Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä pe-iltana? Kaunis ilta, mutta ei terasseja vielä....

Vierailija
22.05.2020 |

Itsellä työpäivä osittain. Etätöitä ja kävin verotoimistossa työasioissa. Nyt makoilen sohvan nurkassa Hot-Rod -pussiseurana. Tekisi mieli tämän päivän 5. olut, mutta ei voi. Huomenna ratsastustallille klo 11. Sinkkuna ei jaksa edes grillata. Tosin, ei olis muuta kuin makkaraa...

Kivahan se olis istua terassilla.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion olla kotona ja vaan elämän surkeaa elämääni

Vierailija
2/57 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Tinder esiin ja harjoittele jo tänään sitä ratsastustuntia varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun kotiterassilla ja nautin lämmöstä ja siitä, että mun abi sai tietää tänään pääsystä opiskelemaan hakemaansa paikkaan 😊

Vierailija
4/57 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

IStuttiin terassilla ja juotiin drinksut. Kotona siis.

Nyt mies laittaa ruokaa ja minä chattailen täällä.

Mies oli etätöissä tämän päivän. Minä olen lomautettuna. Keräilin päivän yrttejä

Vierailija
5/57 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee peltotöitä ja minä teen puutarhatöitä. Kohta lämmitän miehelle saunan. Lapset lähti mummulaan.

Vierailija
6/57 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun omalla terassilla, nautin auringosta, luen kirjaa ja juon Pommacia.

Vierailija
7/57 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehtaan naapurin kanssa, kun mieheni veti aamulla jo kännit ja on nukkumassa humalaansa pois. Joten istun naapurissa oluella.

Vierailija
8/57 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun omalla terassilla, nautin auringosta, luen kirjaa ja juon Pommacia.

Pommacia? Onko se lantrinki?

Vierailija
9/57 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän tässä parhaillaan jaksaa suihkun kautta kauppaan. 😅 Illan ohjelmassa nugetteja ja sweet chili -kastiketta, pari energiajuomaa, ja YouTuben historiadokkareita.

Vierailija
10/57 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa, ostin nakkeja, vissyä ja kirsikkajäätelöä. Illalla mennään varmaan miehen kanssa kävelylle, eilen illalla nähtiin joutsenpari ja kuunneltiin satakieltä, toivottavasti tänäänkin.

Vierailija
11/57 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin poikaystävän kanssa aamulla juoksulenkillä ja ollaan juotu muutama mojito parvekkeella tässä päivän aikana (+18 astetta ja aurinko paistaa). Kohta tehdään valkoviinissä haudutettuja sinisimpukoita ja valkosipulileipää. Illaksi olen leiponut suklaakakun ja lasilliset punaviiniä otetaan varmaan myös. Meillä molemmilla tänään vapaapäivä joten nautitaan oikein pitkän kaavan mukaan :)

Vierailija
12/57 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kaupassa, ostin nakkeja, vissyä ja kirsikkajäätelöä. Illalla mennään varmaan miehen kanssa kävelylle, eilen illalla nähtiin joutsenpari ja kuunneltiin satakieltä, toivottavasti tänäänkin.

Onko kirsikkajäätelö koodinimi kossulle? Kossu+vissu, ja joutsenia ja satakieliä näkyy joka puolella.

Vierailija
13/57 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko eläkeläisiä, kylläpä kuulostaa tylsältä pe illan vietolta.

Vierailija
14/57 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aletaan grillaa ja kattomaan leffoja. Molemilla alkoi 4 päivän vapaat.

Vierailija
15/57 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla jossain terassilla tungoksessa ryyppäämässä, eikö kevätpäivästä voi nauttia muuten? Itse juon vichyä omalla terassillani ja lueskelen lehtiä ja selaan palstaa.

Vierailija
16/57 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhatöitä ja huomiselle leipomista, lapsella synttärit ja mummot ja ukit tulee kahvittelemaan. Saatan ottaa lasin viiniä, huomenna ehkä pari enemmän

Vierailija
17/57 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko eläkeläisiä, kylläpä kuulostaa tylsältä pe illan vietolta.

Itse olen 26-vuotias, ja monet keskustelussa kuvatut koti-illat kuulostavat täydellisiltä. 💕 Rellestäjiä pidän vastuuttomina näin korona-aikaan.

Vierailija
18/57 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kirsikkajäätelöä ja mistä?!

Mä NIIN kaipaan Aino jäätelön Kirsikan kuiskausta.

Vierailija
19/57 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytiin poikaystävän kanssa aamulla juoksulenkillä ja ollaan juotu muutama mojito parvekkeella tässä päivän aikana (+18 astetta ja aurinko paistaa). Kohta tehdään valkoviinissä haudutettuja sinisimpukoita ja valkosipulileipää. Illaksi olen leiponut suklaakakun ja lasilliset punaviiniä otetaan varmaan myös. Meillä molemmilla tänään vapaapäivä joten nautitaan oikein pitkän kaavan mukaan :)

Kuulostaa ihanalta ja ruuat tosi hienoiltakin :) Mukavaa päivää sinne.

4

Vierailija
20/57 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kirsikkajäätelö koodinimi kossulle? Kossu+vissu, ja joutsenia ja satakieliä näkyy joka puolella.

Ei, vaan oikeasti kirsikkajäätelöä, oli Lidlissä myynnissä. Me tykätään molemmat kaikesta kirsikkapitoisesta. Alkoholiakin juodaan joskus, mutta tänään ei tee mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän