Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä olet saanut törkeää palvelua?

Vierailija
05.07.2006 |

Itse sain yhdellä huoltoasemalla/autokorjaamolla.

Meillä on kolme jenkkiä ja menin ostamaan yhteen uutta akkua. Muuten ok, mutta tuo akku oli paska, se ei latautunut kunnolla. Miehellä on kannettava laturi tms. ja tuo akku oli 2 päivää latauksessa ja siltikään ei tullut täyteen. Vein sitten akun takaisin liikkeeseen ja vaadin rahoja takaisin, mutta nuo laittoivat sen itse lataukseen. Menin sitten hakemaan akkua takaisin ja myyjä väittää kirkkain silmin, että tuo on ihan kunnossa, se on ihan normaalia, että se latautuu KOLME PÄIVÄÄ. En saanut rahoja takaisin, vaikka kuinka vaadin. Mies meni sitten töiden jälkeen sinne ja sai kun saikin uuden akun tilalle.

Samainen liike teki yhelle tutulle, jolla on myös jenkki, niin että eivät laittaneet akkua mitenkään kiinni vaan akku oli ihan irrallaan konepellin alla. Korjaamon ukko oli vaan tuumannut, että tämähän on irrallaan, mutta ei sitten tehnyt asialle mitään. Tuttu on myöskin nainen. Ukko laittoi myös uuden tuulilasin pyyhkimien sulakkeen, joka oli liian pieni, tuttu oli pyytänyt oikean kokoisen sulakkeen, mutta tuon ukon mielestä sulake olisi ollut liian pieni.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattumoisin eräs tuttavani?

Ettei vaan se lääkäriasema josta kerroit, olis DIACOR?

Jos on niin tiedän ton naisen....

itsekin uhriksi joutunut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
22/56 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaessani osoittautuikin, että hintalappu oli väärä tai harhaanjohtavasti esillä ja sohva paljon kalliimpi. Yhtäkkiä minä sain kuulla kunniani ja myyjä rupes oikeen vänkäämään minun kanssani siitä, että minun ei tosiaankaan kuulu saada sohvaa siihen hintaan. Jumalauta että olin pöyristynyt ja vihainen, vaikka en helposti jaksa valittaa jostain palvelusta. Siis jumalauta mitä touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei mennyt paljoo väriä!tosi noloa.

Vierailija
24/56 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain amatöörimäistä ja ylenkatsovaa palvelua. Sen jälkeen on yövytty vain perushotelleissa (ketjujen).

Vierailija
25/56 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin hotellista esitettä.

Nuori tyttö sanoi että en tiedä olen vain töissä täällä ja lähti karkuun.

Vierailija
26/56 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy lastentarvikkeita.

" Palvelu" todella töykeää varsinkin jos ' vain katselet' . Mutta vaikka olisit ostamassa mitä, tuntuu kuin jotenkin häiritsisi omistajien rauhaa...

Markantalo on toinen paikka. Kukaan ei tiedä mistään mitään.

Vierailija
27/56 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyi astioita keräävältä nuorelta naiselta, että kuuluuko kahvi salaattilounaan hintaan. Myyjä vastasi " en tiedä" . Nainen sanoi hölmistyneenä mitä? Myyjä vastasi vaan uudestaan tyynen rauhallisesti en tiedä, raivasi astiat ja lähti pois. Silmät pyöreinä katsoimme toisiamme tämän asiakkaan kanssa.

Ei ilmeisesti ollut tytölle tuttu käsite- en tiedä, mutta otan selvää..

Vierailija
28/56 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni osti dippikastikepusseja ja huomasimme kotona että päiväys oli mennyt jo joitakin kk sitten. Ja näissä oli siis maitojauhetta ja jotain sellaista eli ei todellakaan olisi voinut enää käyttää. Menimme kauppaan uudestaan seuraavana päivänä ja kävimme katsomassa hyllystä onko siellä enemmänkin vanhaksi menneitä. No arvatkaa? Koko etummainen laatikko oli täynnä näitä samoja vanhoja pusseja???!!!! Veimme koko laatikon ensimmäiselle myyjälle joka eteen sattui ja ystäväni sanoi että nämä on menneet vanhaksi. Myyjä täti (ilmekään värähtämättä) otti laatikon vastaan ja sanoi: " Joo" , käänsi selkänsä ja poistui paikalta. Siis siinä kaikki. Ei kiitos tai olen pahoillani tai mitään. Vain joo. Kyseisessä kaupassa palvelua ei muutenkaan saa että sikäli tuo istui siihen samaan sarjaan. Pakkoko on olla asiakaspalvelutyössä jos ei tykkää ihmisistä. Ymmärrän että kaikilla on huonot päivänsä mutta täällä kaupassa lähes poikkeuksetta kaikilla myyjillä on AINA se huono päivä menossa.

Vierailija
29/56 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että niin paljon mainostavalla hammaslääkäriasemalla asiakaspalvelu pelaisi, mutta eikä mitä! Ensimmäiseksi vihjailtiin, ettei minulla ole varaa käydä siellä ja laskua pyytäessäni suurin piirtein haukuttiin varkaaksi. Lasku oli 130 ¿, joista 33 ¿ tuli siitä, että lääkäri totesi viereisessä hampaassa olevan reikä. Lääkärin käytös oli järkyttävän töykeää ja oli ensimmäinen kerta, kun lähdin hammaslääkäristä itkien. Luulisi, että fiksu aikuinen olisi edes tajunnut soittaa perään ja pyytää anteeksi töykeyttään. Valituksenkin tein tämän naisen käyttäytymisestä, mutta eipä ole asia ilmeisesti edennyt, vaikka aikaa kulunut liki 2 kk. Kuvittelin, että olisin saanut anteeksipyynnön, mutta ilmeisesti en ole sen arvoinen, kun sattui paikkausreissulla unohtumaan minkkiturkki kotiin =(

Vierailija
30/56 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUOMI-SOFFA: Vajaan vuoden ikäinen sohvamme meni rikki, istumaosa putosi käsinojista irti. Ekan kerran 8kk oston jälkeen, toisen kerran 11kk oston jälkeen. Syyksi osoittautui heikko kiinnitys: istumaosa oli kiinni käsinojissa yhdellä ruuvilla! Valitimme Suomi-Soffaan, kun mielestämme kyse oli tekoviasta, pitäähän sohvan kestää pidempään kuin 8kk. Odotimme joko uutta samanlaista sohvaa tai hyvitystä ostaessamme uuden. Tarjottiinkin, että kahden viikon päästä voisi joku tulla korjaamaan. Mies sanoi että kiitos vain olen kyllä jo korjannut sen, eikö ole teidän mielestä mitään korvattavaa? Kuulemma ei, koska syy oli virolaisen alihankkijan, joka sohvan on tehnyt. Vastasimme että eipäs ollut virolaisesta alihankkijasta mitään puhetta kun sohvaa ostimme vaan kaikki rahat menivät kyllä Suomi-Soffaan. Siellä emme toiste enää asioi.

VARISTON JYSK-TAVARATALO: Jonossa kiilattiin minut, myyjät eivät tehneet mitään vaikka pienen väsyneen lapsen kanssa siinä odotin (siksipä pääsi takanaseissyt täti-henkilö kiilaamaankin). Odotin... ja odotin... tätä täti-henkilöä palvellut sitten ehti välissä tuumata ohikävelevälle toiselle myyjälle, että tulisitko auttamaan tätä toista asiakasta. " No en mä nyt v***u ehdi!" oli vastaus.

TAPIOLAN DIACOR: Tai itse asiassa eräs tietty vanhempi mieslääkäri, sillä muu saamani palvelu oli hyvää. Kävimme pari vuotta sitten varhaisraskauden ultrassa siellä ja pyysin pahoinvointilääkettä, joka ei vaikuttaisi keskushermostoon (ja sitä kautta sikiöön). Kohtelu oli töykeää, lasku tuli 30 minuutista (viivyimme alle 15 min) ja määrätty lääke oli nimenomaan keskushermostoon vaikuttavaa, minkä huomasimme tietysti tuoteselosteesta vasta kun lähes 30E maksavat lääkkeet oli jo ostettu. Reklamoin tapausta ja Diacor kyllä tuli vastaan, saimme ihan kohtalaisen korvauksen. Huono mieli ei tietenkään lähtenyt minnekään.

Vierailija
31/56 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo mitään hyvää sanottavaa siitä ravintola Figarosta. Kaikki mikä saattoi mättää niin mätti. En enää ikinä mene uudestaan enkä suosittele kenellekkään.

Vierailija
32/56 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lla. Toisessa liikkeessä myyjä ankeää mukaan autoon.

Ostin sitten eri läänistä :)

Vierailija
33/56 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunassa oli yhdet ihanat kengät, joita menin katsomaan. Timantteihin pukeutunut omistajaeukko sanoi jotain saksaksi, ja sen jälkeen kun kerroin etten puhu saksaa, vain englantia, akka vain kurtisteli kulmiaan tiskin takana ja katseli nenän vartta pitkin, esittäen välillä lyhyitä halveksivia kommentteja myyjätytölle. (Sen verran ymmärrän saksaa, että suunnilleen ymmärsin mistä oli kyse). Olisin ostanut kengät, mutta kaupassa ei kelvannut Visa. Näin jälkikäteen ajatellen, en olisi edes halunnut kartuttaa sen muijan rahapussia. Ostin viereisestä putiikista samat jalkineet.

Vierailija
34/56 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HENKILÖSTÖPÄÄLLIKKÖ!! Mutta lohdun sana: eläköityi jokunen aika sitten :-)

Vierailija
35/56 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin käynyt eräässä terveyskeskuksessa n. 3 viikon aikana 5-6 kertaa poskiontelotulehdusten ja punkteeramisten takia ja sillä kertaa menin otattamaan tulehdusarvon koska kuume oli jälleen noussut.

Luukulle ilmottautuessani ennen kun ehdin nimeäni sanoa mulle sanottiin näin:

joo, kyllä me sun naama jo täällä tunnetaan.

Vierailija
36/56 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis, pankkikorttini ei mennyt läpi ensiyrittämällä. Niinpä myyjä laittoi teipin pankkikorttini magneettiviivan päälle, kun oli kuullut tästä mainiosta kikasta. tästäpä seurasi, että magneettiviiva jäi teippiin. Myyjä ei edes pyytänyt anteeksi, vaan kysyi, josko minulla olisi käteistä. Lauantaipäivä ja ilman pankkikorttia. Jeps!

Vierailija
37/56 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin vissiin tyhmiä koneen vaihdosta ja lähtöselvityksestä. Rouvalle varmaan kaikki oli selvää mutta kun vastaava tilanne ei itselle ollut vielä tullut eteen... mutta heti kyllä huomasin olevani tyhmä kun menin kysymään...

Vierailija
38/56 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin pesula pilasi sikakalliin ajotakin. Ilmeisesti kuivattivat liian kuumassa, koska vedenpitävä kalvo sisältä oli murentunut. Asia kävi kuluttaja-asiamiehellä, mutta pesulassa vaan todettiin kerta toisensa jälkeen, että ohjeen mukaan on pesty. Mitäs siihen sanot.

Maahantuoja tarkisti takin, tehdas tarkisti takin ja molemmat totesivat, että on pesty liian kuumassa. Kuluttajavalituslautakunta esitti, että pesula maksaa uuden käsittelyn takkiin, mutta sellaista ei ole mahdollista tehdä.

Pesulan isäntä näytteli meille mm. keskisormea ja haukkui hulluiksi, kun kävimme asiasta neuvottelemassa. Aivan peestä.

Hese on toinen paikka, mistä saa säännöllisesti surkeaa palvelua. Pikaruokala, jossa joutuu usein odottamaan ruokaa 30-40 minuuttia.

Vierailija
39/56 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asiasta sen enempää, muuta kuin tein sinne valituksen ja otin kuluttaja-asiamieheenkin yhteyttä, tuloksetta! Viimeinen kerta, kun sinne hierojalle menen, tai kukaan muukaan tutuistani.

Vierailija
40/56 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koskaan ei tiiä mitä pussista löytyy jos ottaa mukaan :)