapsi syntyy, niin se voi olla sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No me ollaan avomiehen kanssa n. 30v ja kun lapsiasia on tullut puheeksi niin hän on sitä mieltä, että siinä 40-45v on sopiva aika perustaa perhe. Järkyttyi, eikä suostu uskomaan, että tuon ikäisenä on vaikeaa tulla raskaaksi.
väität siis naineesi idiootin? Mikä hänessä viehätti?
AVOmies ei aviomies :) Olet idiootti itse kun et osaa lukea.
Myönnän lukeneeni huolimattomasti. Mutta mikä miehessä viehätti kun hän on kerran älyn jättiläinen myös sinun mielestäsi?
Vai haukutko häntä tavan vuoksi netissä? Viihaatko kaikkia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku oli ainakin tämän poistattanut äsken:
"Meillehän syötetään jatkuvasti sellaista kuvaa, että miehen lisääntymiskyky jatkuu vanhaksi saakka, vaikka se on jo todettu vääräksi luuloksi. Siksi miehillä ei tule missään vaiheessa kiirettä tehdä lapsia. Ainoa asia mikä saa heidät heräämään on ikääntyminen ja sen tajuaminen, että ei ole kivaa olla isä aivan vanhana kyykkänä.
Olisi hyvä jos valistusta tapahtuisi enemmän. Miehen siittiöiden laatu huononee kuten naistenkin sukusolujen laatu. Ei sillä vanhalla kopiokoneella voi tulostaa virheettömiä papereita, telomeerit lyhenee, kaikki solut vanhenee - myös siittiöt- vaikka olisivatkin aivan tuoreita, mutta kun ovat silti kopioita vanhan setä*miehen geeneistä, niin niitä ei nuoreksi enää saa. Vanhalla miehellä tulee autistisia ja skitsofreenisiä lapsia."
Jotakin korpeaa, että on tutkittua tietoa olemassa taudeista, joita vanhat siittiöt aiheuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillehän syötetään jatkuvasti sellaista kuvaa, että miehen lisääntymiskyky jatkuu vanhaksi saakka, vaikka se on jo todettu vääräksi luuloksi. Siksi miehillä ei tule missään vaiheessa kiirettä tehdä lapsia. Ainoa asia mikä saa heidät heräämään on ikääntyminen ja sen tajuaminen, että ei ole kivaa olla isä aivan vanhana kyykkänä.
Olisi hyvä jos valistusta tapahtuisi enemmän. Miehen siittiöiden laatu huononee kuten naistenkin sukusolujen laatu. Ei sillä vanhalla kopiokoneella voi tulostaa virheettömiä papereita, telomeerit lyhenee, kaikki solut vanhenee - myös siittiöt- vaikka olisivatkin aivan tuoreita, mutta kun ovat silti kopioita vanhan setä*miehen geeneistä, niin niitä ei nuoreksi enää saa. Vanhalla miehellä tulee autistisia ja skitsofreenisiä lapsia.
Miesviha paistaa voimakkaasti läpi... vai oikein setämiesten geenit on huonoja...
Nuo asiat eivät tule yllätyksenä kenellekään. uutisväläys: monikaan mies ei halua lapsia oli ikää 40 tai 50 jos niitä ei ole siihen mennessä halunnut. Väitteenne on siis puhdasta paskapuhetta.
Setämiehen, eli vanhemman miehen siittiöt ovat vanhoja. Niillä ei voi siittää tai voi yrittää, mutta tulee keskenmeno tai jos lapsi syntyy, niin se voi olla sairas.
Ai setämies on ihan neutraali termi (vanhemmille) miehille? Sitten mällirännikin on naisille
Mitä ihmettä? Vastaava nimitys naiselle olisi tätinainen. Eikö vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilkoin sen paloihin sinulle:
-----
Nyt on tullut vähän liikaa vastaan katkeroituvia viisikymppisiä miehiä: tullut missä vastaan?
Lapsitoive on herännyt vasta 45 ikävuoden jälkeen, vai niin, sinultako ne lasta vinkuvat vai kuinka asia on tullut esille?
sen jälkeen tullut järkytyksenä, että oma mahdollinen puoliso enää pystykään. ok.... edelleen, missä yhteydessä tämä on tullut puheeksi kun niillä kerran on ollut oma puoliso?
Sitten tulee kriisi (ja ero, jos suhteessa) ja näitä olet kohdannut paljonkin?
ja sitten yritetään etsiä itselle 15 vuotta vanhempaa naista sinut?
ja katkeroidutaan, kun eivät halua viisikymppisen kanssa seurustella. mielenkiintoinen väite, kuinka asia on ilmennyt?
Joku trendikö tämä? Puhdasta fantasiaa ennemminkin, tehty ruokkimaan palstan miesvihaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai setämies on ihan neutraali termi (vanhemmille) miehille? Sitten mällirännikin on naisille
ei, setämies on naisten käyttämä termi miehistä joita he halveksuvat.
Esimerkiksi kokeneempi mies työelämässä joka antaa neuvon on automaattisesti mansplainaava setämies
Vierailija kirjoitti:
Ylläri, kun ei enää seiso.
Vaikka seisoisikin niin eihän sitä noin kuivaan voi työntää. Se on kuin hiekkapaperia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän tämä ketju on järkyttävää luettavaa. Täältä puuttuu oikeastaan enää se, että noin 50 vuotiaiden miesten aikaansaamat sikiöt pitäisi abortoida elinkelvottomina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän tämä ketju on järkyttävää luettavaa. Täältä puuttuu oikeastaan enää se, että noin 50 vuotiaiden miesten aikaansaamat sikiöt pitäisi abortoida elinkelvottomina.
Kaikille 35 vuotta täyttäneille suomalaisen passin omaaville miehille pitää tehdä kemiallinen kastraatio
Vierailija kirjoitti:
Minulla on taaperoikäinen tyttö juuri tuollaisen viisikymppisen miehen kanssa. Hän on todella rakastava ja ihana aviomies ja suorastaan loistava isä. Vauva tuli heti, kun yritettiin ja oli molemmille ensimmäinen:)
Ketkähän 8 sosiopaattia voi tätä viestiä alapeukuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko 50-vuotias mies on vaatinut sinulta lapsia? = keksittyä paskaa.
Koko ketju on täynnä miesten haukkumista, sopiiko naisista tehdä samoja paskayleistyksiä?
Tai etnisistä ryhmistä? Kas kummaa kun ne onkin sitten naisvihaa ja vihapuhetta.
HAISTAKAA MODERAATTORIHUORAT RIPULIPASKAA
Aika kovasti ottaa sinulla nyt sielun päälle tämä keskustelu. Eikö miehen lisääntymisestä voi keskustella sivistyneesti? Jos ei voida jakaa tietoa, niin miehet edelleen kuvittelee, että lapsia voi tehdä 50-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko 50-vuotias mies on vaatinut sinulta lapsia? = keksittyä paskaa.
Koko ketju on täynnä miesten haukkumista, sopiiko naisista tehdä samoja paskayleistyksiä?
Tai etnisistä ryhmistä? Kas kummaa kun ne onkin sitten naisvihaa ja vihapuhetta.
HAISTAKAA MODERAATTORIHUORAT RIPULIPASKAA
Aika kovasti ottaa sinulla nyt sielun päälle tämä keskustelu. Eikö miehen lisääntymisestä voi keskustella sivistyneesti? Jos ei voida jakaa tietoa, niin miehet edelleen kuvittelee, että lapsia voi tehdä 50-vuotiaana.
Tämä ketjuko on sinusta sivistynyttä keskustelua?
MONIKO 50-VUOTIAS MIES ON VAATINUT SINULTA LASTA? VASTAA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei, setämies on naisten käyttämä termi miehistä joita he halveksuvat.
Esimerkiksi kokeneempi mies työelämässä joka antaa neuvon on automaattisesti mansplainaava setämies
Tuo konnotaatio on ihan sinun omassa päässäsi. Minulle setämies tarkoittaa vain vanhempaa (50-150v) miestä.
No onhan sinunkin äiti jo aika iäkäs, kun ajattelee, että sinä olet vasta 25v.
Minä olen 45v. ja äitini 70-vuotias. Perusterve hänkin vielä. Onnekas olen, kun olen saanut elää hänen kanssaan näin pitkän ajan.
---
Oma lapseni on samaa ikäluokkaa kuin sinä. Onneksi tuli tehtyä lapsi nuorena, koska en voisi kuvitellakaan, että nyt pyörisi jaloissa taapero tai olisi peräti pieni vauva. (Esi)teinikin kuulostaa kamalalta kasvattaa näin keski-ikäisenä. Oma lapsi jo omillaan.