Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet ajattelevat sinkkunaisista, jotka eivät ole tinderissä tai somessa?

Vierailija
22.05.2020 |

Mitä ajatuksia kummajainen herättää?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-v, 11 vuotta sitten mua hävetti kertoa että en ole facebookissa. Liityin sitten 2010, mutta mihinkään muuhun en ole tuon jälkeen liittynyt, whtatsappinkin otin käyttöön vasta vuonna 2015. No ilman noita en nyt pärjäisi, kun facebookissa on kaikki kouluun liittyvät ilmoitukset, mutta kun yliopisto loppuu niin en tiedä tarviinko fb enää, tai no joo, onhan siellä hyödyllisiä ryhmiä kuten kirppiksia ja työpaikankin sieltä olen bongannut. Whasapista en kyl tajua miks sitä välttelin, kaikki kaverit valitti ku joutuvat laittaa tekstiviestiä mulle ja vanhat sukulaisetki käytti sitä ennen mua. Nyt miljoona ryhmää siellä ja paljon helpompaa laittaa tuntemattomalle viestiä ku perustekstiviesteillä :DD

Mutta myös mitä olen huomannut, ei mua nyt nolota kun en ole somessa aktiivinen (facebookissa olen viimeksi vaihtanut profiilikuvan 2011 ja postannut jotain itsestäni), fb lisäksi en ole twitterissä instagramissa tai linkedinssäkään kun en ammattinin vuoksi sitä koe hyödylliseksi. Aikasemmin pidin itseäni kummajaisena, nyt en ajattele asiasta yhtään mitään. En usko että itsetuntoni on parantunut, musta tuntuu että maailma on muuttunut sen verran kymmenessä vuodessa että ryhmäpainetta someen ei enää ole ja on ok olla niin kuin itse haluaa. Lapsilla/nuorilla ehkä eri asia?

10 vuotta sitten ajattelin myös että kyllähän se televisio pitää olla, olin tosi vihainen tuota ennen kun mulla ei ollut kotona omassa huoneessa telkkaria, mutta nyt kun olen asunut lukion jälkeen omillani en ole tuon jälkeen telkevisiota omistanut enkä ole halunnutkaan. Jossain vaiheessa kyllä saatan vielä telkkarin hankkia, mutta voi olla että katon sen kautta vain netflixiä yms..

Yleensä kyllä jaksan keskittyä kirjottamiseen mutta tää teksti näyttää ihan lapsen kirjottamalta sori

Vierailija
82/88 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimomateriaalia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies27v kirjoitti:

Ehdottomasti posiitiivisia ajatuksia. Mun ensifiilikset: nainen, jolla itsetunto kohdallaan: ei tarvitse herutella tissipeppukuvilla tai kalastella huomiota itsetuntonsa pönkittämiseksi. Nainen, joka haluaa tutustua ihmisiin persoonina ja haluaa että häneen tutustutaan persoonana.

Tai sitten nainen, joka on kyllästynyt seksin perässä juokseviin miehiin. Nettideittipalvelut ovat äärimmäiset ulkonäkökeskeisiä ja siksi ovat näitä ällöttäviä sukuelinten kuvien lähettelijöitä pullollaan.

Ehdottomasti haluaisin tutustua paremmin jos tällaisen naisen tapaisin sosiaalisissa ympyröissä, joka kertoisi olevansa ja elävänsä somejen ulkopuolella.

Minulla ei kyllä itsetunto ole mitenkään kohdallaan, mutta muuten olen sellainen ihminen joka ei halua mennä massan mukana ja yritän aina tehdä asiat omalla tavallani. En myöskään tykkää huomiosta tai kehuista ( somea tarkoittaen)  ja haluaisi julkaista mitään kuvia tai muitakaan tietoja nettiin.  Kuitenkin itsellä varmaan yksi syy miksi en sinne kuulu on myös se, ettei paljon ole kavereita. Muuten varmaan jotenkin yrittäisin sinne kuulua, vaikka en mitään kuvia paljon laittaisikaan. Itselle aika vaikea asia välillä tämä somettomuus ja ehkä se vähän korostaa sitä, että on erilainen ja vähän outokin jos ei siellä ole.

Tosin nämä asiat ovat aina itselle tuttuja ja en yleensä tykkää siitä mistä joku muu. En hae erilaisuutta, mutta yleensä löydän itseni silti puolelta kuitenkin. Sen takia näitä viestejä on mukava lukea, koska oikeasti välillä se kaikki silti on vähän surullistakin ja todellakin toivoisi tapaavansa enemmän sellaisia ihmisiä muutenkin, jotka ajattelevat samoin. Tunnen samalla itseni vähän vanhaksi jo  ja mietin, että olen jämähtänyt kaikessa jonnekin 2000- luvun alkuun tai vähintään 2010-luvulle. Tunnen välillä olevani aikaa jäljessä ihan monen asian kuten musiikkimakunikin puolesta sekä myös tämän somettumuudenkin vuoksi. En myöskään ole kännykkäriippuvainen yhtään ja en juuri käytä sitä mihinkään "turhaan".  Samalla sitä aina ihmettelee joidenkin seuraajamääriä ja äskenkin yllätyin oikeasti, kun yhdellä tutulla oli todella paljon seuraajia, vaikka olen pitänyt häntä juuri sellaisena joka ei niin somesta välitä. Olen itse 26-vuotias nainen.  Tämä jatkona tuohon 20 viestiin, kun oikeasti aloin miettimään näitä juttuja.

Sähän olet nuorempi ja naispuolinen versio itsestäni, vaikka olen 40 v. mies. Mutta samoista syistä en ole ikänä liitttynyt facebookeihin enkä tindereihin, koska en ole halukas myymään sieluani ja yksityisyyttäni näille jenkkifirmoille, enkä kyllä muillekaan firmoille. Se kannattaa muistaa, että minkä kerran nettiin laitat, se pysyy siellä iäksi. Sen voit "näennäisesti" poistaa, mutta pois sitä ei sieltä enää koskaan saa.

Mutta tuo meissä on samaa, en käytä puhelinta kuin "asioiden" hoitoon, en osaa eikä kyllä kiinnostakan soitella ja räpättää kuin räpätäti, ihan vain äänen tekemisen ilosta. En kyllä tahdo edes jaksaa puhelimessa huokailla sellaisen kanssa joka harrastaa just tuota, kuten esim. äiti. Olin pitkään ainoana tuttujen ja kavereiden keskuudessa se outolintu, joka ei halunnut luopua vanhasta älyttömästä kännykästä edes silloin kun tuli whatsup, vaan halusin vängällä käyttää vain puhelinta ja tekstiviestejä. Siitä on jo kyllä joutunut antamaan periksi. Itse olen juminut sinne 1990-2005 välille, jolloin olin nuori ja milloin elämä oli vielä paljon mukavampaa ja "väljempää".

Vierailija
84/88 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ihana, mystinen, uniikki lumihiutalenainen ja plaaplaa.

Kun en ollut tinderissä sain sinä aikana tasan 0 treffikutsua. 😂

Kun menin tinderiin niin treffikutsuja saa joka viikko. Enkä laita tinderiin mitään tissikuvia herranjestas 😂

Kyllä mua ainakin miehet lähestyvät. En ole mikään uniikki lumihiutalenainen, mutta Tinder ei vain innosta. Ei ole jäänyt tapailut kesken kenenkään miehen kanssa, vaikka onkin myöhemmin ilmennyt etten omista Tinderiä 😀

Minuakin lähestytään, mutta näistä irl-lähestyjistä yksikään ei ole ollut alkuunkaan kiinnostava - ovat olleet hyvin kaukana miesmaustani. Siispä heidän kanssaan ei ole huvittanut treffeille lähteä. Tinderin kautta tapasin oikeasti potentiaalisia miehiä.

Vierailija
85/88 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä some kanavia lukuun ottamatta linkedin. En näe mitään järkeä olla niissä kun en innostu esittämään elämää muille jotta voisivat olla kateellisia. Nautin omasta rauhasta ja oikeista kohtaamisista päivittäin.

Tinderissä on kuukauden kokeilu menossa ja sitten lentää, järveen (todennäköisesti)! OkCupid on minulle vaikka eipä sieltäkään ole tullut kumppani ehdokkaita vastaan.

Mutta itse myös näen positiivisena asiana että et ole somessa. Ja ensimmäisenä ajattelen että syysi ovat samat kuin minulla. Ainakaan et tarvitse kenenkään hyväksyntääsi (paitsi valitettavasti täältä?).

Itse alta 40v mies.

Vierailija
86/88 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ihana, mystinen, uniikki lumihiutalenainen ja plaaplaa.

Kun en ollut tinderissä sain sinä aikana tasan 0 treffikutsua. 😂

Kun menin tinderiin niin treffikutsuja saa joka viikko. Enkä laita tinderiin mitään tissikuvia herranjestas 😂

Kyllä mua ainakin miehet lähestyvät. En ole mikään uniikki lumihiutalenainen, mutta Tinder ei vain innosta. Ei ole jäänyt tapailut kesken kenenkään miehen kanssa, vaikka onkin myöhemmin ilmennyt etten omista Tinderiä 😀

Minuakin lähestytään, mutta näistä irl-lähestyjistä yksikään ei ole ollut alkuunkaan kiinnostava - ovat olleet hyvin kaukana miesmaustani. Siispä heidän kanssaan ei ole huvittanut treffeille lähteä. Tinderin kautta tapasin oikeasti potentiaalisia miehiä.

Nyt joku pakit saanut irl-lähestyjä siellä alapeukuttaa :)

Vierailija
87/88 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimomateriaalia

🤮 pidä materiaalis.

Vierailija
88/88 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää ajattelemme ja mielellämme moiseen itsenäisesti ajattelevaan naiseen tutustuisimme.

Miten? Olen kyllä huomannut että aika yksin saa olla kun ei ole edes somea. Yksi mies jo hermostui minuun kun minusta ei löytynyt muuta tietoa kuin työpaikan sivuilta ja sekin vähäistä. Oma valinta olla someton, joo minulla on siihen pätevä syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän