Sivut

Kommentit (300)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIIN MIKSI AP TAPAILEE PAPPARAISIA? VASTAUS KEHIIN

Ap ei vastaa koska hän vain haluaa haukkua miehiä.

Valtavan noloa.

En ole ap, mutta jos hän on etsinyt niistä kumppania ja ikäero parisuhteeseen on hänen mielestä ollut ok? Mutta on yllättynyt siitä, että miehellä on vielä lapsihaaveita ja kuvittelee, että hänen ikäisellä naisella ja miehen ikäisellä miehellä niiden saaminen olisi realistista?

Hienoa femspleinausta. Toki ap saa hakea seksiseuraa miten haluaa ja hamuta vanhojen miesten lompakoita.

Minkä se aloittajasta tekee? Älä myöskään vastaile aloittajan puolesta kysymykseen, joka on osoitettu aloittajalle 

Tuo vastaus kertoo enemmän sinusta itsestäsi kuin ap:sta, minusta tai kenestäkään naisesta.

Moniko 50v mies on sinulta vaatinut lasta, että sinun pitää lietsoa miesvihaa palstalla? 

Ei se ole miesvihaa keskustella siitä, miksi osalla miehiä on ikään suhteutettuna epärealistisia toiveita isäksi tulosta. Miksi se on sinulle ongelma ja syy henkilökohtaisiin hyökkäilyihin?

Koska se on marginaalia ja paskapuhetta.

Jos tuollaisia miehiä on niin mitä te niistä piittaatte? Vai oletteko kohderyhmää? 30-vuotias nainen joka himoitsee varakasta, lapsetonta 50-vuotiasta?

Kukaan, siis kukaan tavallinen 50-vuotias ei kuvittele saavansa lisääntymisikäistä naista PAITSI jos hän on ollut naisten suosiossa koko ikänsä ja on sitä siis edelleen.

Asian yleistäminen yleiseksi ongelmaksi on sama kuin väite että naiset ovat vain varallisuuden perään, otanta: sugardaddy-palstan nuoret naiset.

Paitsi että molemmissa esittelemissäsi marginaali-ilmiössä tuomittavasti toimii mies.  Sinuna minä kyllä valitsisin vertailukohdaksi jonkin marginaali-ilmiön, jossa nainen toimii huonosti. Niitäkin on.

Ei ole miesten syy että naiset tyrkyttävät itseään varakkaille miehille.

Niin tekevät ongelmaiset naiset. Joten joka siihen tarjoukseen tarttuu, käyttää hyväkseen huono-osaisempaa ihmistä. Koskee myös naisia, jotka harrastaa tätä mm. Gammbiassa.

aivan, ja nythän voidaan tuosta otannasta päätellä että naiset toimivat näin.

Aivan kuten ap heittää ilmoille väitteen että miehet haluaa lapsia vasta 50-vuotiaina, yllättyy kun se ei omalta vaimolta (samaa ikäluokkaa) onnistu, ottaa eron, haluaa nuoren naisen (30-35) ja katkeroituu kun ei sellaista saa.

Koko aloitus on niin suurta paskapuhetta kuin olla ja voi, mutta koska siinä halvennetaan miehiä, se uppoaa kuin veitsi voihin.

Jos noin on, niin eikö sitä voi vain todeta, että "ap, minun mielestäni noin ei ole ja kirjoitat marginaali-ilmiöstä ja hyvin valikoituneesta joukosta miehiä. Miksi pitää riehua koko ketjun täydeltä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus sattuu, vai mitä jankkaaja?

Kohdenna tarkemmin?

Jos viittaat miehiin jankkaajana niin kokeillaan tätä:

Olen sugardaddys.com treffipalstalla havainnut että meitä miehiä lähestyy nuoret naiset jotka haluavat rahaa ja muita hyödykkeitä vastikkeeksi seurastaan.

Mikä naisia oikein vaivaa kun ne hu0raavat tällä tavalla nuoresta alkaen? Miksi miehet eivät kelpaa heille ihan omana itsenään, vaan aina vaaditaan rahaa!!

Minä kävin tänään vaatekaupassa ja kyllä loukkaannuin kun ne yritti myydä mulle vaatteita :D

Juuri näin, millaista seuraa tuolta maksullisten naisten deittiapista on kuviteltu löytyvän? 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kohdenna tarkemmin?

Olen sugardaddys.com treffipalstalla havainnut että meitä miehiä lähestyy nuoret naiset jotka haluavat rahaa ja muita hyödykkeitä vastikkeeksi seurastaan.

Mikä naisia oikein vaivaa kun ne hu0raavat tällä tavalla nuoresta alkaen? Miksi miehet eivät kelpaa heille ihan omana itsenään, vaan aina vaaditaan rahaa!!

Marginaali-ilmiö. Ja tuossakin vanhemmalla on suurempi vastuu siitä, ettei lähde tuollaiseen mukaan. 

Hyvät miehet on aina kelvanneet tasapainoisille naisille ihan omina itsenään. Kun taas mies, jonka asenne on tuollainen hu0ritteleva, ei muuta saa (eikä ansaitse).

Ai tuo on marginaali-ilmiö mutta 50+ vuotiaat miehet vaatimassa vauvoja lapsentekoikäisiltä on ihan keskustelun arvoinen ongelma?

Miten tämä edes liittyy aiheeseen? Perusta oma ketju ja jos ei täällä onnistu, niin yl¡laudalla on kaltaisiasi.

Älä maho narttú kerro mulle mitä mä saan tehdä

Ai nyt tänne löysi joku pesunkestävä sekopääkin tähän ketjuun. 😀 Onpa yllätys.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on 41 ja hän on edelleen sitä mieltä että lapsia voi ehkä tulla joskus tulevaisuudessa. En ymmärrä, miten hän ei tajua että hänen parhaat vuotensa menivät jo ja että sieltä pippelistä tulee aikamoista sekundaa tässä vaiheessa.

Meni jo? 41v mies vastaa hedelmällisyydeltään 21v naista. Naisilla alamäki alkaa 25v ja miehillä 45v. Toki naisilla lasku on paljon jyrkempi..

Ei ole millään tavalla verrattavissa 21-vuotias nainen ja 41-vuotias mies. Jotain rajaa tähän sontaan, oikeasti!

Ja minä olen 30, niille jotka ihmettelivät 41-vuotiaan, lapsettoman mieheni puolison ikää. En halua lapsia.

Vierailija

Miehet haluavat vapautta ja vastuuttomuutta niin pitkälle kuin mahdollista. Minulle oli 25-vuotiaana selvää, että haluan lapsia ja mielellään aika pian. Oli ihan silkkaa mahdottomuutta löytää omanikäistä miestä, jolla olisi ollut samanlaiset haaveet lähitulevaisuudelle! Ihan kaikki 25-30-vuotiaat miehet joita tapailin, olivat sellaisia "en tiedä, en ole miettinyt, ehkä joskus kymmenen vuoden päästä mutta en ole varma, en tiedä vielä haluanko koskaan sitoutua sellaiseen...". Sellaista miestä vain kertakaikkiaan ei löytynyt, joka olisi ollut valmis esim. 5 vuoden sisään saamaan lapsia. Ja huom. en ollut mielestäni epätoivoinen/painostava, mutta toin kyllä heti suhteiden alkuvaiheessa esille, että lapsi muutaman vuoden kuluttua on toiveissani.

Onneksi sitten tapasin miehen, jonka kanssa osui yhteen. Hän olikin minua 10v vanhempi, eli 37v. tavatessamme. Hänellä oli jo yksi lapsi ja sanoi heti, että tahtoo lisää. Nyt olen 31 v. ja hän 41v. ja meillä on kaksi yhteistä lasta, ja toivomme ehkä vielä kolmatta muutaman vuoden kuluttua. Mutta tosiaan nuoret miehet ovat aivan surkeita jos heidän kanssaan tahtoisi perhettä perustaa. Eivät ole "valmiita" ennen kuin ihan vihoviimeisillä mahdollisilla hetkillä.

Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tullut vähän liikaa vastaan katkeroituvia viisikymppisiä miehiä: Lapsitoive on herännyt vasta 45 ikävuoden jälkeen, sen jälkeen tullut järkytyksenä, että oma mahdollinen puoliso enää pystykään. Sitten tulee kriisi (ja ero, jos suhteessa) ja sitten yritetään etsiä itselle 15 vuotta vanhempaa naista ja katkeroidutaan, kun eivät halua viisikymppisen kanssa seurustella.

Joku trendikö tämä?

Minusta katkeruus paistaa Ap'een kommentista eikä kanssaveljieni lapsihaaveista.
Kysyn vaan että onko järkevää lapsia tehdä silloin kun molemmat vanhemmat eivät halua lapsia?
Minusta lapselle tarjotaan paremmat lähtökohdat elämälle mikäli lapsi on yhteisesti haluttu.
On paljon parempi jos se isukki on 50v ja haluaa lapsen verrattuna 35v isukkiin joka ei halua lasta.

T: Jälkikasvusta haaveileva Hopeakettu🙂

50+ naisena kysyn ihan vilipittömästi (!) miksi haluat tuossa iässä lapsen? Miksi haluat yövalvomisia, Puuhamaa-lomia, vastuuta ja kotona oloa?

Minusta tämä on ihana ikä juuri siksi, että lapset ovat jo aikuisia, työelämä on parhaassa vaiheessaan ja ura edelleen nousussa, terveys on (vielä) hyvä, on mahdollisuus toteuttaa unelmia eli esimerkiksi matkustella, moottoripyöräillä, laittaa rahaa puutarhaan, käydä viikonloppuisin kuuntelemassa musiikkia (sitten kun se taas on mahdollista), elokuvissa, ulkona syömässä... Minä en toivo edes lapsenlapsia, koska en todellakaan kaipaa Puuhamaa-lomia enkä lähtisi Särkänniemeen tai Linnanmäelle edes kilon palasina. En todellakaan haluaisi luopua yöunistani enkä vapaudesta lähteä viikonloppuna minne huvittaa. Tämä koronatilanne rajoittaa menemistä ihan tarpeeksi, en kaipaisi yhtään enempää rajoitteita.

No mitä pahaa yövalvomisissa, puuhamaissa, vastuussa ja kotosalla olosta on?
Kai tälläkin Hopeaketulla on elämänkokemusta sen verran että tiedän tarkkaan millaista on elo kera jälkikasvun.

Yövalvomiset ovat ajallisesti aika lyhyt aika, sen kyllä kestää kuka vaan. Noi muut jutut ovat vaan elämää, jos kokee moiset vastenmieliseksi niin ei ole kyllä kovin kummomen vanhempi.

Elämässähän kantsii pyrkiä siihen missä olettaisi viihtyvän. Jollekin se on kera jälkikasvun ja jollekin ei.

""Sillä hetkellä, kun epäröit, onko lentäminen mahdollista,teet siitä itsellesi mahdotonta."
J.M. Barrie - Peter Pan -

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nelikymppinen mies ajattelee, että hänellä on vielä aikaa saada lapsi. Yllätys on suuri, kun nuoret naiset eivät innostu vanhemmasta miehestä. Nykyisin tiedetään myös terveyshaitat, joita vanhojen miesten siittiöt aiheuttavat lapselle ja naiselle. Muistaakseni tällä hetkellä jopa 30 prosenttia nelikymppisistä miehistä on lapsettomia. Hesarissakin on aiheesta jokin aikaa sitten juttu.

Paskapuhetta ja halveksuvaa miesvihaa

Miksi toistelet valheitasi?

Tästä ei nyt oikein käy ilmi, mihin viittaat, mutta tutkimuksia vanhojen siittiöiden tuottamista ongelmista löytyy paljon. Googlaa boomer.

Moni nelikymppinen mies ajattelee, että hänellä on vielä aikaa saada lapsi.= vïtut ajattelee

Yllätys on suuri, kun nuoret naiset eivät innostu vanhemmasta miehestä. = vítut on

Muistaakseni tällä hetkellä jopa 30 prosenttia nelikymppisistä miehistä on lapsettomia. = Lähde ja vastentahtoisuuden aste?

Hesarissakin on aiheesta jokin aikaa sitten juttu. = Mistä aiheesta?

Miksi sitä vuittua hoet koko ajan? Ei kukaan varmaan sinua vihaa, älä ota kaikkea niin henkilökohtaisesti. Kiukuttelu keskustelupalstalla on vähän hassua. Kun joku on sun kanssasi eri mieltä, se ei ole miesvihaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kohdenna tarkemmin?

Marginaali-ilmiö. Ja tuossakin vanhemmalla on suurempi vastuu siitä, ettei lähde tuollaiseen mukaan. 

Hyvät miehet on aina kelvanneet tasapainoisille naisille ihan omina itsenään. Kun taas mies, jonka asenne on tuollainen hu0ritteleva, ei muuta saa (eikä ansaitse).

Ai tuo on marginaali-ilmiö mutta 50+ vuotiaat miehet vaatimassa vauvoja lapsentekoikäisiltä on ihan keskustelun arvoinen ongelma?

Mahdollisesti molemmat olivat marginaali-ilmiöitä, mutta niistä toinen oli nyt vain tämän ketjun aihe. Tosin näissä molemmissa marginaali-ilmiöissä miesten toiminta on se ongelma. Jos keksit oman marginaali-ilmiön, jossa naisten toiminnan älyttömyys jossain asiassa ilmenee, tee toki oma aloitus aiheesta.

Tein jo, se poistettiin

Jos poistetaan, niin ehkä aloituksesi oli yleisen moraalin mukaan asiattomana pidettävä.

tai sitten kyse on palstalla hyväksyttävästä miesvihasta jota ketjusta ei valitettavasti löytynyt moderaattorin runkkaustarpeisiin

Vaikutat todella häiriintyneeltä. En yhtään ihmettele ettet kelpaa naisille.

Mistä näin päättelit?

Ehkä minulla on lapsiakin, poikia jotka oppivat tavoille kauttani :)

En usko. Moinen viha ja katkeruus ei ole isän ominaisuuksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmeen vihaisia kommentteja miehiltä tässä ketjussa. Se koira älähtää jne..?

Keksityt paskatarinat miesvihan lietsomiseksi ansaitsee arvoisensa vastaukset. 

Vierailija

Ilmastonmuutoksen tehokkaita ehkäisykeinoja tämäkin. Saadaan väkiluku laskuun, joka on ainoa lääke ilmastokriisiin. Mitä useampi jää lapsettomaksi, sitä parempi ympäristölle ja ilmastolle. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hassua lukea näitä avauksia kun kuvailit juurikin nykyajan naisen. Nykyisin naiset elävät "nuoruuttaan" +35v asti ja sitten vasta alkavat harkitsemaan vakavaa parisuhdetta ja lastentekoa.

Itse olen 36v mies ja voin sanoa, että yllä mainittu asia on yksi syy miksi yli puolella meidän n.10hengen miesporukasta on ulkomaalaistaustainen koulutettu nainen, he eivät elä harhamaailmassa vaan haluavat lapsia jo 30vuotiaana tai ennen. Suomalaisnaiset kun eivät oikein halua.

Hassua, minulla taas ulkomaalainen ( toisesta pohjoismaasta) oleva mies samasta syystä. Ei löytynyt sopivaa suomalaista miestä, jonka kanssa perustaa perhe ja tehdä lapsia. Ei ne nuoret miehet silloin olleet kiinnostuneita, muuta kuin bilettämisestä. Näköjään tätä kohtaamisongelmaa on paljon, ei ne toisilleen sopivat meinaa löytää toisiansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIIN MIKSI AP TAPAILEE PAPPARAISIA? VASTAUS KEHIIN

Ap ei vastaa koska hän vain haluaa haukkua miehiä.

Valtavan noloa.

En ole ap, mutta jos hän on etsinyt niistä kumppania ja ikäero parisuhteeseen on hänen mielestä ollut ok? Mutta on yllättynyt siitä, että miehellä on vielä lapsihaaveita ja kuvittelee, että hänen ikäisellä naisella ja miehen ikäisellä miehellä niiden saaminen olisi realistista?

Hienoa femspleinausta. Toki ap saa hakea seksiseuraa miten haluaa ja hamuta vanhojen miesten lompakoita.

Minkä se aloittajasta tekee? Älä myöskään vastaile aloittajan puolesta kysymykseen, joka on osoitettu aloittajalle 

Tuo vastaus kertoo enemmän sinusta itsestäsi kuin ap:sta, minusta tai kenestäkään naisesta.

Moniko 50v mies on sinulta vaatinut lasta, että sinun pitää lietsoa miesvihaa palstalla? 

Ei se ole miesvihaa keskustella siitä, miksi osalla miehiä on ikään suhteutettuna epärealistisia toiveita isäksi tulosta. Miksi se on sinulle ongelma ja syy henkilökohtaisiin hyökkäilyihin?

Koska se on marginaalia ja paskapuhetta.

Jos tuollaisia miehiä on niin mitä te niistä piittaatte? Vai oletteko kohderyhmää? 30-vuotias nainen joka himoitsee varakasta, lapsetonta 50-vuotiasta?

Kukaan, siis kukaan tavallinen 50-vuotias ei kuvittele saavansa lisääntymisikäistä naista PAITSI jos hän on ollut naisten suosiossa koko ikänsä ja on sitä siis edelleen.

Asian yleistäminen yleiseksi ongelmaksi on sama kuin väite että naiset ovat vain varallisuuden perään, otanta: sugardaddy-palstan nuoret naiset.

Paitsi että molemmissa esittelemissäsi marginaali-ilmiössä tuomittavasti toimii mies.  Sinuna minä kyllä valitsisin vertailukohdaksi jonkin marginaali-ilmiön, jossa nainen toimii huonosti. Niitäkin on.

Ei ole miesten syy että naiset tyrkyttävät itseään varakkaille miehille.

Niin tekevät ongelmaiset naiset. Joten joka siihen tarjoukseen tarttuu, käyttää hyväkseen huono-osaisempaa ihmistä. Koskee myös naisia, jotka harrastaa tätä mm. Gammbiassa.

aivan, ja nythän voidaan tuosta otannasta päätellä että naiset toimivat näin.

Aivan kuten ap heittää ilmoille väitteen että miehet haluaa lapsia vasta 50-vuotiaina, yllättyy kun se ei omalta vaimolta (samaa ikäluokkaa) onnistu, ottaa eron, haluaa nuoren naisen (30-35) ja katkeroituu kun ei sellaista saa.

Koko aloitus on niin suurta paskapuhetta kuin olla ja voi, mutta koska siinä halvennetaan miehiä, se uppoaa kuin veitsi voihin.

Jos noin on, niin eikö sitä voi vain todeta, että "ap, minun mielestäni noin ei ole ja kirjoitat marginaali-ilmiöstä ja hyvin valikoituneesta joukosta miehiä. Miksi pitää riehua koko ketjun täydeltä?

Koska viesti 4 jätetään käytännössä huomioimatta ja ensimmäinen sivu täyttyy miesten haukkumisella.

Ei ketään kiinnosta keskustella onko ap:n väite edes lähellä totuutta, teille riittää kun pääsette haukkumaan kuinka miehet ovat idiootteja kun kuvittelevat saavansa nuoren naisen. Riippumatta pitääkö se edes paikkaansa.

Mutta hei, ei palstalla ole miesvihaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kohdenna tarkemmin?

Miten tämä edes liittyy aiheeseen? Perusta oma ketju ja jos ei täällä onnistu, niin yl¡laudalla on kaltaisiasi.

Älä maho narttú kerro mulle mitä mä saan tehdä

Miksi edes osallistut tähän keskusteluun, koska sinulla ei ole naiseen mahdollisuuksia? Ketjussa puhutaan miehistä, joilla on ollut tai on naisia ja käy flaksi. Sinä olet siitä ulkona selvästikin.

Joten laudalle siitä hushus!

Kaikilla ketjuun osallistuneilla on siis kokemusta 50+ miehistä jotka vikittelee teitä kolmekymppisiä, eikä pelkän seksin, vaan juurikin jälkeläisen (mielellään pojan koska naiset on arvottomia) toivossa?

Jos ei niin sä olet ulkona, ET-lehdelle mars, hushus

Vierailija

Tässä taas mainio esimerkki miehiä parjaavasta ketjusta, joka saa olla ja kukoistaa : )

Esim. nelikymppisista naisista tehty vastaava olisi poistunut alle vartissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tässä taas mainio esimerkki miehiä parjaavasta ketjusta, joka saa olla ja kukoistaa : )

Esim. nelikymppisista naisista tehty vastaava olisi poistunut alle vartissa.

Mikäpä sen mukavempaa kuin viettää lauantai haukkuen olennoista alhaisinta, miestä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua lukea näitä avauksia kun kuvailit juurikin nykyajan naisen. Nykyisin naiset elävät "nuoruuttaan" +35v asti ja sitten vasta alkavat harkitsemaan vakavaa parisuhdetta ja lastentekoa.

Itse olen 36v mies ja voin sanoa, että yllä mainittu asia on yksi syy miksi yli puolella meidän n.10hengen miesporukasta on ulkomaalaistaustainen koulutettu nainen, he eivät elä harhamaailmassa vaan haluavat lapsia jo 30vuotiaana tai ennen. Suomalaisnaiset kun eivät oikein halua.

Kovasti alapeukkuja, mutta ei yhtään vastausta.

Taisi kolahtaa...

Ei kolahda. Olen itse suomalainen nainen joka teki lapsensa ollessaan 28-33v. suunnilleen samanikäisen miehen kanssa. No, ehkä mä sitten olen poikkeus. Tosin aika paljon samaa ikää olevia naisia siellä synnärillä oli. Ja samassa iässä ne nuo mun kaveritkin ne lapsensa teki. Väitän että suurin osa vuosittain syntyvistä lapsista syntyy nimenomaan 25-35v. naisille. Ääripäät on vähemmistönä, siis nuoret ja vanhat äidit.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat