Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauppoja on alettu avata. Ketkä siellä nyt oikein shoppailevat?

Vierailija
22.05.2020 |

Juokseeko joku koronasta huolimatta kauppakeskuksissa?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kaupat olleet koko ajan auki. Minulla on muutama työkaveri, jotka ovat noissa kauppakeskuksissa pyörineet koko ajan.

Vierailija
2/33 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi jonkun halvan t-paidan vuoksi sairastua koronaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit, terveet ihmiset kuten minä. Tänäänkin kävin shoppailemassa ja oli siellä kuule muitakin.

Vierailija
4/33 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan kaupat olleet koko ajan auki. Minulla on muutama työkaveri, jotka ovat noissa kauppakeskuksissa pyörineet koko ajan.

Ruokakaupat, niin ne ovat olleet auki. Monet erikoisliikkeet taas ovat olleet kiinni.

Vierailija
5/33 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalit, terveet ihmiset kuten minä. Tänäänkin kävin shoppailemassa ja oli siellä kuule muitakin.

T: tuleva tehohoitopotilas

Vierailija
6/33 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän on ihan tarvinnut ostaa lapsille vaikka uudet lenkkarit ja polkupyörä, joten ihan on pitänyt kaupassa käydä.

Vierailija
7/33 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbossa oli tänään ainakin yllättävänkin paljon porukkaa. Tosin niin epäilinkin, ihmiset ovat alkaneet höllätä jo. Hyvin silti sekaan mahtui. En jaksa itsekään enää vaan istua kotona.

Vierailija
8/33 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilta se sakki siellä tänään näytti. 

Vierailija
9/33 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ollaan kisaamassa Darwinin palkinnosta!

Vierailija
10/33 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jolle vastasit mutta minä myöskin käynyt koko ajan kaupoissa pyörimässä koska todennäköisimmin tartunnan saan työpaikallani jos sen olen saadakseni. 

Vierailija
11/33 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tavikset jotka ei pelätä koronaa eikä kuolemaakaan. Olen elänyt ihan normaalisti koko korona-ajan, paitsi toki noudattanut niitä turvavälejä esim. kaupoissa ja muualla. Mutta töissä olen käynyt koko ajan, ostoksilla, auton katsastuttamassa, kuntosalilla. 

Vierailija
12/33 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jolle vastasit mutta minä myöskin käynyt koko ajan kaupoissa pyörimässä koska todennäköisimmin tartunnan saan työpaikallani jos sen olen saadakseni. 

Riskillä eläminen on hauskaa! Mitä enemmän riskejä, sen parempi!

Vierailija
13/33 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porin Puuvillan kauppakeskuksessa oli tänään porukkaa ruuhkaksi asti, Cittarissakin pitkät jonot kassoille.

Vierailija
14/33 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronapotilaiden parissa työskentelyn jälkeen riskikerroin pienenee kaikkialla muualla.

Vierailija
15/33 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko nämä draamailut jo hiljalleen jäädä? Harva perusterve koronapotilas mitään tehohoitoa tarvitsee.

Vierailija
16/33 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porin Puuvillan kauppakeskuksessa oli tänään porukkaa ruuhkaksi asti, Cittarissakin pitkät jonot kassoille.

porilaiset... hämäläinen hitaus yhdistyy varsinais-suomalaiseen v****maisuuteen. Ehkei siellä olla vielä tajuttu että maassa on koronaa?

Vierailija
17/33 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronapotilaiden parissa työskentelyn jälkeen riskikerroin pienenee kaikkialla muualla.

Eli menet hyvällä omallatunnolla levittämään oireettomana koronaa?

Vierailija
18/33 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otan riskin joka päivä kun ajan työmatkan 40 km suuntaansa. Varsinkin syksyllä ja talvella kun on märkää ja pimeää ja liukasta ja näkyvyys sitä luokkaa, että jos äkkiä hirvi loikkaa tielle, ei mitään mahdollisuutta väistää ajoissa.

Sitä ajatellessa alkaa kummasti korona menettää merkitystään.

Vierailija
19/33 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole viikkoon ollut yhtäkään uutta tartuntaa ja sitä ennenkin vain kymmenkunta koko aikana joten miksi piileksiä kotona? 

Vierailija
20/33 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku nuija oikeasti ollut siinä luulossa, että kaupat ovat olleet kiinni ja "nyt alettu avata"??

Kaupat on olleet koko ajan auki. Ja niissä on ollut turvallista käydä. Varsinkin niissä erikoiskaupoissa, koska siellä on lisäksesi 0-1 muuta asiakasta.

Olen huomannut, että etätyöntekijät, opiskeljat ja työttömät oikeasti luulivat, että kukaan muukaan ei ole poistunut kotiovestaan yli kahteen kuukauteen.  (Silmiä pyörittävä hymiö tähän)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi