Millainen on sinun unelmiesi psykologi?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Kertoo, että mä olen uhri ja muut on kamalia. Kärsimykseni johtuu muiden pahuudesta. Ei laita mua tekemään muuta, kuin kuuntelemaan empaattista puhetta. Hyvännäköinen ja samanikäinen, vastakkaista sukupuolta. Hyväksyy fb-kaveripyyntöni ja ilahtuu lahjastani, jonka annan ennen kesätaukoa.
Lisään: kirjoittelee av:lle jatkuvasti psykologi-avauksia jotta me asiakkaat pääsemme kehumaan häntä niissä.
Mistä kumpuaa tämän palstan psykologi-viha? Veikkaan palstalla käyvien matalaa koulutustasoa. Tsemppiä kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Mistä kumpuaa tämän palstan psykologi-viha? Veikkaan palstalla käyvien matalaa koulutustasoa. Tsemppiä kaikille!
Totta. Vain sinulla on korkea ja arvokas psykologikoulutus. Me muut olemme vaan vastailemassa täällä millainen olisi unelmapsykologi ja mikä lahja olisi hyvä psykologille ennen kesätaukoa.
Täällä on nyt joku psykologihullu. Paljon psykologi-aloituksia. Koetahan miettiä jotain muuta kuin psykologeja.
Ihana, lempeä hyväkroppainen, siisti noin 40-45 vuotias mies, joka katsoisi syvälle silmiin. Olisi tosi rauhallinen, empaattinen. Olisi aina asioista kanssani samaa mieltä. Hänen katseestaan näkisin että ajatuksensa liikkuisi rakastelussa.
Epätyypillinen. Itse inhoan heidän tapaansa lässyttää ja kertoa minulle itsestäänselvyyksiä.
Esim. ”Minulla on menettämisen pelko”.
”Niin, kukaan meistä ei voi tietää tulevasta”.
Ihanko totta? En tuota itse tajunnutkaan!
Vierailija kirjoitti:
Ihana, lempeä hyväkroppainen, siisti noin 40-45 vuotias mies, joka katsoisi syvälle silmiin. Olisi tosi rauhallinen, empaattinen. Olisi aina asioista kanssani samaa mieltä. Hänen katseestaan näkisin että ajatuksensa liikkuisi rakastelussa.
Menetkö sinä sinne hakemaan miestä itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos psykologi onkin luotaantyöntävä?
Siellä taidetaan olla suuruusharhojen vallassa. Toivottavasti on kivaa. :) Harmi että tulee jäämään haaveeksi.
Kertoo, että mä olen uhri ja muut on kamalia. Kärsimykseni johtuu muiden pahuudesta. Ei laita mua tekemään muuta, kuin kuuntelemaan empaattista puhetta. Hyvännäköinen ja samanikäinen, vastakkaista sukupuolta. Hyväksyy fb-kaveripyyntöni ja ilahtuu lahjastani, jonka annan ennen kesätaukoa.