Missä olet saanut törkeää palvelua?
Itse sain yhdellä huoltoasemalla/autokorjaamolla.
Meillä on kolme jenkkiä ja menin ostamaan yhteen uutta akkua. Muuten ok, mutta tuo akku oli paska, se ei latautunut kunnolla. Miehellä on kannettava laturi tms. ja tuo akku oli 2 päivää latauksessa ja siltikään ei tullut täyteen. Vein sitten akun takaisin liikkeeseen ja vaadin rahoja takaisin, mutta nuo laittoivat sen itse lataukseen. Menin sitten hakemaan akkua takaisin ja myyjä väittää kirkkain silmin, että tuo on ihan kunnossa, se on ihan normaalia, että se latautuu KOLME PÄIVÄÄ. En saanut rahoja takaisin, vaikka kuinka vaadin. Mies meni sitten töiden jälkeen sinne ja sai kun saikin uuden akun tilalle.
Samainen liike teki yhelle tutulle, jolla on myös jenkki, niin että eivät laittaneet akkua mitenkään kiinni vaan akku oli ihan irrallaan konepellin alla. Korjaamon ukko oli vaan tuumannut, että tämähän on irrallaan, mutta ei sitten tehnyt asialle mitään. Tuttu on myöskin nainen. Ukko laittoi myös uuden tuulilasin pyyhkimien sulakkeen, joka oli liian pieni, tuttu oli pyytänyt oikean kokoisen sulakkeen, mutta tuon ukon mielestä sulake olisi ollut liian pieni.
Kommentit (56)
Vierailija:
Oppaat olivat töykeitä. Jatkuvasti jotain marmatettavaa.
saa riehua, EI kosketella tavaroita jne???
Taidatte olla niitä idiootteja, jotka luulette, että vastaavat kohteet ovat vain sitä varten, että te saisitte siellä tehdä mitä lystäätte. Ei sillä niin väliä, säilyvätkö huonekalut ja muut seuraaville sukupolville, puhumattakaan siitä, että säilyisivät edes seuraaville kävijöille ihailtaviksi!
Minusta Louhisaaressa oli todella mukavaa.
Sinänsä kiva myyjä unohti kylmäkoneita ostaessamme kertoa lähes kaiken olennaisen. Kysyimme, voiko uuden pakastimen laittaa suoraan seinään -voi kuulemma (ja kuljetuksen tullessa selvisi, että kaapin pitää seistä paikallaan ensin 2-4h ennen käynnistämistä). Kertoi myös, että kuljetus alkaa aamulla klo 9 (alkoi klo 11) ja että hän merkitsee, että soittavat ennen tavaran tuloa (ei muistanut kirjoittaa ylös). Kun pakastimen ja jääkaapin sisältö oli pilaantua helteessä, päätin jättää ko. yrityksen palvelut väliin seuraavia kodinkoneostoksia tehdessäni.
http: //www. vauva-lehti. fi/keskustele/tm. asp?m=7760151&p=1&tmode=1&smode=1
Vieläkin kiehuttaa.
Otin ylös kaikki tiedot purkista ja lähetin s-postia. Vastaus oli mielestäni erikoinen:
...Jos kohdallenne vastaisuudessa osuu viallinen tuotteemme, olisimme kiitollisia jos voisitte lähettää sen meille tutkimuksia varten....
Ei hyvitystä tms. mutta emme mekään jää odottelemaan, sattuisiko eteen uusi viallinen tuote, on sitä jääteetä muillakin yrityksillä.
Soitin ajanvaraukseen että viisuri on kipeä. Täti sanoo varaavansa mulle poistoajan. Menen lääkärille, siellä onkin vain tarkastus, ja mut nauretaan ulos sieltä kun olin luullut meneväni poistoon. Ensin tietysti ronkitaan ronskisti sitä vasta hiukan kipeää ientä, niin että se tulehtuu poskeen asti. Sitten kun soitan seuraavana päivänä, että nyt en pysty enää puhumaan ja se on teidän vika, niin syy olikin minussa, kun en ollut heti lääkärissäkäynnin jälkeen päässyt apteekkiin hakemaan antibiootteja...ymmärtääkseni ne eivät kuitenkaan olisi auttaneet ihan samantien, vai?
Ärsyttää muutenkin se, että kaupunki vetää kotiinpäin jokaisen pikkuvaivankin kohdalla, etenkin hammaslääkärissä. Käyntimaksu, tarkistusmaksu, käsittelymaksu, röntgenit joka kerta tietysti ja noin 3 eri käyntiä että saadaan yksi saamarin hammas pois!
SUOMI-SOFFA varisto, vantaa: Tapahtui anopille: Ostivat 6h ruokailuryhmän ja " kotimaisen" nahkakaluston 2+3h sohvat. toimitusajaksi luvattiin 4vkoa ja luvattiin toimittaa kuluitta suoraan uuteen asuntoon. No, Huonekalut tulivat 8vkon päästä ja ruokaryhmän joutui appiukko itse kasaamaan. Kasaamisen yhteydessä paljastui että 2 tuolia ruokaryhmästä oli rikki. Tilalle luvattiin uudet seuraavana päivänä, kotiin toimitettuina ja kasattuina. Ei hyvitystä.
Tuolien saapumisessa kesti 3 vkoa, kuriiri toi ne. Voitte arvata että tuolit olivat kasaamattomia. Tässä vaiheessa alkoi pitkäpinnaisen ihanan anoppinikin nuppia kiristämään. Kun vielä 3h sohvastakin katkesi " tukipuu" vain 3kk käytön jälkeen hän otti yhteyttä liikkeeseen. " Ei hyvitystä, koska maksoitte luottokortilla osamaksulla" oli vastaus ja valitettavasti anoppini tyytyi tähän...
SOL-PESULAPALVELUT Vantaa Jumbo: Vein hääpukuni pesetettäväksi (maksoin puvusta 1399¿), mies haki sen pesulasta ja toi kotiin. Kun seuraavalla viikolla aloin siirtämään pukua pesulan pussista pukupussiin huomasin että pukuni 2m pituinen raskas laahus oli ripustettu HAKANEULOILLA ripustimen koukkuun!!! Vaikka laahuksen omat ripustusnarut olivat vieressä. Helmassa oli satiinikaistale jossa kirjailua ja voitte kuvitella jos siitä laittaa paksut hakaneulat läpi ja monen monta kiloa kangasta roikkuu perässä... Satiinissa oli tietty REIKÄ ja kangas pakoili kahdesta kohtaa noin sentin verran pahasti. No, itse tein sen virheen että kauhistuin noista hakaneuloista ja otin ne pois HETI ja vein puvun ilman hakaneuloja pesulaan takaisin. Puku oli siellä " tutkittavana" ja tulos oli, reikä on niin pieni että emme korvaa.
Oli kiva maksaa 1399¿ puvusta ja siihen reikä maksoi 87¿. Kiitos!
että mitä " huonoa palvelua" on se, jos päivystyksessä hoitaja sanoo, ettei kannata jäädä yötä myöten jonottamaan korvakipuisen lapsen kanssa, vaan aamulla sitten omalääkäriin? Jos on hirmuinen jono, niin ei se hoitaja sille mitään mahda. Eikä yöllä aloitetut antibiootit todellakaan samana yönä auta yhtään mitään! En ikinä veisi korvakipuista lasta YÖLLÄ päivystykseen, vaan antaisin kunnolla kipulääkettä (esim Panadol-mikstuuraa ja Burana-suppo yhtä aikaa) ja katsoisin tilantaan aamulla uudestaan, sitten tarvittaessa lääkäriin.
Eikä lääkäri ole töykeä, jos ei toimi reseptiautomaattina. Lääkärihän on asiantuntija, eikä mikään palveluautomaatti! By the way, ei OLE olemassa pahoinvointilääkettä, joka ei vaikuta keskushermostoon - silti esim. Primperania käytetään todella pahaan pahoinvointiin.
olin silloin noin 25-vuotias, ja koska olen nuoren näköinen, olen tottunut siihen, että papereita saatetaan kysyä.
esitin siis paperit ihan ok ja annoin myyjälle visakortin käteen. myyjä sanoi, että olisihan tuosta luottokortistakin tietysti voinut päätellä, että olet täysi-ikäinen. mietti hetken ja lisäsi vielä että " mutta olisithan sinä tietysti voinut varastaa sen visakortin jostain" .
en oikein osannut vastata mitään, jälkeenpäin tuli mieleen, että olisi pitänyt sanoa että nämä henkkaritkin on kyllä varastettu...
Jos lääkäri kysyy haluanko epiduraalin vai kohdunkaulan puudutteen, mielestäni se on palvelua. Siis se, ettei hän itse määrää mitä on otettava. Jos et tiedä mitä nämä puudutteet on, voit syyttää vain itseäsi ettet ole käynyt synnytysvalmennuksessa tai et ole ymmärtänyt mitä siellä puhuttiin.
Sain hakemalla hakea myyjän käsiini ja kun löysin, ei suostunut esittelemään tuotetta, josta olin kiinnostunut. Levitteli vain käsiään, että " täällähän nää on kaikki esillä, kato siitä" . No totesin tyynesti, että olen jo katsonut enkä näe täällä missään sitä kyseistä tuotetta, ruokailuryhmää, johon olen jo netissä tutustunut ja jonka haluaisin nähdä luonnossa. Siihen myyjä sitten sanoi," ai se, no se on tuolla takana" (aivan eri paikassa kuin muut ruokailuryhmät) ja viittasi vain epämääräisesti kädellään johonkin suuntaan. Olin aika hölmistynyt siinä seisoskellessani, kun tajusin, että hän ei tosiaan aio sitä lähteä minulle esittelemään. Pois lähtiessäni huomasin, että iskussa oli erikseen tiskit, joissa luki palvelupiste. Olisi varmaan pitänyt älytä mennä sieltä kyselemään, kun kerran palvelua halusin. Tosin tiskin takana ei sielläkään ollut ketään...
Katselimme aikamme ja löysimme mieluisia malleja paljonkin, mutta 1 myyjä palveli toista asiakasta, joka tuli jälkeemme liikkeeseen ja 3 myyjää vaihtoi toisaalla lamppua. Sen jälkeen en Istrusta ole mitään ostanut.
Rossossa olen saanut 3 kertaa huonoa palvelua ja viimeisen tempauksen jälkeen emme ko. ravintolaan ole astuneet.
Mukahienolla Tallinkin Galaxylla antoivat rahanvaihdossa väärin takaisin. Valitin heti ja eivät meinanneet uskoa. Piti melkein räyhäämään alkaa. Ja asian hoito kesti melkein tunnin.
Olin liikkeessä lastenvaunujen kanssa ja vaikka tullessani myyjät olivatkin varattuja, vapautuivat he kukin yksitellen puhelimistaan, mutta kenelläkään ei ollut aikaa minulle. Muita kyllä ehdittiin palvella, odotin 20 minuuttia " mattopisteen" vieressä, eikä kukaan joutanut edes sanomaan, että odottaisitko hetken, tulen kohta auttamaan.
ei ottanut takuutapausta vaikka tehdas pyysi lähettämään. Olisi pitänyt antaa rahaa
Sotkassa: toimitusajat eivät pidä paikkaansa, mitään hyvitystä ei saa, vaikka toimitus myöhästyisi 2 kk.
Lastentarvikkeessa: ammattitaidottomia myyjiä, kaupanteon perusasiatkin hukassa ja kaikkiin pikkujuttuihinkin kysytään liikkeenomistajan mielipide.
Instrumentariumissa: ei palvella jos ei ole riittävän rikkaan näköinen.
Olen saanut siellä usein ylimielistä palvelua.