Huvittaa nää läheisyydenkaipuu ulisijat
En oo halannu ketään kuukauteen!!
En oo pannu ketään kuukauteen!!
En oo koskenu ketään kuukauteen!!
En oo päässy kahta metriä lähemmäs kuukauteen!!
Ite en oo halannut ketään ikinä.
Repikää siitä huumoria saatana
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
M 25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et sitten tosiaankaan taida pitää läheisyydestä. Kunnioitan mielipidettäsi. Se ei ole keneltäkään muulta pois.
Saattaisin pitää
No mikset sitten ota jotain naista?
Se on laitonta "ottaa" noin vaan
Vierailija kirjoitti:
Ap on niin vastenmielinen ihminen että kukaan ei halua olla missään tekemisessä sen kanssa.
Mistä tämä ilkeily oikein kumpuaa? Eihän aloittaja ole kertonut itsestään mitään muuta kuin iän ja sukupuolen ja sen, ettei häntä ole ikinä halattu.
Suhtautuisitko samalla tavalla, jos 25-vuotias nainen kertoisi, ettei ole saanut läheisyyttä ikinä, edes omilta vanhemmiltaan lapsuudessaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin juuri tänään, että kestin seksin puutteen paremmin silloin, kun siitä ei vielä ollut mitään kokemusta. En tiennyt, mistä jäin paitsi. Nyt, kun minulla on kokemusta parisuhteesta ja säännöllisestä seksistä, tämä yli vuoden kestänyt selibaatti sinkkuna tuntuu pahalta.
M31
Ole parisuhteessa hetki miehen kanssa niin et halua enää ikinä parisuhdetta etkä ketään lähellesi. Sillä se hoituu.
Uskon kyllä, että ymmärtäisin miehen mielenliikkeitä paremmin kuin naisen.
M31
Vierailija kirjoitti:
Ap on niin vastenmielinen ihminen että kukaan ei halua olla missään tekemisessä sen kanssa.
Kiitos🤗
Kerrankin joku sanoo suoraan miten asia on
Ap on läski eikä sillä ole kavereita. Sen vanhemmatkin halveksii sitä.
Täällä yksi. Voin laskea yhden käden sormilla kerrat kun olen halaillut naisen kanssa vaikka sohvalla. Olen nyt 39. Seksiä olen saanut muutaman kerran. Oikeesti läheisyyden puute tuntuu tosi pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Ap on läski eikä sillä ole kavereita. Sen vanhemmatkin halveksii sitä.
Mees nyt jonne nukkumaan siitä
Vierailija kirjoitti:
Minä halaan itselleni läheisiä ihmisoä, myös työkavereita. Ihan hyvin voisin halata ap:takin.
Halaus ja läheisyys tekee hyvää.
Ja mä sua❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä ilkeily oikein kumpuaa? Eihän aloittaja ole kertonut itsestään mitään muuta kuin iän ja sukupuolen ja sen, ettei häntä ole ikinä halattu.
Suhtautuisitko samalla tavalla, jos 25-vuotias nainen kertoisi, ettei ole saanut läheisyyttä ikinä, edes omilta vanhemmiltaan lapsuudessaan?
Sukupuolesta viis. On mua lapsena vanhemmat halannut mutta mietin että sitä ei lasketa. Siitäkin liikaa aikaa
En minäkään sinun iässä. Tapasin eksän 26v. Oli eka suhde. Avioeron jälkeen on ollut 1-2v. kestäviä suhteita. Pitää tyytyä siihen että en saa koskaan pysyvää suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hän sen kertonut että muiden tarpeet ja kaipaus ovat hänelle huvituksen aihe.
Vierailija kirjoitti:
Mietin juuri tänään, että kestin seksin puutteen paremmin silloin, kun siitä ei vielä ollut mitään kokemusta. En tiennyt, mistä jäin paitsi. Nyt, kun minulla on kokemusta parisuhteesta ja säännöllisestä seksistä, tämä yli vuoden kestänyt selibaatti sinkkuna tuntuu pahalta.
M31
Kuin myös ja olen vielä naimisissa. Sitä ei huolettomana sinkkuna tiedä, kuinka vähään seksiin avioliitossa uskollisena puolisona joutuu tyytymään. Ei ap:n ongelma ole mikään ongelma. Oletko tehnyt mitään asian eteen? Mikään asia ei ole itsestäänselvyys.
Minä halaan itselleni läheisiä ihmisoä, myös työkavereita. Ihan hyvin voisin halata ap:takin.
Halaus ja läheisyys tekee hyvää.