Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (88)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Melkoinen outolintu. Varmaan mt-ongelmia tai joku persoonallisuushäiriö.

Someaddikteilla vasta mt-ongelmia ja pers.häiriöitä onkin :3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
epävarma nainen, huono itsetunto?

Päinvastoin. Nimenomaan someheruttelu kertoo huonosta itsetunnosta ja tarpeesta pönkittää omaa itsetuntoansa muiden kehuja onkimalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ihan samaa kuin ajattelen miehestäkin. Sosiaalisesti kömpelö, peittelee jotain, pakenee kenties jotain, mielenterveysongelmia? Ihan vain siksi koska kaikilla joilla ei ole ollut somea jotka olen tavannut ovat olleet tällaisia. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa kuin ajattelen miehestäkin. Sosiaalisesti kömpelö, peittelee jotain, pakenee kenties jotain, mielenterveysongelmia? Ihan vain siksi koska kaikilla joilla ei ole ollut somea jotka olen tavannut ovat olleet tällaisia. 

Te somessa eläjät olette niitä mt-ongelmaisia. 

Vierailija

Normaali, täyspäinen ja itsellinen nainen. Sosiaalinen joka saa seuraa muutenkin. Samanlainen kuin minä mies. Mielestäni luuserit päivystää Tindereissä.

Vierailija

Miten mt-ongelmat ja somettomuus liittyvät toisiinsa? :D

Multa ei löydy Tinderiä, eikä julkisia somekanavia. Tykkään tavata miehiä IRL. Kyllähän sillonkin miehet tulee usein iskemään ulkonäön takia, mutta siinä on sellaista aitoutta, mitä en Tinderissä näe. Musta on kiva nähdä ihmisestä muutakin kuin kuva, kuulla hänen äänensä ja aidosti jutella kasvokkain :) Sen pohjalta luoda se ensivaikutelma.

Vierailija

Joo ihana, mystinen, uniikki lumihiutalenainen ja plaaplaa.

Kun en ollut tinderissä sain sinä aikana tasan 0 treffikutsua. 😂

Kun menin tinderiin niin treffikutsuja saa joka viikko. Enkä laita tinderiin mitään tissikuvia herranjestas 😂

Vierailija

Mulla on FB kaukaisten kaverien kanssa yhteydenpitoon mutta omia kuviani en sinne laita.

Olen harkinnut Tinderin kokeilemista, koska olen ihan hiton yksinäinen. On vaan niin iso kynnys laittaa kuviani koko maailman nähtäväksi. Mutta kai se on pakko jos meinaa...

Vierailija

mies27v kirjoitti:
Ehdottomasti posiitiivisia ajatuksia. Mun ensifiilikset: nainen, jolla itsetunto kohdallaan: ei tarvitse herutella tissipeppukuvilla tai kalastella huomiota itsetuntonsa pönkittämiseksi. Nainen, joka haluaa tutustua ihmisiin persoonina ja haluaa että häneen tutustutaan persoonana.

Tai sitten nainen, joka on kyllästynyt seksin perässä juokseviin miehiin. Nettideittipalvelut ovat äärimmäiset ulkonäkökeskeisiä ja siksi ovat näitä ällöttäviä sukuelinten kuvien lähettelijöitä pullollaan.

Ehdottomasti haluaisin tutustua paremmin jos tällaisen naisen tapaisin sosiaalisissa ympyröissä, joka kertoisi olevansa ja elävänsä somejen ulkopuolella.

Minulla ei kyllä itsetunto ole mitenkään kohdallaan, mutta muuten olen sellainen ihminen joka ei halua mennä massan mukana ja yritän aina tehdä asiat omalla tavallani. En myöskään tykkää huomiosta tai kehuista ( somea tarkoittaen)  ja haluaisi julkaista mitään kuvia tai muitakaan tietoja nettiin.  Kuitenkin itsellä varmaan yksi syy miksi en sinne kuulu on myös se, ettei paljon ole kavereita. Muuten varmaan jotenkin yrittäisin sinne kuulua, vaikka en mitään kuvia paljon laittaisikaan. Itselle aika vaikea asia välillä tämä somettomuus ja ehkä se vähän korostaa sitä, että on erilainen ja vähän outokin jos ei siellä ole.

Tosin nämä asiat ovat aina itselle tuttuja ja en yleensä tykkää siitä mistä joku muu. En hae erilaisuutta, mutta yleensä löydän itseni silti puolelta kuitenkin. Sen takia näitä viestejä on mukava lukea, koska oikeasti välillä se kaikki silti on vähän surullistakin ja todellakin toivoisi tapaavansa enemmän sellaisia ihmisiä muutenkin, jotka ajattelevat samoin. Tunnen samalla itseni vähän vanhaksi jo  ja mietin, että olen jämähtänyt kaikessa jonnekin 2000- luvun alkuun tai vähintään 2010-luvulle. Tunnen välillä olevani aikaa jäljessä ihan monen asian kuten musiikkimakunikin puolesta sekä myös tämän somettumuudenkin vuoksi. En myöskään ole kännykkäriippuvainen yhtään ja en juuri käytä sitä mihinkään "turhaan".  Samalla sitä aina ihmettelee joidenkin seuraajamääriä ja äskenkin yllätyin oikeasti, kun yhdellä tutulla oli todella paljon seuraajia, vaikka olen pitänyt häntä juuri sellaisena joka ei niin somesta välitä. Olen itse 26-vuotias nainen.  Tämä jatkona tuohon 20 viestiin, kun oikeasti aloin miettimään näitä juttuja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on FB kaukaisten kaverien kanssa yhteydenpitoon mutta omia kuviani en sinne laita.

Olen harkinnut Tinderin kokeilemista, koska olen ihan hiton yksinäinen. On vaan niin iso kynnys laittaa kuviani koko maailman nähtäväksi. Mutta kai se on pakko jos meinaa...

Jos ostaa tinder goldin niin sinun profiilin näkee vain ne jotka itse svaippaat oikealle (jos näin haluat). Ihan hintansa arvoinen jos ei syystä tai toisesta halua koko maailmalle avointa profiilia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kun menin tinderiin niin treffikutsuja saa joka viikko. Enkä laita tinderiin mitään tissikuvia herranjestas 😂

Eli ihan joka viikko pitää päästä treffeille. Tajuatko miten sairas tuollainen ajattelutapa on? 

Vain todella heikko ihminen tarvitsee tuollaista egoboostausta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua ainakin miehet lähestyvät. En ole mikään uniikki lumihiutalenainen, mutta Tinder ei vain innosta. Ei ole jäänyt tapailut kesken kenenkään miehen kanssa, vaikka onkin myöhemmin ilmennyt etten omista Tinderiä 😀

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eli ihan joka viikko pitää päästä treffeille. Tajuatko miten sairas tuollainen ajattelutapa on? 

Vain todella heikko ihminen tarvitsee tuollaista egoboostausta. 

Sanoinko että pitää? Voi hyvää päivää, oletko miettinyt yhtään tuota omaa ajatusmaailmaasi, miksi automaattisesti ajattelet asiasta noin negatiivisesti? Kovin ennakkoluuloista. Somea voi käyttää ihan järkevästi ihmiset hyvät! En todellakaan käy joka viikko treffeillä. Mutta pakko se on treffeilläkin joskus käydä, jos sen puolison kuitenkin haluaisi löytää. Ei minua kukaan kotoa tule hakemaan (paitsi tietty tinder tekee tähän poikkeuksen). Kun ei tapaa miehiä töissä tai harrastuksissa niin tinder on ihan hyvä keino löytää ne sinkkumiehet - jotka seuraa haluaa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat