Ylipainoiset laihduttajat: mistä unelmoit?
Teen itselleni haavekarttaa kaikesta siitä, mitä haluan tehdä joskus kun olen normaalipainoinen. Ajattelin kysyä muilta reilusti ylipainoisilta (joiden ylipaino oikeasti rajoittaa elämää), mistä sellaisesta haaveilet, jota et nyt voi painosi takia tehdä/saavuttaa?
Itselläni on esimerkiksi haaveena ostaa vaatteita, jotka todella miellyttävät minua, ei pelkästään etsiä niitä mitkä vaan sattuvat päälle mahtumaan!
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Itse olin 150 cm pitkä ja painoin 125 kg. Elämä oli hyvin rajoitettua. Polvia särki, ja liikkuminen oli vaikeaa. Hengästyin pelkästä kävelystä.
Pääsin lihavuusleikkaukseen ja laihduin normaalipainoon. Aloin urheilla säännöllisesti. Liikunnasta tuli uusi intohimo.
Oli ihanaa kun sain terveen elämän. Vaatteet näyttää hyvältä. Kävin leikkauttamassa vatsaroikon ja tissit.
Tutut ei tunnistaneet ja miehiä alkoi pyöriä ja treffipyyntöjä sadella. Yht äkkiä siirryin näkymättömyydestä siihen katseiden kohteeksi.
Ylenin myös uralla. Hoikkana ja nättinä olinkin jotenkin uskottava. Myös hyvännäköisenä myyn triplasti enemmän.
Tämä! Itsekin laihdutin ja huomasin, että miehet todella huomaavat vain naisen, joka on hoikka. Sain myös uuden työpaikan, sillä buustilla jota hoikkuus toi.
Nyt olen 20 kg lihavampi ja työnhaku on edessä syksyllä. Kyllä lihavuus on miinustekijä tällaisessa tilanteessa.
Salaa haaveilen myös nykyisestä esimiehestäni. Tiedättehän nämä päiväunihaaveilut, joita ei ole edes tarkoitettu toteutuvaksi. Minua hävettävät kiloni ja koen että itsevarmuus lähti minusta kilojen tultua lasten myötä takaisin.
Käytän kokoa 44 ja halusisin kokoon 40.
2015 kropastani. Painoin 45 kg. Nyt 72 kg. Haluaisin laihtua ainakin 20 kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä teille naurettava haave, saa nauraa. Se kuitenkin motivoi laihtumaan, eli voitan joka tapauksessa.
Olen ihastunut yhteen Hollywood-julkkikseen.
Motivoin itseäni sillä, että kun olen hoikka, tapaan hänet ja me rakastumme.
Näin lihavana en ansaitsisi sitä.
Siinäpä se. :D Tiedän tasan tarkkaan, miten absurdi koko haave on, mutta se auttaa jaksamaan. Saa nauraa ja pilkata ja mitä ikinä. :D
Hei joku muukin! Mulla on ihan sama juttu! Tosin se, että mä päädyn yhteen sen kanssa, vaatii siltä avioeron ja näin, mutta kuitenkin :D Tuloksia tuottava haave, nyt on lähtenyt jo 14 kg! Kuntopyörän edessä seinällä on tulostettuna sen kuva :D
Jestas, että uteliaisuus korventaa. Olisi NIIN kiinnostavaa tietää, keistä te näin haaveilette.
No en mä häpeä kertoa, kuka se on :D Hugh Jackman. Laitan jopa linkin siihen kuvaan, joka mulla on seinällä: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81MkhbYbFDL._AC_SL1500…
Sit kun oon hoikka, me telmitään yhdessä rannalla sen residenssillä, ja mä oon sen mielestä upea bikineissä. Täysin mahdoton haave, TIEDÄN, mutta hei, -14 kg...!
Uppista puppista, hyviä uutisia! -16,2 kg! Motivaatio kun on kunnossa niin tuloksia tulee :'D
Kyllä mun haaveet ja tekemiset on muuta kuin vaatteita ja bikinikropan esittelyä. Haluan mm. saada hyvän työn, mukavan asunnon, kivan lemmikin sekä aikaa rentoutua. Laihdutan terveyden vuoksi, en siksi että voin esitellä itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan mennä uimarannalle uimapuvussa. Olen jo laihduttanut bmi 27->24 mutta rasva% on vieläkin 29. Mikään kehopositiivisuus ei auta mua, haluan olla oikeasti kiinteä kun sen teen. Koskaan en siis ole uikkareissa ulos mennyt, ikää 37. Kesällä 2021 sen teen :).
Itse haaveilen samasta, vaikka en itsekään ole ylipainoinen. Laihdutin normaalipainon sisällä 3kg ja olen muutaman vuoden käynyt salilla ja tänä kesänä ajattelin, että nyt viimein uskallan.
Eli kumpikaan teistä ei ole ylipainoinen laihduttaja. Laihduttakaa jos siitä ilonne saatte, mutta oikeasti, menkää sinne rannalle vaan! Selviätte hengissä eikä teitä haukuta läskeiksi (mäkin olen selvinnyt, vaikka painoa on 92 kg/bmi 33 tai jotain sinne päin). Ei ihmisen tartte olla mistään muotilehden sivuilta reväisty että voi mennä uimarannalle!
Ei tietenkään tarvitse olla muotilehdestä, enkä missään nimessä katsele muiden naisten vartaloita muuta kuin hyvällä. Olen myös erittäin ylpeä kaikista naisista, jotka ovat onnistuneet toteuttamaan jonkin haaveen laihduttamisen seurauksena tai jotka ovat matkalla sitä kohti.
Pointtini ehkä oli huonosti ilmaistu, mutta tarkoitus oli sanoa, että riippumatta koosta tai painosta, naisella voi olla vartaloon liittyviä häpeäkohtia ja haaveita. Että vaikka näytän ulkopuolisille hoikalta, sisäinen tunteeni saattaa olla sama kuin ylipainoisella, että kamppailen samanlaisten tunteiden kanssa, vaikka se olisi miten naurettavaa tahansa muista.
Mulla ei ole edes 65-kiloisena :/. Laihdutus jatkuu joten jään odottamaan missä painossa miehet kiinnostuvat. Tosin en tiedä kiinnostaako mua sitten enää kun sama ihminen olen mutta vain laihana kelpaan?