Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (88)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ihana, mystinen, uniikki lumihiutalenainen ja plaaplaa.

Kun en ollut tinderissä sain sinä aikana tasan 0 treffikutsua. 😂

Kun menin tinderiin niin treffikutsuja saa joka viikko. Enkä laita tinderiin mitään tissikuvia herranjestas 😂

Kyllä mua ainakin miehet lähestyvät. En ole mikään uniikki lumihiutalenainen, mutta Tinder ei vain innosta. Ei ole jäänyt tapailut kesken kenenkään miehen kanssa, vaikka onkin myöhemmin ilmennyt etten omista Tinderiä 😀

Ja miten se auttaa minua kun minua miehet ei todellakaan lähesty, paitsi kännitilassa? 🤔 Pitääkö minunlaisten sitten tyytyä siihen ettei koskaan pyydetä treffeille tai lähestytä tai ainakin saa itse aina tehdä aloitteen?

Miksi ihmeessä jo alkanut tapailu jäisi kesken sen takia ettei sinulla ole tinderiä? Nyt en ymmärrä. Tinderin kautta haetaan niitä tapaamisia, ei sitä tinderiä enää sen jälkeen mietitä jos löytyy joku hyvä ja sopiva.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kun menin tinderiin niin treffikutsuja saa joka viikko. Enkä laita tinderiin mitään tissikuvia herranjestas 😂

Kyllä mua ainakin miehet lähestyvät. En ole mikään uniikki lumihiutalenainen, mutta Tinder ei vain innosta. Ei ole jäänyt tapailut kesken kenenkään miehen kanssa, vaikka onkin myöhemmin ilmennyt etten omista Tinderiä 😀

Ja miten se auttaa minua kun minua miehet ei todellakaan lähesty, paitsi kännitilassa? 🤔 Pitääkö minunlaisten sitten tyytyä siihen ettei koskaan pyydetä treffeille tai lähestytä tai ainakin saa itse aina tehdä aloitteen?

Miksi ihmeessä jo alkanut tapailu jäisi kesken sen takia ettei sinulla ole tinderiä? Nyt en ymmärrä. Tinderin kautta haetaan niitä tapaamisia, ei sitä tinderiä enää sen jälkeen mietitä jos löytyy joku hyvä ja sopiva.

Tottakai kannattaa olla Tinderissä, jos itse siitä paikasta tykkää. Sulla se näyttää toimivan ja hyvä näin!

Tapailuun liittyvä kommenttini liittyi ap:n otsikkoon. Eli ei miehiä tunnu haittaavan, vaikka sitä Tinderiä ei olisi. Vaikka tämä ketju on täynnä kommentteja että nainen ilman Tinderiä tai somekanavia on outo, hissukka, mt-ongelmainen ymv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Entä jos on somessa vaan yhteydenpidon vuoksi, mutta ei juuri päivitä sitä??

Ei väliä. Naiset on somessa vain ja ainoastaan heruttamassa huonon itsetunnon takia. Etkö yhtään lukenut tätä ketjua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
mies27v kirjoitti:
Ehdottomasti posiitiivisia ajatuksia. Mun ensifiilikset: nainen, jolla itsetunto kohdallaan: ei tarvitse herutella tissipeppukuvilla tai kalastella huomiota itsetuntonsa pönkittämiseksi. Nainen, joka haluaa tutustua ihmisiin persoonina ja haluaa että häneen tutustutaan persoonana.

Tai sitten nainen, joka on kyllästynyt seksin perässä juokseviin miehiin. Nettideittipalvelut ovat äärimmäiset ulkonäkökeskeisiä ja siksi ovat näitä ällöttäviä sukuelinten kuvien lähettelijöitä pullollaan.

Ehdottomasti haluaisin tutustua paremmin jos tällaisen naisen tapaisin sosiaalisissa ympyröissä, joka kertoisi olevansa ja elävänsä somejen ulkopuolella.

Minulla ei kyllä itsetunto ole mitenkään kohdallaan, mutta muuten olen sellainen ihminen joka ei halua mennä massan mukana ja yritän aina tehdä asiat omalla tavallani. En myöskään tykkää huomiosta tai kehuista ( somea tarkoittaen)  ja haluaisi julkaista mitään kuvia tai muitakaan tietoja nettiin.  Kuitenkin itsellä varmaan yksi syy miksi en sinne kuulu on myös se, ettei paljon ole kavereita. Muuten varmaan jotenkin yrittäisin sinne kuulua, vaikka en mitään kuvia paljon laittaisikaan. Itselle aika vaikea asia välillä tämä somettomuus ja ehkä se vähän korostaa sitä, että on erilainen ja vähän outokin jos ei siellä ole.

Tosin nämä asiat ovat aina itselle tuttuja ja en yleensä tykkää siitä mistä joku muu. En hae erilaisuutta, mutta yleensä löydän itseni silti puolelta kuitenkin. Sen takia näitä viestejä on mukava lukea, koska oikeasti välillä se kaikki silti on vähän surullistakin ja todellakin toivoisi tapaavansa enemmän sellaisia ihmisiä muutenkin, jotka ajattelevat samoin. Tunnen samalla itseni vähän vanhaksi jo  ja mietin, että olen jämähtänyt kaikessa jonnekin 2000- luvun alkuun tai vähintään 2010-luvulle. Tunnen välillä olevani aikaa jäljessä ihan monen asian kuten musiikkimakunikin puolesta sekä myös tämän somettumuudenkin vuoksi. En myöskään ole kännykkäriippuvainen yhtään ja en juuri käytä sitä mihinkään "turhaan".  Samalla sitä aina ihmettelee joidenkin seuraajamääriä ja äskenkin yllätyin oikeasti, kun yhdellä tutulla oli todella paljon seuraajia, vaikka olen pitänyt häntä juuri sellaisena joka ei niin somesta välitä. Olen itse 26-vuotias nainen.  Tämä jatkona tuohon 20 viestiin, kun oikeasti aloin miettimään näitä juttuja.

Olen sinua 10 vuotta vanhempi, enkä oikeastaan käytä somea. Minulla on kyllä kuvaton facebookprofiili, kun tarvitsin sitä jossain vaiheessa yhteydenpitoon, mutta olen kirjautunu sinne viimeksi ehkä 2 vuotta sitten.

Itse olen melko sosiaalinen ja minulla on paljon kavereita, eikä somettomuus ole mielestäni haitannut yhteydenpitoa kavereideni kanssa, vaikka heistä enemmistö käyttääkin jotain somea enemmän tai vähemmän. Ehkä minun ikäluokassani on totuttu siihen, että yhteyttä pidetään perinteisemmillä välineillä. Käytän kyllä erilaisia viestiohjelmia, kuten slack, discord ja whatsapp, mutta en laskisi näitä someksi, kun ei niissä olla mitenkään esillä varsinkaan tuntemattomille, vaan ne ovat vain toinen tapa hoitaa viestintää perinteisen tekstiviestin ja puhelun lisäksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on FB kaukaisten kaverien kanssa yhteydenpitoon mutta omia kuviani en sinne laita.

Olen harkinnut Tinderin kokeilemista, koska olen ihan hiton yksinäinen. On vaan niin iso kynnys laittaa kuviani koko maailman nähtäväksi. Mutta kai se on pakko jos meinaa...

Jos ostaa tinder goldin niin sinun profiilin näkee vain ne jotka itse svaippaat oikealle (jos näin haluat). Ihan hintansa arvoinen jos ei syystä tai toisesta halua koko maailmalle avointa profiilia.

Oho, tästä en ollutkaan kuullut. Harkitsen. Kasvoissani ei siis ole mitään vikaa, en vain ole some/insta/mikälie -tyyppinen ihminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tottakai kannattaa olla Tinderissä, jos itse siitä paikasta tykkää. Sulla se näyttää toimivan ja hyvä näin!

Tapailuun liittyvä kommenttini liittyi ap:n otsikkoon. Eli ei miehiä tunnu haittaavan, vaikka sitä Tinderiä ei olisi. Vaikka tämä ketju on täynnä kommentteja että nainen ilman Tinderiä tai somekanavia on outo, hissukka, mt-ongelmainen ymv.

No eikai tuollaista edes tartte kysellä. Ainoa syy miksi miestä harmittaa naisen tinderittömyys on ehkä se, että sitä kautta saisi naiseen melko helposti yhteyden, jos ei muuten uskalla suoraan tehdä aloitetta.

Vierailija

Mä en ole someihminen, mutta mulla on Facebook, koska siellä on pari hyödyllistä harrastusryhmää kirjoittajalle. Itse profiilissa ei tosin ole mitään. Mulla on myös Instagram keksityllä nimimerkillä, koska harrastan Suomessa harvinaista harrastusta (tunnen alle 100 harrastajaa kotimaasta), jota tykkään jakaa maailman harrastajien kanssa. Instaankaan en tosin laita kuvia itsestäni tai esim. kodista tai ruoastani, eikä profiili löydy nimellä. Tinderissä olin joskus sinkkuna, koska koin, että sitä kautta löysi ihmisiä helposti. En ole ollenkaan yöelämätyyppi ja inhoan baareja ja juhlia, joten en oikein keksinyt, missä voisi etsiä kumppania parisuhteeseen ilman, että touhu on lähinnä hakuammuntaa. Esimerkiksi kirjastossa on vähän kömpelöä alkaa tutustua ihmisiin, ymmärrettävästi. Ainakin minua Tinder siis auttoi ja aion käyttää uudestaankin, jos joskus tulisi avioero.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eli ihan joka viikko pitää päästä treffeille. Tajuatko miten sairas tuollainen ajattelutapa on? 

Vain todella heikko ihminen tarvitsee tuollaista egoboostausta. 

Sanoinko että pitää? Voi hyvää päivää, oletko miettinyt yhtään tuota omaa ajatusmaailmaasi, miksi automaattisesti ajattelet asiasta noin negatiivisesti? Kovin ennakkoluuloista. Somea voi käyttää ihan järkevästi ihmiset hyvät! En todellakaan käy joka viikko treffeillä. Mutta pakko se on treffeilläkin joskus käydä, jos sen puolison kuitenkin haluaisi löytää. Ei minua kukaan kotoa tule hakemaan (paitsi tietty tinder tekee tähän poikkeuksen). Kun ei tapaa miehiä töissä tai harrastuksissa niin tinder on ihan hyvä keino löytää ne sinkkumiehet - jotka seuraa haluaa.

No eipä näytä Tinder toimineen. Muistutan nyt taas kerran, että se on miehille pääasiassa panosovellus. 

Vierailija

Fiksuja ovat, kun ovat tajunneet olla mahdollisimman kaukana tinderistä tai some-hössötyksistä. Miehenä arvostan tällaisia naisia ja olisi vaikka mukava tutustua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eli ihan joka viikko pitää päästä treffeille. Tajuatko miten sairas tuollainen ajattelutapa on? 

Sanoinko että pitää? Voi hyvää päivää, oletko miettinyt yhtään tuota omaa ajatusmaailmaasi, miksi automaattisesti ajattelet asiasta noin negatiivisesti? Kovin ennakkoluuloista. Somea voi käyttää ihan järkevästi ihmiset hyvät! En todellakaan käy joka viikko treffeillä. Mutta pakko se on treffeilläkin joskus käydä, jos sen puolison kuitenkin haluaisi löytää. Ei minua kukaan kotoa tule hakemaan (paitsi tietty tinder tekee tähän poikkeuksen). Kun ei tapaa miehiä töissä tai harrastuksissa niin tinder on ihan hyvä keino löytää ne sinkkumiehet - jotka seuraa haluaa.

No eipä näytä Tinder toimineen. Muistutan nyt taas kerran, että se on miehille pääasiassa panosovellus. 

Jokainen käyttää tinderiä tavallaan enkä jakaa uskoa että kaikki miehet samalla tavalla.
Minulle se oli nimenomaan sosiaalinen media jossa voin jutella ihmisille. Vähän samalla tavalla kuin vanhukset menee juttelemaan kioskin myyjälle.

Eri

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei ole toiminut?

Ja minulle on ihan sama mitä suurin osa miehistä sieltä etsii, koska etsin vain yhtä joka on itselle sopiva. Muistutan sinua että myös moni nainen etsii tinderistä vain panoseuraa. Ja se on ihan ok. Ja kerron vielä sellaisenkin salaisuuden että tosi moni baarissa/ terassilla/ ruotsinlaivalla tai keikalla heiluva etsii myös ihan vaan sitä panoseuraa. Suomessa on niin vähän ihmisiä että samat naamat noissa jokatapauksessa pyörii. Aktiivinen sinkku on yleensä aktiivinen joka paikassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tällaista ajattelua en ole koskaan oikein ymmärtänyt. Eikö niitä aloitteita nimen omaan kannattaisi tehdä itse sellaisille ihmisille, jotka vaikuttavat kiinnostavilta. Muutenhan jää ihan tuurin varaan, ketkä niitä sattuvat tekemään sinun suuntaasi.

Vierailija

Mistä ihmeestä tällaien naisen sitten löytää? Kukaan ei ihan oikeasti tapaa ketään missään kaupan jonossa tai bussipysäkillä muuta kuin elokuvissa. Kaikki jotka haluavat aktiivisesti seuraa ovat jossain palvelussa tai muuten on joku kotona istuva passiivinen nainen joka kuvittelee että joku tietää hänen olemassaolonsa ja tulee hakemaan kotoa.

Sama pätee miehiin. Mitä minä teen sillä tiedolla että tuolla jossain on mies joka ei ole Tinderissä/somessa kun emme koskaan missään tapaa.

N45

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Varmaan huippuäijät päivystävät tinderissä ja samalla yrittävät jokaista naispuolista. Kuka tällaisten treffikutsuja kaipaa 🙄

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tällaista ajattelua en ole koskaan oikein ymmärtänyt. Eikö niitä aloitteita nimen omaan kannattaisi tehdä itse sellaisille ihmisille, jotka vaikuttavat kiinnostavilta. Muutenhan jää ihan tuurin varaan, ketkä niitä sattuvat tekemään sinun suuntaasi.

Niinhän minä teenkin, nykyään vain teen sen tinderissä :) Pointti oli ettei kaikki voi jäyttäytyä mystisen ihanaksi sinkkunaiseksi, jota vaan isketään suoraan kadulta. Minua on viimeksi mies lähestynyt kaupassa vuonna 2015, sitä ennen en muista koska.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Varmaan huippuäijät päivystävät tinderissä ja samalla yrittävät jokaista naispuolista. Kuka tällaisten treffikutsuja kaipaa 🙄

No itse ainakin olen tavannut ihan tavallisia ja mukavia miehiä tinderin kautta, ei ne yleensä sen kummallisempia ole kuin me naisetkaan 🤷🏼‍♀️

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä tällaien naisen sitten löytää? Kukaan ei ihan oikeasti tapaa ketään missään kaupan jonossa tai bussipysäkillä muuta kuin elokuvissa. Kaikki jotka haluavat aktiivisesti seuraa ovat jossain palvelussa tai muuten on joku kotona istuva passiivinen nainen joka kuvittelee että joku tietää hänen olemassaolonsa ja tulee hakemaan kotoa.

Sama pätee miehiin. Mitä minä teen sillä tiedolla että tuolla jossain on mies joka ei ole Tinderissä/somessa kun emme koskaan missään tapaa.

N45

Jotenkin ihmiset ovat kuitenkin osanneet pariutua ennenkin Tinderiä ja somea.

Siinä ei tietenkään ole mitään vikaa, jos haluat niitä käyttää, mutta eivät ne ole ainoa keino ihmisten tapaamiseen.

Minulla esimerkiksi on ollut kolme parisuhdetta. Ensimmäinen tyttöystäväni oli samalla luokalla kanssani lukiossa, toinen samoilla kursseilla ja ainejärjestön bileissä yliopistossa, ja kolmannen (nykyisen) tapasin baarissa.

Vierailija

AP: Unelmoin kaltaisestasi naisesta. Some olisi ok, jos nainen käyttäisi sitä lähinnä vaikka harrastuskuvien postailuun tms., mutta eihän sellaista juuri kukaan nainen tee, vaan käyttävät somea lähinnä sosiaaliseen pelaamiseen ja juonitteluun ja leveilyyn. Ja tinder, voi kun voisikin jostain löytää naisen, joka ei halua Tinderiä käyttää.

M/40

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

N45

Jotenkin ihmiset ovat kuitenkin osanneet pariutua ennenkin Tinderiä ja somea.

Siinä ei tietenkään ole mitään vikaa, jos haluat niitä käyttää, mutta eivät ne ole ainoa keino ihmisten tapaamiseen.

Minulla esimerkiksi on ollut kolme parisuhdetta. Ensimmäinen tyttöystäväni oli samalla luokalla kanssani lukiossa, toinen samoilla kursseilla ja ainejärjestön bileissä yliopistossa, ja kolmannen (nykyisen) tapasin baarissa.

Huoh. Tuu puhumaan sit kun ikää on +35 ja pitäisi löytää se kumppan, eikä ole enää bileitä tai kursseja missä olisi lauma omanikäisiä sinkkuja joka viikko..

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat